die wij hadden kreeg je van de club, geen keuze
Waar gaan we in 2026 kamperen?
Re: Waar gaan we in 2026 kamperen?
die wij hadden kreeg je van de club, geen keuze
Tesla model Y Long Range AWD en een Saab 9-3 Cabrio 2.0t met een Kip KG-45 TLB
- dieseltijger
Begin mei: hiero: viewtopic.php?t=55801&start=450#p1204320
Rest van mei: In verband met crea-bea festival nummer zoveel in Amersfoort, deze camping geboekt tussen Amersfoort en Soest in de bossen. We komen dus maandag terug vanuit Duitsland/Polen, dinsdag de post open scheuren, woensdag tot en met zaterdag hierheen: https://www.campingsoest.nl/reserveren/ (ik lees altijd de negatieve recensies: "mooie omgeving, schoon sanitair, je moet wel 50 cent betalen voor lauw afwaswater, en douchen is ook al niet inbegrepen, de eigenaren zijn niet altijd bereikbaar" - mooi!)
September zitten we voor 4 nachtjes in de buurt van de jura, lekker oud frans huisje geboekt met een grote achtertuin
Nu nog het voorjaar, even zien
Rest van mei: In verband met crea-bea festival nummer zoveel in Amersfoort, deze camping geboekt tussen Amersfoort en Soest in de bossen. We komen dus maandag terug vanuit Duitsland/Polen, dinsdag de post open scheuren, woensdag tot en met zaterdag hierheen: https://www.campingsoest.nl/reserveren/ (ik lees altijd de negatieve recensies: "mooie omgeving, schoon sanitair, je moet wel 50 cent betalen voor lauw afwaswater, en douchen is ook al niet inbegrepen, de eigenaren zijn niet altijd bereikbaar" - mooi!)
September zitten we voor 4 nachtjes in de buurt van de jura, lekker oud frans huisje geboekt met een grote achtertuin
Nu nog het voorjaar, even zien
Kip Shuttle getrokken door twee premium fietsen met daaronder een muisgrijze auto. Hybride aandrijving: espresso, thee, bier, benzine en stroom.
Als de gezondheid het toelaat en het einddoel nog steeds niet aan een projectontwikkelaar is verkocht, gaan wij opnieuw in voor- en naseizoen met de grijze golf richting Côte d'Azur .
We doen het rustig aan en plannen drie overnachtingen voor, in ieder geval, de heenreis.
Eerste stop wordt bereikt na 315 km op Camping Gritt in Luxemburg (al gereserveerd).
We doen het rustig aan en plannen drie overnachtingen voor, in ieder geval, de heenreis.
Eerste stop wordt bereikt na 315 km op Camping Gritt in Luxemburg (al gereserveerd).
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019
Wij zoeken het wat verder van huis dan de meeste hier. Mei en juni gaan we een rondreis maken richting Kroatië: vooral Dalmatië en Istrië. Dan even twee maanden bijkomen en vervolgens een rondreis in september en oktober naar Spanje. Uiteindelijk staan we daar een paar weken in de buurt van Altea / Benidorm.
Mazda CX-5 Homura (2023) met een Hobby 495 DeLuxe 2024
Daar hopen we over een paar dagen aan te komen.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Mover: 3,1 TDI op de voorwielen.
De reis is het doel.
De reis is het doel.
Onze jaarlijkse vakantie van drie weken begint op de verjaardag van onze dochter en eindigt op de verjaardag van onze zoon.
Half juni tot eerste week van juli en twee dagen minder om van huis te zijn.
Willen al enkele jaren op rij naar Zuid-Frankrijk gaan en zien wel of het er dit jaar van komt.
Veel zal afhangen van waar het mooi weer te vinden is.
Half juni tot eerste week van juli en twee dagen minder om van huis te zijn.
Willen al enkele jaren op rij naar Zuid-Frankrijk gaan en zien wel of het er dit jaar van komt.
Veel zal afhangen van waar het mooi weer te vinden is.
**** Camper LMC V643 65 Years Edition ****
**** Opel Astra Ultimate Hybrid ****

**** Opel Astra Ultimate Hybrid ****

- Boudewijn01
Wij hebben nog niet veel gepland voor dit jaar.
