Waar gaan we in 2026 kamperen?
- dieseltijger
Re: Waar gaan we in 2026 kamperen?
Ik vind die site zo verukkuluk - maar dank. Goede tip - vooral omdat ik die tent weinig gun en de verhuurder (zoals ik heb begrepen) wordt afgeknepen.
Kip Shuttle getrokken door twee premium fietsen met daaronder een muisgrijze auto. Hybride aandrijving: espresso, thee, bier, benzine en stroom.
Lars, een schitterende omgeving. Niet vergeten de Gelmerbahn te reserveren. Die is zo mooi.
Volkswagen Tiguan 1,5 Tsi bj 2025 plug in hybride.
Met een Sprite sport 420 CT , bj. 2021, aan de haak.
@diesel
Booking als zoekmachine gebruiken en dan het hotel dat je zou willen boeken zelf benaderen. Je hebt dan al gauw voor 2 personen een 3 gangendiner verdiend.
Booking als zoekmachine gebruiken en dan het hotel dat je zou willen boeken zelf benaderen. Je hebt dan al gauw voor 2 personen een 3 gangendiner verdiend.
mvrgr. Paul
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 Tekna Xtronic (3/2024)
Swift Challenger SE 480 (9/2013), Nissan Qashqai 1.3 MHEV 158 Tekna Xtronic (3/2024)
Volkswagen Tiguan 1,5 Tsi bj 2025 plug in hybride.
-
Henri Berends
Oberdrauburg. Mooie omgeving. Kan me nog heugen dat het zwembad ook erg fraai is. Een geheel rvs bad.
Volvo XC60 D4 AWD GT8, Eriba Nova GL 485 (2017) Truma mover, Dometic airco, Alko Trailer Control,Thule Omnistore 6200, PowerXtreme 75Ah.
En dan wij zonder caravan.
Van 12 tot 26 juni met de auto naar Molecaten Bospark in een chalet in Hoeven, Noord-Brabant, is tevens ook een mooie camping, vorig jaar ook geweest.
Van 5 tot 12 September met de auto naar Rudesheim am Rein in een chalet nabij het centrum.
7 tot en met 10 December met Feenstra Rijncruises naar de Kerstmarkten in Düsseldorf en Keulen, dat hebben we afgelopen jaar december ook gedaan.
We zijn dan 81 en 84 jaar oud en hopen dat nog een aantal jaren zo te doen.
Van 12 tot 26 juni met de auto naar Molecaten Bospark in een chalet in Hoeven, Noord-Brabant, is tevens ook een mooie camping, vorig jaar ook geweest.
Van 5 tot 12 September met de auto naar Rudesheim am Rein in een chalet nabij het centrum.
7 tot en met 10 December met Feenstra Rijncruises naar de Kerstmarkten in Düsseldorf en Keulen, dat hebben we afgelopen jaar december ook gedaan.
We zijn dan 81 en 84 jaar oud en hopen dat nog een aantal jaren zo te doen.
Toyota Aygo X 1.0
Met de Pasen moeten wij nog even kijken waar we naar toe gaan. De meivakantie gaat naar Texel. Vanaf hemelvaart worden het 3 weken camping ons wijland in oud-ade. En de zomervakantie naar camping mentl in Oostenrijk. Na 20 jaar Frankrijk wilden we eens iets anders.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik denk niet dat we het over dezelfde camping hebben. Ik bedoel seecaming Mentl aan de ossiacher see. Ik heb op de foto’s op de website geen zwembad gezien. Wel een strand en een meer. Maar misschien heb ik het mis. Welke camping bedoel jij?
De foto ziet er in ieder geval veelbelovend uit voor Oostenrijk.
De foto ziet er in ieder geval veelbelovend uit voor Oostenrijk.
-
Henri Berends
Volvo XC60 D4 AWD GT8, Eriba Nova GL 485 (2017) Truma mover, Dometic airco, Alko Trailer Control,Thule Omnistore 6200, PowerXtreme 75Ah.
Ja, dat klopt. Al moet ik zeggen dat het de laatste 2 jaar erg meeviel met motoren. Wij vinden de grote plaatsen op de camping een groot voordeel. Daarentegen zou het sanitair wel wat uitgebreid mogen worden. Het is een gemeentecamping en dat zie je terug in de relatief lage tarieven.