Was router aan het her-installeren.
Gestart om 22h. Gelukkig klaar voor 0.00h want daarna waren we weer pompoen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Mooi verhaal en het klopt ook, alleen zegt vodafone zelf iets totaal anders! Daarover reageerde ik!schreef:
Mobiele data van je smartphone of tablet uitzetten voldoet. Bundel uitzetten heb ik nooit gedaan, want dat is bij 1 dag, 3 dagen, 1 week PREPAID UNLIMITED waar het hier over gaat, niet van toepassing. Die stopt vanzelf. Wat niet stopt is het dataverbruik van jouw smartphone of tablet. Dat moet je uitzetten. Dat voorkomt dat je overgebleven opgewaardeerde tegoed verdwijnt in de nacht. Gewoon bij instellingen, mobiel netwerk, mobiele data uitschakelen.
Bundel uitzetten is van toepassing als je maandbundels hebt geactiveerd. Als je die niet stopt, gaat ie door met het verlengen van de maandbundels.
Als aanvulling een tip; Prepaid unlimited pas na middernacht weer activeren, doe je dat net voor middernacht, dan is er al 1 dag weg van je bundel. Het gaat dus niet per 24 uur maar per kalenderdag.

Wat voor antenne gebruik jij?Zonneke schreef: ↑zo 15 sep 2024 19:59Omdat er een apart simkaartje in de router moet hier ook Vodafone prepaid Unlimited in gebruik.
Camping in Drenthe was de snelheid maar magertjes, streamen van bvb Disney lukte niet goed.
Vandaag dan de buitenantenne eraan gezet en dat had een positief effect op de snelheid.
Heb ik het ding toch niet voor niks meegezeuld.![]()

Dat is wel balen ja. Ik kocht net een weekbundel en zag in de app de max van 25GB staan.freekvo schreef:Vodafone is eindelijk wakker geworden en past nu de FUP in het buitenland toe.
Hier in Spanje werd gisteravond na een verbruik van 25 GB (sinds afgelopen zaterdag) onze internetverbinding verbroken. Eerst werd nog het resterende saldo tegen het 'normale' tarief opgebruikt en toen ging alles op zwart.
Ik zou nu eigenlijk een nieuwe weekbundel aan moeten kunnen zetten, maar omdat de lopende weekbundel nog actief is, lukt dat niet. In de app kan ik de lopende weekbundel wel stopzetten maar dan nog blijft deze actief.