Raamaantrekker zit los aan de raam
Raamaantrekker zit los aan de raam
We zitten momenteel in Spanje op de camping.
De raam aantrekker zit los aan het keuken raampje. het hendel gedeelte wat tegen het raam is bevestigd.
Is deze er vanaf te schuiven, en zit er dan een schroefje wat je je kan aandraaien?
Graag een advies hierover van mede forummers
De raam aantrekker zit los aan het keuken raampje. het hendel gedeelte wat tegen het raam is bevestigd.
Is deze er vanaf te schuiven, en zit er dan een schroefje wat je je kan aandraaien?
Graag een advies hierover van mede forummers
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015
Re: Raamaantrekker zit los aan de raam
Is er niemand op het forum die hier raad op weet?
Hyundai Tucson 2.0 | Burstner Belcanto 455TS 2007 | Hypercamp Prestige Mover 2015
- hoboken
Aan de buitenkant zit er normaal een afdekkapje, dat kan je er afhalen en dan vind je de schroefjes.
Mercedes B 180 D automaat, Coachman Hylander 450, Ducati Hyperstrada
Moet ik die hendel dan omhoog schuiven om aan de schroefjes te geraken want aan de buienkant raam zit niks
Links of rechts van de hendel zit een klein gaatje in de voet. Hier kan je het uiteinde van een paperclip in steken en dan schuif je de gehele hendel + voet er naar links of rechts zo af. Daaronder zit het gedeeltje wat vast zit aan de ruit. Dan zie je ook de schroefjes zitten.
Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Skoda Octavia Combi Ambition Business 1.0 TSI 2019. In bestelling: Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk
Zie voorbeeld, gaatje zit dus onder de hendel, in het midden. Je moet hem naar links schuiven.

Kip Grey Line Special 47 TRZ 2003 + (Kip) Walker Vario Easy Door voortent i.c.m. een Skoda Octavia Combi Ambition Business 1.0 TSI 2019. In bestelling: Opel Astra Sports Tourer PHEV Business Edition 1.6 Turbo 180pk
@richtrip
Bedankt voor de duidelijke uitleg!!
Bedankt voor de duidelijke uitleg!!
Het is gelukt. Hij zit weer vast.
Top... ik wist het niet..
En ik zie ook dat gaatje nog niet zitten....waar dan??
En ik zie ook dat gaatje nog niet zitten....waar dan??
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Precies in het midden, onder de hendel, je ziet het gaatje op mijn foto zitten, maar dan schuin boven de hendel (op de kop). Je ziet de zwarte stipjes op de ruit door het gaatje heen ;)
Gaat ie weer los, dan het borg-lipje voorzichtig iets 'uit'-buigen
Groeten Erik ( caravan: Avento Touristique Comfort 365 TCB )
Binnenkort maar eens gluren... want ik "zie" het nog niet echt..
Leuk weetje gewoon.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.