Greetings from Czech republic

Plaats reactie
Marvin

Greetings from Czech republic

Bericht door Marvin » wo 30 sep 2009 17:13

AUTOCENSORED
Laatst gewijzigd door Marvin op wo 30 sep 2009 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.

JohnDoe

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door JohnDoe » wo 30 sep 2009 17:44

Jo Hé, check it out man.......i kan not leze die site weenie.gif aflower.gif néh néh.gif

Patrick

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door Patrick » wo 30 sep 2009 18:02

Allé, allé Walter... eerst een paar goeie borrels drinken en dan gaat het very easy thumbup.gif

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door Leentje » wo 30 sep 2009 19:42

Die beste man schrijft dat Nederlanders vriendelijk zijn, en dan volgt er zo'n commentaar. Hopelijk snapt hij er niet alles van scratch.gif
De site geeft overigens genoeg aanknopingspunten en met de Engelse taal kun je via de contactknop ook verder. En dat woordje was heel herkenbaar. Daarmee spreek ik ook een woordje over de Tsjechisch-Slowaakse grens blij.gif
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

JohnDoe

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door JohnDoe » wo 30 sep 2009 19:48

en deze beste man heeft eerst op die site gekeken (en ja mijn engels is behoorlijk in orde) en kon er nergens iets uit opmaken dat je die site ook in het engels kunt lezen, was dat wel het geval geweest had ik geen woord van commentaar geleverd.

Hier een quote uit de spelregels, mag ik je eraan herrineren dat er een jaar terug een rel ontstond omdat er enkele hun onderschrift in morsecode plaatste ?, en daar stond de vertaler gewoon bij
2. Taalgebruik

Schrijf enkel in het Nederlands
Het Nederlands is de voertaal van dit forum. Het gebruik van elke andere taal evenals van elke vorm van dialect is niet toegestaan. Een grappige noot zullen we wel dulden, maar uitgebreid posten in een andere taal dan het Nederlands - zelfs al is die wettelijk erkend als tweede taal - is niet toegelaten.

JohnDoe

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door JohnDoe » wo 30 sep 2009 19:49

Bdw, ik zie nu dat er een google translator opzit

en nu dus in een deuk lig
Re: Kastlík, doos, doos op de dissel

Sorry, ik odbočil.Nevím als je kunt kopen originál.Jak ik begrijp, heb je kocht een caravan en ik denk dat het probleem niet moest worden gemaakt van verzinkte plaat metaal. Já na to mám tady u nás jednoho šikovného a ne moc drahého šlovíčka, ale to by musel vidět přívěs a změřit to. Ik heb het hier bij ons een handig en niet te dure woorden, maar het zou hebben gezien de aanhangwagen en meten. Pamatuji si, že ve stanovém přívěsu jsem měl plyn přímo v zadních dveřích, kde byl i vařič a skříňky. Ik herinner me dat binnen een aanhangwagen bepaald, had ik gas rechtstreeks in de achterdeur, waar hij de kachel en kasten.
en jij tegen mij zeggen dat ik commentaar lever scratch.gif blij.gif blij.gif blij.gif

IvoW

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door IvoW » wo 30 sep 2009 20:30

Google is kennelijk ook niet zo goed in Tsjechisch.
"probleem" overigens bij de gratis vertaal programmaatjes is dat de boel in 2 stappen wordt vertaald. Eerst van de begin-taal (in dit geval Tsjechisch) naar een basistaal (meestal Engels) en dan van de basistaal naar de eind-taal (hier Nederlands). Bij beide vertaalslagen wordt de grammatica overhoop gegooid en woorden met meerdere betekenissen worden niet naar context vertaald.

Marvin

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door Marvin » wo 30 sep 2009 21:05

Mijn excuses voor het breken van de regels.
Ik zal niet de moeite niet meer

Ik verontschuldig me voor dit forum

PS: Google vertaler is erg humoristisch tool.

Marvin

JohnDoe

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door JohnDoe » do 1 okt 2009 12:28

@ Leentje, bij deze mijn excuses voor bovenstaande aanval richting jou.

Walter
aflower.gif

Gebruikersavatar
Leentje
Berichten: 3237
Lid geworden op: wo 18 apr 2007 23:14
Locatie: In de Babantse Peel

Re: Greetings from Czech republic

Bericht door Leentje » do 1 okt 2009 16:49

Tof Walter, ten volle aangenomen!
Ik kende overigens die regel niet eens, dus kan me van daar uit wel een tegenreactie indenken.

Groetjes!,
Leentje
Verkeerd rijden is er niet bij. We zien wellicht iets extra's.....

Plaats reactie

Terug naar “Tsjechië”