Omloopmaat avento royal de luxe 420 TD

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
Plaats reactie
Naomi

Omloopmaat avento royal de luxe 420 TD

Bericht door Naomi » vr 22 jan 2010 19:06

Beste mensen,
Ik ben helemaal nieuw in caravan land... ik mag de caravan van mijn opa en oma hebben, zij zijn inmiddels 90 jaar en hebben moeten besluiten niet meer met auto en caravan de weg op te gaan. Zij hebben nooit een voortent gehad. Deze wil ik wel graag kopen. Maar omdat zij aan de andere kant van het land wonen kan ik de omloopmaat niet zelf 'even' gaan op nemen. En jullie snappen dat ik dit ook niet aan mijn opa en oma wil vragen!
Staat de omloopmaat van een caravan niet in bepaalde papieren die je als eigennaar hebt?

Ik hoop er nu een beetje op dat iemand dezelfde caravan heeft/gehad en mij de omloopmaat kan doorgeven:
Avento Royal de Luxe 420 TD uit 1993.

Ik heb ook de links al bekeken naar oa. isabella en een site waar ze tenten op maat kunnen maken. Bij isabella stond-ie er niet bij, bij de andere site kun je vervolgens alleen maar een tent daar bestellen, volgens mij.... en omdat wij het nu eerst eens een beetje gaan uitproberen, wil ik niet meteen een hele dure voortent kopen.

Ik hoop op reacties, bedankt alvast!

groeten Naomi

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19811
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Omloopmaat avento royal de luxe 420 TD

Bericht door Daphne » vr 22 jan 2010 20:53

http://www.tenhoope.nl kun je omloopmaten van heel veel caravans vinden.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Naomi

Re: Omloopmaat avento royal de luxe 420 TD

Bericht door Naomi » za 23 jan 2010 10:44

beste daphne,
daar had ik inderdaad ook gekeken maar deze caravan stond er helaas niet bij. Ik blijf dus hopen dat iemand met eenzelfde caravan die leest...

groeten
Naomi

Gebruikersavatar
Stoekie
Erelid
Berichten: 4872
Lid geworden op: za 11 feb 2006 11:17