![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Dank je.
Kijk, dat zijn de super berichten.
Daarin zijn we vandaag wél gerustgesteld. Wanneer de rubbers echt zijn versleten staan de wielen ook scheef zei de dealer. En dat was hier dus niet het geval. Maar bij de beurt wordt dat nog eens gecheckt.
Dat is 100% waar als er een Alko Delta as gemonteerd is.
Komt goed. Ik citeer een gewaardeerde moderator bedrijfsmatig met het onderhoud van caravans (en aanhangers?) bezig was geweest: "...Het is gewoon een doos op wielen". De caravan ziet er gewoon prima uit op de foto. Prima!WanFie schreef: ↑do 16 mar 2023 19:00![]()
Nu dus wel goed gekeken. Het is inderdaad een rechte as. Nu staat de caravan wat schuin op een parkeerplaats, maar ik denk toch dat links lager staat dan rechts. En eigenlijk is dat bijzonder omdat het rechterwiel de kuilen van de rand van de weg moet opvangen. Van de andere kant, links staat de keuken en het bed met een enorme bergruimte er onder.
Bij de beurt komt dit nog wel ter sprake. maar oplosbaar is het in ieder geval.
Daarom kom ik niet bij dealers en garage ketens. Als ik nu bel zegt mijn monteur, ben je gek of zo het is kwart voor elf. Daarna zegt ze kun je morgen om 16.00? Zet ik hem op de brug kun je het zelf ff doen terwijl wij opruimen.