Zou ik naar een vouwwagen terugwillen, dan is dit een serieuze optie

.
Wij hadden ook een De Waard. Prachte tent maar wel met heel veel haringen. Daarom hebben wij destijds de Paradiso vouwwagen gekocht. Helaas waren de bedden te kort, dus was de overstap naar een caravan een feit.WanFie schreef: ↑za 10 sep 2022 19:13Maar ik verlang wel weer eens naar onze De Waard tent. Thuiskomen, opbergen en klaar. Nu de caravan uitpakken, wassen, van binnen schoonmaken en naar de stalling brengen. En bij vertrek andersom. Een tent is veel makkelijker. Qua reistijd wint een tent het ook royaal van de caravan. Ik zat al lang en breed aan de koffie wanneer de tegelijk naar Frankrijk vertrokken caravanners aan kwamen. En de tol op de Autoroute is ook veel lager. Vrienden van ons die altijd zwoeren bij de caravan en gaan nu met de tent. het leuke is, dat ze nu dezelfde argumenten als ik indertijd gebruikte.
Precies.barb schreef: ↑zo 22 aug 2010 20:37wij hebben slechts 1 jaar in een vouwwagen gekampeerd, vond het helemaal niks! Daarna dus meteen een caravan aangeschaft.
Wij hebben na een de Waard Albatros 13 jaar gekampeerd met een Amerikaanse versie van de Bobcat t.w. de Coleman Cheyenne. Geweldig kampeermiddel maar in 2010 gezwicht voor een caravan. Geen spijt van gehad...En dan de Bobcat. Eigenlijk vergelijkbaar met een Paradiso, maar dan uitschuifbaar.
Hier een foto van de tweede die ik in 1993 heb gerestaureerd: