Psies !
Bovendien mag comfort/gebruiksgemak ook best iets kosten.
Psies !
Natuurlijk zijn er meerdere oplossingen en misschien nog wel beter en luxer ook.Jan van Vijven schreef: ↑zo 18 jan 2026 07:31
Waarom verbazen? Ook andermans oplossing kan slim en goedkoop zijn.
Wil je de caravan redelijk horizontaal hebben dan kun je beter eerst steunen uitdraaien en dan neuswiel naar beneden.Ron van den Elskamp schreef: ↑ma 19 jan 2026 19:23Ik kamp met hetzelfde probleem. Ik parkeer om de hoek op de parkeerplaats. Daar staat de kont tegen de bosjes aan en kom ik niet meer bij de achtersteunen. Zoals hierboven al eerder beschreven draai ik het neuswiel omlaag en de achtersteunen zover uit dat ze net niet de grond raken. Vervolgens achteruit duwen/moveren en het neuswiel weer omhoog draaien en klaar is Klara ! Simpel.![]()
Dat is niet zo mooi, reactie waar ik op reageer is verwijderd, waardoor het nu lijkt alsof ik op Ron van den Elskamp reageer wat niet zo is. Stond eerst nog een reactie over een haakse ratel.RDDR schreef: ↑di 20 jan 2026 09:09![]()
Deze was al genoemd in het topic. Ik heb ruimte zat aan de zijkanten. Als de steunen ver genoeg naar de zijkant zitten, lijkt me dit zelfs op de camping makkelijker dan een accuboor met zo'n lange slinger adapter eraan. Zal dan wel een Makita worden, heb graag alles van 1 merk ivm accu's.
Ja, dat kan natuurlijk ook. Mijn manier is een beetje op het oog, maar jouw manier zal inderdaad beter werken, denk ik.Wally schreef: ↑di 20 jan 2026 09:53Wil je de caravan redelijk horizontaal hebben dan kun je beter eerst steunen uitdraaien en dan neuswiel naar beneden.Ron van den Elskamp schreef: ↑ma 19 jan 2026 19:23Ik kamp met hetzelfde probleem. Ik parkeer om de hoek op de parkeerplaats. Daar staat de kont tegen de bosjes aan en kom ik niet meer bij de achtersteunen. Zoals hierboven al eerder beschreven draai ik het neuswiel omlaag en de achtersteunen zover uit dat ze net niet de grond raken. Vervolgens achteruit duwen/moveren en het neuswiel weer omhoog draaien en klaar is Klara ! Simpel.![]()
Caravan verplaatsen en neuswiel weer omhoog.
Frans