Alternatieve route bij Thionville?

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
zandvoorta

Bericht door zandvoorta » ma 29 aug 2005 21:48

idd, nancy metz luxemburg gereden, alleen 2 km om bij thioville. Verder gewoon de route gevolgd hoor :D

Vroem

Bericht door Vroem » ma 29 aug 2005 23:13

En lekker negeren die borden
alleen 2 km om bij thioville. Verder gewoon de route gevolgd hoor
Dus toch niet helemaal :lol: :lol: :lol:

Trouwens ff off-topic, alles goed gegaan met de digicam?

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » di 30 aug 2005 07:45

Vroem schreef:
Trouwens ff off-topic, alles goed gegaan met de digicam?
Yep :D over 300 foto's gemaakt. Super. Ook veel zitten te experimenteren met het ding, wat een mogelijkheden zitten er al op dit toestel.

Gebruikersavatar
Bert64
Berichten: 252
Lid geworden op: wo 6 jul 2005 19:45
Locatie: Overijssel

Bericht door Bert64 » di 30 aug 2005 12:36

zandvoorta schreef:Yep :D over 300 foto's gemaakt. Super. Ook veel zitten te experimenteren met het ding, wat een mogelijkheden zitten er al op dit toestel.
:?: 300 maar :?:

Welke digicam heb je?
Bert
BMW X1 sDrive 20i High Executive, VDL Nedcar Edition
Hymer Eriba Nova 495 Luxus Line

Vroem

Bericht door Vroem » di 30 aug 2005 20:52

Yep over 300 foto's gemaakt. Super. Ook veel zitten te experimenteren met het ding, wat een mogelijkheden zitten er al op dit toestel.
012.gif Oja..........ik heb iets van 1500 st gemaakt :? :wink:

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » wo 31 aug 2005 11:51

bert64 schreef:
Welke digicam heb je?[/color]
Canon A75, we waren alleen zo handig om het tasje met dure oplaadbare reservebatterijen op het dak te laten liggen bij een uitzichtpunt, die was dus wel weg toen we weer op de camping waren :( Nieuwe moeten kopen dus, gelijk weer met nieuwe oplaadbare batterijen.

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » wo 31 aug 2005 11:52

Vroem schreef:
Yep over 300 foto's gemaakt. Super. Ook veel zitten te experimenteren met het ding, wat een mogelijkheden zitten er al op dit toestel.
012.gif Oja..........ik heb iets van 1500 st gemaakt :? :wink:
jeemig, da's wel heel veel, en dan zeker je familie vervelen met alle foto's :wink:

Vroem

Bericht door Vroem » wo 31 aug 2005 19:44

jeemig, da's wel heel veel, en dan zeker je familie vervelen met alle foto's
Nee hoor ik maak er meestal zoveel, daarna ga ik ze bewerken en selecteren die uitgeprint gaan worden voor in het fotoboek, de rest brand ik op CD :wink:

Stef

Bericht door Stef » zo 8 jan 2006 19:53

Na vele maanden weer on-topc:
Komende zomer is de situatie, zoals ik nu heb begrepen, bij Thionville weer precies hetzelfde. Wij nemen weer dezelfde route dus (even teruglezen naar de berichten van eind juli - begin augustus 2005).

zandvoorta

Bericht door zandvoorta » zo 8 jan 2006 20:03

Wij gaan naar zweden dus geen last meer van :lol:

Stef

Bericht door Stef » zo 8 jan 2006 20:48

Bij ons bepalen eigenlijk de kinderen (nog) de vakantiebestemming. Die is dus weer gelijk aan die van vorig jaar.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”