Iemand ervaring met een Kathrein CAP 850 (of 750) GPS?

Plaats reactie
Ronald070

Iemand ervaring met een Kathrein CAP 850 (of 750) GPS?

Bericht door Ronald070 » zo 22 jan 2023 15:22

Goedemiddag forumleden, ik ben al jaren (vanaf 1990) fan van Kathrein. Tot op heden waren dit allemaal vlakschotels zoals de BAS 50, 60 en 65. Voor onze nieuwe caravan heb ik mijn oog laten vallen op een volautomatische CAP 850 GPS met een 80 cm spiegel. Is er iemand die ervaring met deze schotel heeft en dan het liefst in combinatie met Canal Digitaal? Mag eventueel ook met de iets kleinere CAP 750. Bij voorbaat dank.

Gebruikersavatar
dieseltijger
Berichten: 10951
Lid geworden op: do 18 apr 2013 14:59

Re: Iemand ervaring met een Kathrein CAP 850 (of 750) GPS?

Bericht door dieseltijger » za 28 jan 2023 07:27

Niemand dus....het is nogal een prijzig merk en concurrentie zat met vergelijkbare kwaliteit voor een lagere prijs. Ik zou de vraag op het Duitse wohnwagenforum stellen.
Pluimvee met vele onnodige opties, getrokken door een Avensis blackedition met achterruitverwarming en een asbakje

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19705
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Iemand ervaring met een Kathrein CAP 850 (of 750) GPS?

Bericht door Daphne » ma 30 jan 2023 10:28

Ik ben bang dat je hier weinig ervaringen zult horen. Mogelijk dat op het camper forum meer gebruikers zullen zijn van deze schotel.

We zitten nu in een overgangsfase dat TV kijken meer richting iTV gaat dat via de eigen (thuis)provider overal beschikbaar is via internet. Daarnaast heb je ook nog de populaire streamingsdiensten zoals Netflix die niet via de schotel gaan. Satelliet is nu wellicht nog meer stabiel dan internet maar dat verandert snel. Het is dan ook de vraag hoeveel tijd je achter de TV wil doorbrengen en of je in de overgangsfase wellicht een goedkoper alternatief wil overwegen.
Wij hebben onze schotel nu voor de 2e keer laten overbouwen naar een nieuwe caravan, maar nieuwe aanschaf zouden we niet meer doen.
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Plaats reactie

Terug naar “Radio, TV, Internet, Wi-Fi”