Jan van Vijven schreef: ↑do 25 mei 2023 18:49
En toch….
Ik heb mijn caravan en auto per telefoon ongezien gekocht (ook ooit een vrachtschip) die verkoper gaat dan echt niet zitten wachten op iemand die misschien komt kijken.
Geloof me, ik ben niet de enige!
Dat verhaal over broodjes… niemand weet wanneer er ineens een echte koper komt, als die komt ben jij te laat.
Doe ermee wat je wilt, handgeld betaal je meestal na dat je iets gezien hebt en later terug komt om de boel af te werken, dit als garantie dat je echt terug komt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Serieus ? Jij bent dan wel heel erg goed van vertrouwen. Iets ongezien per telefoon kopen zal ik nooit doen. Van mijn lang zal ze leven niet !
Voor hetzelfde geld koop je een mooie hoer met een stinkende adem ! Snap je wat ik bedoel ?
En er wordt hier overigens niet gesproken over handgeld. Dat is iets heel anders dan een aanbetaling voor reservering. Als ik iets gezien heb wat mij bevalt, wil ik best handgeld geven. Maar ik zal nooit reserveringsgeld betalen.
Wat betreft dat broodjesverhaal.....tsja, ik ben ook echt niet gecharmeerd van personages die roepen dat je snel moet zijn, want ze gaan als warme broodjes !
Kan ik heel slecht tegen. Heb ik meegemaakt met een tv kopen bij zo'n Expert zaak. Het model waar ik smoel op had werd in de winkel geleverd. 10 stuks ! Die stonden daar op een rijtje. Zegt die verkoper: Niet te lang wachten, hoor. Ze zijn zo weg !
Oh ja ? zeg ik. Dus jij beweert dat ze dit weekend allemaal weg zijn ?
Ja ! zegt hij volmondig. Ze gaan als warme broodjes over de toonbank !
Toen was ik klaar. Ik ben weg. Toedeloe.....