Ervaring met deeltent Super Camp van Herzog

Bijzettenten, tenttapijt en/of andere vloeren.
vdSyppe113

Ervaring met deeltent Super Camp van Herzog

Bericht door vdSyppe113 » za 12 apr 2008 21:32

Heb het plan om onze starcamp Toscane (mengeling voortent/luifel) van de hand te doen en een deeltent te kopen die snel en makkelijk op te zetten is. Vooral bij een wat grotere caravan (opbouw 5,5m) is het opzetten van een voortent een hele klus (algauw 1,5 a 2 uur om alles wat strak en deftig neer te zetten). Als de tent dan staat denk ik dikwijls; het is toch wat aan de grote kant, met ietsje minder ruimte zouden we het ook kunnen doen (3 kinderen). Heeft er iemand ervaring met een super camp van Herzog? Ziet er een degelijke en snel op te zetten tent uit die nog voldoende ruim is (340cm bij 260 diep). Vooral het feit dat het tentdoek in een zak aan de caravanrail kan blijven hangen tijdens het rijden lijkt me interessant. Hoe makkelijk zou het zijn om het boeltje weer in die zak te krijgen? Ander alternatief zou een Ghibli deeltent zijn ook van Herzog. Blijft niet aan rail tijdens rijden, ook uit lichte stof polyester en zijstukken kunnen opengeklapt worden (helft goedkoper). In de winkel kunnen ze me ook geen praktijkervaring van klanten meegeven.

Plaats reactie

Terug naar “Voortenten en luifels”