De optie zoals door Dieseltijger wordt aangedragen is de beste optie. Een klein gaatje naast de CEE aansluiting boren en daar een stukje kabel met connector laten hangen (achter het klepje). Hier sluit je dan de kabel aan welke je aansluit op het camping kastje/aansluiting.
Standaard ligt er een kabel op rol achter de kachel, dus onder de plaat in de kledingkast. Die kabel zit op een splitter. De ene aansluiting gaat naar de binnenaansluiting (bij mij bij de rondzit, dus in de linker wand van de kledingkast.
De andere aansluiting gaat naar de stekkerdoos in de buitenwand aan de tentzijde. Daar zit ook een 220V aansluiting bij in.
Ik heb overigens alle aanwezige coax bekabeling er uit gesloopt. Ik heb de coax binnenaansluiting vervangen door een extra 220V stopcontact (dat is in dit topic nog wel ergens te zien/lezen). Ik heb alleen een stukje kabel laten zitten tussen de achteraf gemonteerde steun en de ruimte achter de kachel.
Zie ook bijgevoegd schema.
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Skoda Octavia Combi Ambition Business 1.0 TSI 2019. In bestelling: Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk