Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Plaats reactie
fretri

Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Bericht door fretri » wo 10 mar 2010 20:51

Beste lezers,
Wie kan mij aan de juiste maten helpen van de zitkussens van deze rondzit aan de achterzijde,we willen deze,door omstandigheden, vernieuwen en veranderen.
De caravan heeft het keukenblok aan de linkerkant en de toiletgroep dus aan de rechterkant en voorin twee seperate bedden.
De bedmaat achterin is als alles ligt 195x130cm volgens de Hobby dealers maar ons gaat het om de maten van de zitkussens links en rechts en van de achterbank.
Als je alles doorrekend is het achterkussen 195x50cm en de zitkussens 80x60cm.De diktes van de kussens weten we ook niet.
We willen de kussens links en rechts langer hebben en wij denken dat ze dan 130cm lang moeten zijn,maar dat willen we zeker weten evenals het verkorte deel van de achterbank wat dan volgens ons 195-120=75cm moet zijn. De kussens moeten natuurlijk wel naadloos aansluiten.De rugkussens worden niet veranderd.
Nu zie en hoor ik U al denken "meet het dan op"maar dat is het probleem de caravan staat in Croatie en ook de dealers kunnen ons tot nu toe niet de gegevens leveren.
Wie heeft toevalligerwijs zo'n caravan en is genegen het op te meten?
Graag Uw reacties en vast bijvoorbaat dank.
Fam.v.d.Graaf Monnickendam

Nick

Re: Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Bericht door Nick » do 11 mar 2010 09:06

Er staan bij de Hobby dealers toch genoeg 540 Hobby's om te bekijken en op te meten??

fretri

Re: Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Bericht door fretri » do 11 mar 2010 10:26

Inderdaad dat dacht ik ook,maar dat valt tegen,
Groeten Fred van der Graaf

Nick

Re: Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Bericht door Nick » do 11 mar 2010 15:28

Mocht je het eind mei nog willen weten, dan laat me het maar weten met een pb-tje. Dan wordt onze 540UL van 2005 uit de winterstalling gehaald.

fretri

Re: Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Bericht door fretri » vr 12 mar 2010 21:44

Dank voor Uw reactie en we hebben een 540 UL Prestige gevonden.
Hij staat op de Caravanboulevard in Heerhugowaard en exact dezelfde die we hebben.
We zijn er heen gereden en met toestemming hebben we alles opgemeten.
Vriendelijke groet,Fred van der Graaf Monnickendam

fretri
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 29 mei 2019 12:19

Re: Rondzit van Hobby prestige 540 UL 2005.

Bericht door fretri » wo 8 feb 2023 16:33

Ik heb nog steeds de orginele kussens op zolder liggen en voor de geïnteresseerde neem maar contact op.
Ze zijn maar drie vacantie gebruikt en we hebben ze vervangen voor kussens met een hoger sg en andere maatvoering.
Eventueel e-mail:fretri@ziggo.nl A I camp.gif

Plaats reactie

Terug naar “Hobby”