schema elektriciteit en meer

Alles wat betrekking heeft op campers
Plaats reactie
Eddy Lammens
Berichten: 6
Lid geworden op: za 18 dec 2021 14:23

schema elektriciteit en meer

Bericht door Eddy Lammens » wo 16 nov 2022 21:20

L.S.,

Zeer veel van mijn lezers van mijn website https://www.de-magie-van-het-bouwen-van ... -camper.nl hebben er op aangedrongen om op de pagina ‘elektriciteit’ een schema te plaatsen van de samenhang der onderdelen. Dat schema heb ik gemaakt en wil ik nu onder de aandacht brengen omdat het voor velen één van de moeilijkste onderdelen is als het gaat om keuzes maken en vertrouwen hebben. Het is een belangrijk onderdeel omdat de meest essentiële onderdelen in de camper ervan afhankelijk zijn. Velen willen het dan ook het liefst uitbesteden, maar maken zich daarmee afhankelijk. Dat is niet echt de bedoeling van zelf een camper bouwen. Als je precies begrijpt hoe het werkt kun je het zelf naar eigen inzicht vormgeven. Het schema staat op de pagina Elektriciteit - De uitvoering 1 | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)

Daarnaast is er het verzoek om naast de plaatjes ook het verhaal van de bouw in woorden te beschrijven om wat meer kleur en emotie aan het geheel te geven. Samen met de rest geeft het wat meer diepte aan de beslissingen die ten grondslag liggen aan de verschillende stappen in het proces. Ook voor mijzelf was dit een reconstructie die nu minder logisch lijkt dan die aanvankelijk was. Er zijn altijd meerdere keuzes maar elke keuze die je neemt heeft consequenties voor het vervolg. Het geeft een inkijkje in het proces. Dit verhaal is opgenomen op de pagina Het bouwproces in woorden - Het eindresultaat | De Magie van het Bouwen van je eigen Camper (de-magie-van-het-bouwen-van-je-eigen-camper.nl)

Aarzel niet om kritisch te zijn en mij hierover vragen te stellen.

Met vriendelijke groet,
Eddy

Gebruikersavatar
Morgoth
Berichten: 5736
Lid geworden op: di 6 nov 2018 18:53
Locatie: Niedergrafschaft

Re: schema elektriciteit en meer

Bericht door Morgoth » di 22 nov 2022 15:14

Is het niet zinvol om ook eens wat fiscale en wettelijke aspecten te benoemen? Niet zomaar elke omgebouwde bus is voor de RDW een camper. En al helemaal niet voor de belastingdienst.
Hobby 420 De Luxe uit 1988

Plaats reactie

Terug naar “Campers”