In juni 2 weken naar Denrmarken en in juli lang weekend achterhoek voor dagbezoek zwarte cross. Zomervakantie in september zien we wel. Kan scandinavie worden maar kan ook goed zijn dat we naar bretagne gaan of naar de atlantiche westkust van Frankrijk gaan. We willen niet te veel plannen en vasyleggen, gewoon gaan wanneer het kan en er zijn genoeg leuke camoings op redelijk koete reisafstand voor een korte trip
In juni 2 weken naar Denrmarken en in juli lang weekend achterhoek voor dagbezoek zwarte cross. Zomervakantie in september zien we wel. Kan scandinavie worden maar kan ook goed zijn dat we naar bretagne gaan of naar de atlantiche westkust van Frankrijk gaan. We willen niet te veel plannen en vasyleggen, gewoon gaan wanneer het kan en er zijn genoeg leuke camoings op redelijk koete reisafstand voor een korte trip
Zwarte Ford Kuga STline, Adria Action LH391 sport 2026 in bestelling
- dieseltijger
Met "De Paas" een paar daagjes in Brugge. Fietsen op het dak. Frieten in Ossenwit gefrituurd met Samurai Saus, uitspanningen met formica tafels met een zoemende TL balk erboven genietend van een goed glas. (Foto: Pieter De Groot)
Camping lekker in de buitenwijken zo heb ik begrepen: https://camping-memling.be/reserveren/
Camping lekker in de buitenwijken zo heb ik begrepen: https://camping-memling.be/reserveren/
Kip Shuttle getrokken door twee premium fietsen met daaronder een muisgrijze auto. Hybride aandrijving: espresso, thee, bier, benzine en stroom.
In de zomer gaan wij weer naar Frankrijk. Een volle week naar Camping Portland in Port-en-Bessein-Huppain en dan verkassen wij naar parc du Val de Loire in Mesland.
Of we verder nog met de hut op stap gaan moeten we nog even bekijken. Er staan nog enkele vervangen in petto. Onze schuren dienen gerenoveerd te worden. Keuzes....
Of we verder nog met de hut op stap gaan moeten we nog even bekijken. Er staan nog enkele vervangen in petto. Onze schuren dienen gerenoveerd te worden. Keuzes....
Skoda Octavia Business Edition 1.0 (2023 / 115pk / 200Nm) - Chateau Caratt 390 TZD (2003) - www.nibiro.nl
Vorig jaar hebben we relatief weinig gekampeerd, maar 2 keer weggeweest en Oostenrijk in de zomer in een huisje. Maar gelukkig misten (ook) de kinderen de camping en het camping leven. Al was die vakantie verder ook heel leuk.
We zoeken het dit jaar dichter bij huis. In mei gaan we een week naar Ermelo, de Paalberg. Vrij grote camping en een zwembad en vollop mtb mogelijkheden in de buurt of gewoon fietsen/wandelen.
Ik verwacht eind mei ook nog een weekend Zeeland, want dan heeft mijn zoontje fietskamp van de wielerclub en is zijn eerste overnachting met zo'n kamp, dus wij gaan dan denk ik in de buurt op een camping staan (voor het geval dat), oke klein beetje curling ouders, maargoed, hij is gewoon wat later met alles dan andere kinderen.
En in de zomer gaan we tenminste 2 weken kamperen met vrienden, in omgeving Nijmegen. en wie weet nog een weekje ergens, maar dat zien we dan wel weer.
We zoeken het dit jaar dichter bij huis. In mei gaan we een week naar Ermelo, de Paalberg. Vrij grote camping en een zwembad en vollop mtb mogelijkheden in de buurt of gewoon fietsen/wandelen.
Ik verwacht eind mei ook nog een weekend Zeeland, want dan heeft mijn zoontje fietskamp van de wielerclub en is zijn eerste overnachting met zo'n kamp, dus wij gaan dan denk ik in de buurt op een camping staan (voor het geval dat), oke klein beetje curling ouders, maargoed, hij is gewoon wat later met alles dan andere kinderen.
En in de zomer gaan we tenminste 2 weken kamperen met vrienden, in omgeving Nijmegen. en wie weet nog een weekje ergens, maar dat zien we dan wel weer.
De camping naar Zuid Frankrijk in Mei staat al een poosje geboekt, dat word La sousta een mooie camping volgens mijn vader. Aangezien we drie jarige zoon hebben.
Voor de rest willen we naar Beerze Bulten gaan ergens in September.
