Maandag breng ik onze Fendt Tendenza voor een aantal garantiezaken naar de dealer. Nu ben ik heel benieuwd naar de reactie van de dealer op het volgende euvel: het bed blijkt scheef gemonteerd te zijn in de caravan. M.a.w., ook al staat de caravan nog zo waterpas, we rollen toch naar 1 kantje toe. Mij lijkt de reparatie nogal ingrijpend waardoor ik vermoed dat de dealer (lees:de importeur), dit niet gaat fixen. Maar ik ben benieuwd wat het forum hiervan vindt. Moeten we hier maar mee leven, of moeten we eisen dat het aangepast wordt, of denken jullie dat het niet zo’n ingrijpende reparatie is? En zijn er leden die ook eerder een scheef gemonteerd bed hebben meegemaakt?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Garantiezaken
Garantiezaken
Kabe Imperial 600 DXL KS met Volvo XC60 T8
Re: Garantiezaken
als je in het bed opzij rolt omdat deze scheef is gemonteerd is dit zo op te lossen, moet geen hogere wiskunde zijn.
waterpas op de lattenbodem en iets naar beneden bijstellen of iets omhoog stellen / opvullen
waterpas op de lattenbodem en iets naar beneden bijstellen of iets omhoog stellen / opvullen
Re: Garantiezaken
Kan niet waar zijn, niet bij een Fendt.
Renault captur rs, bj. 2022, 140 pk en automaat (in bestelling een Volkswagen T Roc 1,5 Tsi met dsg) met een Sprite sport 420 CT , bj. 2021, aan de haak.
Re: Garantiezaken
Ik denk dat jullie er best mee kunnen leven. Jullie liggen binnenkort toch in een Zweeds bed :)
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 (gechipt 190pk/440Nm) en Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600
Re: Garantiezaken
Hihi, double you, daar heb je gelijk in. Ik moet hem inleveren bij van Eijck maar de garantie punten moet ik nog door Meerkerk volgende week laten doen. Je zou toch denken dat het niet mag uitmaken bij welke Fendt dealer je het laat doen, maar kennelijk toch wel. In februari krijgen we hopelijk onze Kabe en dan vliegen we snel naar Oosterhout voor een lang weekend naar DKA.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kabe Imperial 600 DXL KS met Volvo XC60 T8
Re: Garantiezaken
Prima dat je het nog regelt voordat je 'm inruilt. Ik laat ook nog twee dingen controleren aan de Avento zodat ie in orde is als ik 'm verkoop. Valt niet meer onder de garantie maar vind wel dat het moet gebeuren.
Heerlijk vooruitzicht om volgende maand met de Kabe op pad te mogen. Ik ga woensdag naar een Kabe kijken. Dit zou 'm kunnen worden. Fingers crossed!
Heerlijk vooruitzicht om volgende maand met de Kabe op pad te mogen. Ik ga woensdag naar een Kabe kijken. Dit zou 'm kunnen worden. Fingers crossed!
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 (gechipt 190pk/440Nm) en Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600
Re: Garantiezaken
Dan zijn de kosten voor van Eijck en die trapt daar natuurlijk niet inben015 schreef: ↑zo 16 jan 2022 11:59Hihi, double you, daar heb je gelijk in. Ik moet hem inleveren bij van Eijck maar de garantie punten moet ik nog door Meerkerk volgende week laten doen. Je zou toch denken dat het niet mag uitmaken bij welke Fendt dealer je het laat doen, maar kennelijk toch wel.
Of hij moet dik geld aan de inruil verdient hebben.
Frans
Re: Garantiezaken
Voor mij viel het afscheid van de Avento zwaarder dan dat dat nu bij de Fendt het geval is. Onze buren hebben hem ooit nog eens terug gezien op een camping in Frankrijk. Hij beviel die mensen heel goed en ze snapten niet dat we hem weg hadden gedaan. Succes met het Kabe kijken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kabe Imperial 600 DXL KS met Volvo XC60 T8