![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Dat gaan we waarschijnlijk wel doen. Normaal pakken we deze bij de ANWB winkel maar digitaal is wel handiger dan de plakkertjes op de raam
Karawanken kun je ook online heen regelen ook week van te voren of langer en ook andere tunnels op jullie route maar wij pakken meestal dus de Phyrn autobahn:( bosruck/ gleinalm ) en toen we toch over de karawanken gingen had ik de phyrn route over. Bij ons geen ramp omdat we binnen een jaar weer gingen ( 1 jaar geldig) maar daarom doe ik het liever online. Ter plekke moet je in de rij en ik denk in jullie reis periode dat dat lang kan zijn dus liever online.Chris schreef: ↑wo 22 jun 2022 17:16Vanavond ook eens even regelen Astrid...![]()
![]()
En Oostenrijk via Asfignac ( maar zonder de tunnels nog) als Slovenie...
Echt handig.
Mochten we onverhoopt toch een dagje voor of na rijden, dan kunnen te tunnels aangepast worden op de overnachtingscamping.
( Zal denken we nu in Ingolstadt worden )
2e Overnachting in Villach, maar dan zijn er al een paar tunnels "genomen".
Dus even plannen..
Wij hebben met creditcard gekocht geen PaypalJaap van Duijn schreef: ↑wo 22 jun 2022 17:27Wij gingen ook voor online voor Slovenie.
Maar met afrekenen ging het steeds mis.
Ik heb / wij hebben geen paypal.
Dus alles de boel de boel gelaten en voor de grens een vignet gekocht.
Camper is een 2B wegens hoger als 1,30meter boven of bij vooras, meisje wat ons vignet verkocht keek met kenteken JAWEL naar de schermen en ja een 2B.
Het moet zo zijn.
Wel werden we onderweg diverse malen bij tolpoort herinnerd aan onze hoogte stond op kenteken keurig aangegeven en moesten ook daarna betalen
Verder mooie reis gehad, mooie e n goede campings - uit het boek van NKC / ACSI - en nooit meer als 20 Euro betaald meestal 18 Euro.
En ja de wegen zijn niet zoals thuis, maar wat is wel zoals thuis :)
Groeten en fijne reis allemaal Jaap van Duijn
Welke tolpoorten Jaap? en waar ?Jaap van Duijn schreef: ↑wo 22 jun 2022 17:27.
Wel werden we onderweg diverse malen bij tolpoort herinnerd aan onze hoogte