Schijnt een hele mooie camping te zijn voor kinderen.
Voor de rest willen we naar Beerze Bulten gaan ergens in September.
Schijnt een hele mooie camping te zijn voor kinderen.
Kip Grey line 45.
Lekker old skool.
Lekker old skool.
die laatste is wel echt letterlijk een krijspaleis, ik ben er een keer geweest om bij vrienden te BBqen, werd er knettergek
Tesla model Y Long Range AWD en een Saab 9-3 Cabrio 2.0t met een Kip KG-45 TLB
Hangt erg van het seizoen af. Ik het hoogseizoen moet ik er zeker niet aan denken (net zoals iedere andere ‘kindercamping’), in het voor- of naseizoen is het prima te doen en wel heel erg leuk voor de kids.
Volvo XC60, T8, Plus Black Edition, '24
Met daarachter
Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino
Met daarachter
Knaus Sport Silver Selection 540 FDK, '21
Met Unico Genua + Torino
-
sailor wim
Nou twee campings gereserveerd 17 April naar het Beekdal bij Chaam en daarna naar camping het Buitenhof in Hilvarenbeek tot 13 Mei.
Zondags naar huis de dag erop oppasdag en weer richting Brabant daarna.
15 Juli naar Frankrijk 14 Juli op de weg lijkt mij niet verstandig, ik wil een keer een Oester eten bij Pere Gus . En in Rostrenen bij Chez Erwan eten.
De eerste stop wordt bij Hondegem om daar in het enige restaurant ook te smikkelen misschien wel Potjevleesch.
De fietsen gaan mee om tussendoor tochten te maken oa bij Brouage.
28 Augustus moeten we weer thuis zijn.
Groetjes Gineke en Wim
Zondags naar huis de dag erop oppasdag en weer richting Brabant daarna.
15 Juli naar Frankrijk 14 Juli op de weg lijkt mij niet verstandig, ik wil een keer een Oester eten bij Pere Gus . En in Rostrenen bij Chez Erwan eten.
De eerste stop wordt bij Hondegem om daar in het enige restaurant ook te smikkelen misschien wel Potjevleesch.
De fietsen gaan mee om tussendoor tochten te maken oa bij Brouage.
28 Augustus moeten we weer thuis zijn.
Groetjes Gineke en Wim
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?
In de voorjaarsvakantie gaan we skiën in Italië. Daarna laten we de meivakantie en eventuele lange weekenden of feestdagen aan ons voorbijgaan, omdat onze dochter in mei examens heeft.
Voor de zomervakantie (juli) staat Apulië op de planning. Waarschijnlijk gaan we, net als vorig jaar, weer naar dezelfde camping op Gargano.
Voor de zomervakantie (juli) staat Apulië op de planning. Waarschijnlijk gaan we, net als vorig jaar, weer naar dezelfde camping op Gargano.
Hartelijk groet,
Ray
Hobby Prestige 560 WLU - Volvo V60 T6 Recharge (2021)
"tutto compreso"
Ray
Hobby Prestige 560 WLU - Volvo V60 T6 Recharge (2021)
"tutto compreso"
- Michielwoerden
Met Pasen gaan we naar camping Osebos, hemelvaart/ Pinksteren naar camping Gien in Frankrijk, zomervakantie naar Oostenrijk en de dolomieten en in september een week naar de 2 bruggen met luxe privesanitair
Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
Niets kamperen dit jaar
. Groot huis gekocht en er moet nog zoveel gebeuren….. met andere woorden geld en tijd raakt op. Vriendlief moet ook nog onder het mes. Dus hard aan het werk in en om het huis. Daarna mantelzorger zijn. Caravan mag in de stalling blijven.
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!
Plannen voor de zomer zijn inmiddels gewijzigd haha.Lars schreef: ↑do 15 jan 2026 10:06We hebben 1 camping geboekt.
- Week van Pinksteren gaan we naar camping de Kuilart in Koudum. (tweede pinksterdag de Elfstedentocht fietsen met mijn zwager)
We willen in de zomer weer richting Oostenrijk, dit is wel afhankelijk of we dan een andere auto hebben aangeschaft, anders zal het Nederland worden (verwacht dan richting Zuid Limburg)
Voor de rest staat het nog open, sluit niet uit dat er nog een lang weekend ergens gekampeerd gaat worden.
We hebben inmiddels camping Aaregg in Brienz Zwitserland geboekt voor 9 nachten.
Nu nog even 2 leuke campings voor de heen en terugreis uitzoeken
Dethleffs Family 420 1999
- Goudhaantje
Onze caravan gaan we in maart eerst parkeren bij ons nieuwe huis in Jávea, Spanje. Maar aangezien we maar max 6 maanden per jaar mogen verblijven in Spanje (als niet-resident), is er nog genoeg tijd over om er met de caravan op uit te trekken!
Het zullen ongetwijfeld fiets en wintersport bestemmingen zijn. Allemond, Ventoux regio, Gardameer, Ötztal in de zomer. We gaan er nog rustig over nadenken. Eerst het huis maar.
Het zullen ongetwijfeld fiets en wintersport bestemmingen zijn. Allemond, Ventoux regio, Gardameer, Ötztal in de zomer. We gaan er nog rustig over nadenken. Eerst het huis maar.
Fendt Tendenza 560 SG
BMW 535i Touring
BMW 535i Touring
Meivakantie: Camping De Berken in Gasselte
13 mei t/m 26 mei: De Kienehoef in Sint-Oedenrode
Zomervakantie: wéér naar Oberdrauburg
13 mei t/m 26 mei: De Kienehoef in Sint-Oedenrode
Zomervakantie: wéér naar Oberdrauburg
-
Hobbyrijder
Ergens waar de buienradar aangeeft dat het tussen de 25 en 30 graden wordt met een wolkje en een zonnetje en een occasioneel buitje. En waar men een vreemde taal spreekt. Tussendoor regelmatig verhuizen is gewenst.
Lars schreef: ↑zo 25 jan 2026 18:22Plannen voor de zomer zijn inmiddels gewijzigd haha.Lars schreef: ↑do 15 jan 2026 10:06We hebben 1 camping geboekt.
- Week van Pinksteren gaan we naar camping de Kuilart in Koudum. (tweede pinksterdag de Elfstedentocht fietsen met mijn zwager)
We willen in de zomer weer richting Oostenrijk, dit is wel afhankelijk of we dan een andere auto hebben aangeschaft, anders zal het Nederland worden (verwacht dan richting Zuid Limburg)
Voor de rest staat het nog open, sluit niet uit dat er nog een lang weekend ergens gekampeerd gaat worden.
We hebben inmiddels camping Aaregg in Brienz Zwitserland geboekt voor 9 nachten.
Nu nog even 2 leuke campings voor de heen en terugreis uitzoeken![]()
Heenreis 2 nachten op Camping Kleinenzhof en de terugweg blijven we 3 nachten op camping t'Hemelke.
Gisteren is er nog een familie kampeerweekend voorgesteld. Het kampeerjaar begint op deze manier mooi vorm te krijgen
Dethleffs Family 420 1999
- deemster07
Net al vorige zomer gaan we weer naar Camping Las Dunas in Spanje
.
Dit maal gaan we met vrienden dus dan wordt het wederom gezellig.
Deze camping is voor ons een 7 maar voor onze tieners een 10.
Eigenlijk is het de hel op aarde maar ach kids blij wij blij haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

. Dit maal gaan we met vrienden dus dan wordt het wederom gezellig.
Deze camping is voor ons een 7 maar voor onze tieners een 10.
Eigenlijk is het de hel op aarde maar ach kids blij wij blij haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Passat 7 2011 1.6TDI 330nm 150PK (rollerbank
), Dethleffs 460T 1999
- dieseltijger
We spelen met de gedachte om een paar daagjes Berlijn te pakken eind februari/begin maart. Dinsdag heen/zondag terug. Gropius Stadt, en andere zaken. Leuke stad. "Het bruist". Even een muntje opgooien of we een booking-punt-com-pje doen (reistijd: 7,5 uur en lokatie binnen centrum) of met de caravan gaan: (reistijd>>10 uur, en je zit dan buiten het centrum).
Het verstand en het gevoel staan met de rug tegen elkaar de andere kant uit te wijzen - "gekkenwerk" versus "het lijkt wel leuk".
Het verstand en het gevoel staan met de rug tegen elkaar de andere kant uit te wijzen - "gekkenwerk" versus "het lijkt wel leuk".
Vergeet Booking.com.
Je betaald altijd teveel.
Je betaald altijd teveel.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
De reis is het doel.
De reis is het doel.