Satenne programmeren

Plaats reactie
hennoeke

Satenne programmeren

Bericht door hennoeke » ma 14 mar 2011 20:56

Vorige week is de nw. Satenne Duo op de Kip geplaatst. Past er prima op, bediening netjes in de kast weggewerkt. De schotel vindt na het starten vrij snel de satelliet, het signaal is OK. De software snap ik niet helemaal, de gebruiksaanwijzing laat nogal wat te wensen over. Is er iemand die weet hoe de je Eurobird 9a kan instellen? Ik krijg het niet voor elkaar. :(
Er staan nu 3 satellieten ingesteld: Astra 1, Astra 2 en Hotbird, deze zijn dan ook voorgeprogrammeerd.
vr. gr. Hennoeke
http://www.mobilsatplus.it/index.php/en.html

Ralf
Berichten: 1281
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Re: Satenne programmeren

Bericht door Ralf » do 17 mar 2011 08:48

van de knopjes de bovenste en de onderste samen ingedrukt houden tot hij om een code vraagt
code 3105 invoeren.
eerste keuze is taal .nederlands
tweede keuze astra 1
derde keuze astra 2
vierde keuze hotbird
lukt het niet dan even de dealer laten doen

stel je wilt astra 2 veranderen dan ga je daar met de links /rechts toets een andere satelliet uitzoeken .dit bevestig je met de middelste toets en dan staat hij er in .
nog een vraagje wat voor zenders zitten er op de eurobird ?



gr ralf
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

sprite1

Re: Satenne programmeren

Bericht door sprite1 » do 17 mar 2011 12:17

ralf ik heb ff gegoogled whistle.gif en het is de oude hotbird

Ralf
Berichten: 1281
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 10:37
Locatie: Marum

Re: Satenne programmeren

Bericht door Ralf » do 17 mar 2011 12:20

heu scratch.gif wat heb je dan aan de oude hotbird als er een nieuwe hotbird is scratch.gif
Toch maar een gebruiker geworden i.p.v Leverancier knipoog.gif

hennoeke

Re: Satenne programmeren

Bericht door hennoeke » do 17 mar 2011 22:16

Op de Eurobird 9A zitten wat FTA Hongaarse zenders. Dit betreft de oude Hotbird 7a volgens flysat.
Nu zit deze niet in de voorgeprogrammeerde serie. Dus wat kan je dan doen, handmatig zoeken (ik weet ook niet of dit kan) en dan opslaan? Of is het een kwestie van jammer dan? Ook niet erg, maar dan weet ik dat. bedankt voor de reakties tot zover.
vr. gr. Hennoeke

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”