Het verschil tussen de normale superb en de phev variant is in rijgedrag (bij normaal gedrag) vergelijkbaar. Dat is dus ondanks de 300kg accu in de kofferbak. Ik weet het niet zeker, maar het kan bijna niet anders dan dat er in de achtervering verschillen zijn aangebracht. Andere vering/demping??
Nogmaals; ik zou liever geen hulp veren onder mijn superb hebben en dat heb ik dus ook niet. Voor de caravan heb ik het niet echt nodig en ik wil voor de overige kilometers zónder caravan het comfortabele rijgedrag niet kwijt.
Skoda Superb Hatchback PHEV welke MAD hulpveren (heavy duty of gewoon)
Re: Skoda Superb Hatchback PHEV welke MAD hulpveren (heavy duty of gewoon)
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF
Re: Skoda Superb Hatchback PHEV welke MAD hulpveren (heavy duty of gewoon)
Gewoon gaan rijden, die auto is ontworpen om dat gewicht te mogen dragen, ik begrijp nooit zo goed waarom er zo paniekerig over die hupveren wordt gedaan, ook al hangt hij wat door, dat maakt niets uit
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB