Waar gaan we in 2026 kamperen?
Waar gaan we in 2026 kamperen?
Ik zal aftrappen met de huidige reserveringen.
Komend weekend naar de Paalberg in Emelo
Begin April vertrekken we naar het strandje in Ommeren.
Begin Augustus 2 weken naar de kluft, ergens richting Heerenveen,
Daarna 9 dagen naar Zuidduinen in Katwijk aan zee.
Dit is reeds geboekt maar er gaan nog zeker 6 a 7 andere plekken komen waar we heen gaan.
Wij reserveren vaak optijd.
Komend weekend naar de Paalberg in Emelo
Begin April vertrekken we naar het strandje in Ommeren.
Begin Augustus 2 weken naar de kluft, ergens richting Heerenveen,
Daarna 9 dagen naar Zuidduinen in Katwijk aan zee.
Dit is reeds geboekt maar er gaan nog zeker 6 a 7 andere plekken komen waar we heen gaan.
Wij reserveren vaak optijd.
Fendt Diamant
Sprite super de kuxe
Fendt Saphir 495 sfb
Fendt bianco selection 515 SG
Starlink standaard Gen 3
Sprite super de kuxe
Fendt Saphir 495 sfb
Fendt bianco selection 515 SG
Starlink standaard Gen 3
Re: Waar gaan we in 2026 kamperen?
Voorlopig gepland..
Het jaarlijkse CFW... wat door ons dan aangevuld wordt met wat dagen ervoor en/of erachteraan.
Eind mei weg naar de Romantische strasse en het Zwarte Woud.. eind juni terug.
Tot op heden 3 campings geboekt.
Het jaarlijkse CFW... wat door ons dan aangevuld wordt met wat dagen ervoor en/of erachteraan.
Eind mei weg naar de Romantische strasse en het Zwarte Woud.. eind juni terug.
Tot op heden 3 campings geboekt.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
Leuk topic! Hier zijn we nog niet zo ver, maar in februari gaan we een kleine week naar Zeeland, en in de zomer naar de Ardêche. Da’s dan half juli. En in mei en juni, en ik denk ook weer oktober, gaan we zeker ook weer weg!
Hier ook voorlopig gepland:
Eerste twee weken maart naar de dolomieten Camping Seiser Alm, even testen of het skiën nog lukt zonder dat we iets breken
Daarna CFW en daarna eind mei vier weken richting Spanje (waarschijnlijk Eurocamping in Sant Antoni de Calonge) via de Dordogne. Nog even bedenken of we eerst naar de Dordogne gaan of eerst naar Spanje.
Ook weten we nog niet welke camping in de Dordogne. Oh ja, waarschijnlijk ook nog een nachtje of twee bij Villeneuve sur Lot ergens om bij een nicht langs te gaan.
En verder nog wat lange weekendjes weg of een weekje ergens.
Eerste twee weken maart naar de dolomieten Camping Seiser Alm, even testen of het skiën nog lukt zonder dat we iets breken
Daarna CFW en daarna eind mei vier weken richting Spanje (waarschijnlijk Eurocamping in Sant Antoni de Calonge) via de Dordogne. Nog even bedenken of we eerst naar de Dordogne gaan of eerst naar Spanje.
Ook weten we nog niet welke camping in de Dordogne. Oh ja, waarschijnlijk ook nog een nachtje of twee bij Villeneuve sur Lot ergens om bij een nicht langs te gaan.
En verder nog wat lange weekendjes weg of een weekje ergens.
Groetjes,
Monique
SEAT Alhambra 1.4 TSI - 2018
Fendt Bianco Selection 515 SG 2023
Monique
SEAT Alhambra 1.4 TSI - 2018
Fendt Bianco Selection 515 SG 2023
Voorafgaand aan CFW gaan wij samen met een van de dochters en familie naar camping Wedderbergen. Deze is geboekt Na de CFW ga wij door Frankrijk. Vooralsnog geen enkele camping gereserveerd. Na terugkomst is waarschijnlijk nog een lang weekend in de buurt van Grolloo ivm verjaardag zwager. In September gaan wij weer naar Valle Gaia.
Volvo V60 T6 AWD Recharge Inscription met Adria Adora 462UP
Het Paasweekend gaan we naar een kleine SVR camping genaamd Erve de Weijenberg, in Empe. Zijn we als eens geweest, goede indruk van gehad.
Het Pinksterweer gaan we weer naar "André" zoals we altijd zeggen, niet naar André van Duin, maar de camping van André het Camping Aan Het Twentepad, vlakbij Vasse en Ootmarsum. Die camping zijn we denk ik al drie keer geweest.
De zomer staat ook al min of meer vast. We beginnen in juli een weekje in Luxemburg, dan via Duitsland daar nog een weekje staan, vervolgens nog wederom ergens in Drenthe kamperen. Dat is het plan, van de week even een definitieve hamerklap er op geven. We willen dit jaar niet zo ver gaan.
Grt Fred
Het Pinksterweer gaan we weer naar "André" zoals we altijd zeggen, niet naar André van Duin, maar de camping van André het Camping Aan Het Twentepad, vlakbij Vasse en Ootmarsum. Die camping zijn we denk ik al drie keer geweest.
De zomer staat ook al min of meer vast. We beginnen in juli een weekje in Luxemburg, dan via Duitsland daar nog een weekje staan, vervolgens nog wederom ergens in Drenthe kamperen. Dat is het plan, van de week even een definitieve hamerklap er op geven. We willen dit jaar niet zo ver gaan.
Grt Fred
SUBARU FORESTER (SJ) AWD met Fendt Saphir 490Q 2006
Soms herken je de juiste weg aan de tegenliggers
Soms herken je de juiste weg aan de tegenliggers
Onze plannen tot nu toe:
-He-Pi arrangement op camping Flevostrand in Biddinghuizen.
- De zomervakantie 3,5 naar Frankrijk waarvan 2 weken op camping Les Champs Blancs in Agde.
-In september met mijn twee zwagers een weekend naar De Twee Bruggen in Winterswijk.
-He-Pi arrangement op camping Flevostrand in Biddinghuizen.
- De zomervakantie 3,5 naar Frankrijk waarvan 2 weken op camping Les Champs Blancs in Agde.
-In september met mijn twee zwagers een weekend naar De Twee Bruggen in Winterswijk.
Ford Focus Active 1.5 Ecoboost met een Knaus Azur 495 TF
- Carnavalswiertz
Tweede week Maart skien in Riezlern Oostenrijk, op camping Jochum. CFW daarna weet ik nog niet. Ik wacht op Andre cs, Pasen mss Moesel (Punderich). Pinksteren wss ons geliefde Osebos. Tussendoor nog 1 a2 weekenden “where-ever” in Zuid Limburg of mss Zeeland. September zomer vakantie Croatie (eiland bij Zandar, camping Mandarino maar “Joris van het forum” heeft mijn vraag nog niet goedgekeurd/ligt nog open). Najaar weet ik nog niet.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Volvo V60 PHEV diesel met 283 pk/640 Nm / LMC 522K met ATC / Thule 6200 Omnistar / Truma XT mover
In juni een dag of 10 naar Le Mans.
In juli 4 dagen Kopenhagen.
En dan door voor 3 x een week een camping in Zweden.
En dan in september nog 3 weken .
Maar waar weten we nog niet.
Het CFW komt gewoon niet lekker uit.
Dus die slaan we deze keer over.
Misschien komen we op zaterdag even langs als het een beetje in de buurt is.
In juli 4 dagen Kopenhagen.
En dan door voor 3 x een week een camping in Zweden.
En dan in september nog 3 weken .
Maar waar weten we nog niet.
Het CFW komt gewoon niet lekker uit.
Dus die slaan we deze keer over.
Misschien komen we op zaterdag even langs als het een beetje in de buurt is.
Suzuki Vitara 1.4 boosterjet hybrid 145 pk 235nm automaat Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona Starlink mini unlimited roaming
Maandarrangement De Paalberg 
De HOBBY 460 De Luxe wordt getrokken door een "SPORTIEVE"(AGE) Koreaan.
Op 10 july 4weken naar Arco Italie en daarna 2 weken naar Oostenrijk 
Fendt Diamant 560 SG 2019 Sevilla leer,E&P 6 Level Systeem met afstandbediening,Truma XT mover,Electrische Thule Luifel 9200 5m ,Thule Panorama,Aventa Comfort Dakairco, Electrische schotel Oyster 85 vision III SKEW,Truma Combi 6E,Alko ATC....
Wij vertrekken 28 mei naar Salou, camping Sanguli, Vorig jaar ook geweest en toen besloten om voor 2026 weer te boeken.
Met Hemelvaart naar camping het Noordenveld in Wapse.
In september willen we eigenlijk weer eens naar Frankrijk, campings moet ik nog uitzoeken.
Met Hemelvaart naar camping het Noordenveld in Wapse.
In september willen we eigenlijk weer eens naar Frankrijk, campings moet ik nog uitzoeken.
Volvo V60 T5 2019 en Burstner 480 TL 2001
In het voorjaar gaan we op familiebezoek naar NL. In de herfst blijven we in Noorwegen. In beide vakanties trekken we van camping naar camping.
Eriba Triton 420 2021, Kia Ev6 RWD LR 2025
We hebben 1 camping geboekt.
- Week van Pinksteren gaan we naar camping de Kuilart in Koudum. (tweede pinksterdag de Elfstedentocht fietsen met mijn zwager
)
We willen in de zomer weer richting Oostenrijk, dit is wel afhankelijk of we dan een andere auto hebben aangeschaft, anders zal het Nederland worden (verwacht dan richting Zuid Limburg)
Voor de rest staat het nog open, sluit niet uit dat er nog een lang weekend ergens gekampeerd gaat worden.
- Week van Pinksteren gaan we naar camping de Kuilart in Koudum. (tweede pinksterdag de Elfstedentocht fietsen met mijn zwager
We willen in de zomer weer richting Oostenrijk, dit is wel afhankelijk of we dan een andere auto hebben aangeschaft, anders zal het Nederland worden (verwacht dan richting Zuid Limburg)
Voor de rest staat het nog open, sluit niet uit dat er nog een lang weekend ergens gekampeerd gaat worden.
Laatst gewijzigd door Lars op do 15 jan 2026 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dethleffs Family 420 1999
Tijdens de paasvakantie 10 dagen aan de belgische kust.
In juni 3 weken naar camping Menina in Slovenië (voor de xte keer
).
In juni 3 weken naar camping Menina in Slovenië (voor de xte keer
Skoda Kodiaq, 110 kW, 150 pk, 250 Nm/1500 rpm. Adria 472 LU 2006 (MTM 1300 kg)
Aanstaande zomer gaan we naar het meer van Annecy en naar de Ardeche, bekende plekken voor ons de lekker rustig aan, boekje lezen, beetje fietsen.
In het voorjaar (waarschijnlijk) naar St Pere Pescador in Spanje.
In het voorjaar (waarschijnlijk) naar St Pere Pescador in Spanje.
Volvo V60 B3 R-design - Eriba Sporting Jive 465
Juni/juli naar Bormes les Mimosas en in september nog een weekje Osebos
Kamperen voegt geen jaren aan je leven toe, maar leven aan je jaren !
BMW X1 x-Drive M sport met een Dethleffs 450 FR Avantgarde aan het haakje
BMW X1 x-Drive M sport met een Dethleffs 450 FR Avantgarde aan het haakje
Nog geen reserveringen, doen we ook niet aan. Wel plannen voor 2026. In juni 4 weken rondtrekken in Spanje langs de westkust en mogelijk door de Pyreneeën, Andorra (alles is nog een optie en pas definitief als we er zijn geweest) Heel misschien GP Barcelona, dat zou wel een leuk doel zijn voor de vakantie. Uiteraard wordt dat wel gereserveerd.
Verder zullen we ook nog wel een weekje in voor- of najaar ergens in Duitsland kamperen. Dat zal dan Romantische Strasse of Schwarzwald worden denk ik. Verder hopen we, als onze zorgtaken het toelaten veel weekendjes hier in de omgeving weg te kunnen, maar eerst maar eens onze nieuwe caravan afwachten.
Verder zullen we ook nog wel een weekje in voor- of najaar ergens in Duitsland kamperen. Dat zal dan Romantische Strasse of Schwarzwald worden denk ik. Verder hopen we, als onze zorgtaken het toelaten veel weekendjes hier in de omgeving weg te kunnen, maar eerst maar eens onze nieuwe caravan afwachten.
Eriba Nova L 465 -2021 / In bestelling Eriba Novaline 442
VOLVO XC40 T5 PHEV Plus Dark-2023 & VOLVO EX40 Ultra-2025 MY2026
VOLVO XC40 T5 PHEV Plus Dark-2023 & VOLVO EX40 Ultra-2025 MY2026
Medio mei 2026 begint onze vakantie met bestemming Serignan-Plage in Frankrijk, wij verblijven daar zeven weken.
We doen rustig aan met op de heen-en terugreis overnachtingen in Arlon en Maçon.
Van der Valk restaurant in Arlon staat op ons programma voor een bezoek.
Uitgezonderd Municipal camping in Maçon is alles geboekt.
We kijken er naar uit.
We doen rustig aan met op de heen-en terugreis overnachtingen in Arlon en Maçon.
Van der Valk restaurant in Arlon staat op ons programma voor een bezoek.
Uitgezonderd Municipal camping in Maçon is alles geboekt.
We kijken er naar uit.
VW Tiguan eFSI (2025), Fendt Saphir 465 TG (2022), E&P level system, Enduro mover EM 505 FL, PowerExtreme 30A
Forumweekend in Mei, daarna even kijken met de lange weekenden, en in Juli naar Camping Laguna (tip van Deusjevo) bij Emporiabrava Spanje, als kind met mijn ouders wel naar Spanje en Portugal geweest en in mijn jeugd 1 keer zo'n verschrikkelijke busreis naar zo'n zuipdorp aan de kust, daardoor eigenlijk nooit meer de behoefte gehad. Nu dus wel weer, inmiddels gestart met een beetje Spaans leren via Dualingo
https://www.campinglaguna.com/nl/
https://www.campinglaguna.com/nl/
Tesla model Y Long Range AWD en een Saab 9-3 Cabrio 2.0t met een Kip KG-45 TLB
Tot 14 maart op De Paalberg waar we in het weekend regelmatig te vinden zijn.
Daarna met de Pasen naar camping De Jutberg in Laag Soeren.
Daarna met Hemelvaart naar Staatsbosbeheer camping De Zanderdennen in Kootwijk.
Dan zal met de daktent zijn.
Los daarvan waarschijnlijk nog wel een paar keer een weekend weg met de daktent.
Onze zomervakantie zal de maand Juni beslaan en zal in Noorwegen en Zweden zijn.
Richting eind van het jaar, vanaf 1 november zeer waarschijnlijk een winterarrangement op De Paalberg.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daarna met de Pasen naar camping De Jutberg in Laag Soeren.
Daarna met Hemelvaart naar Staatsbosbeheer camping De Zanderdennen in Kootwijk.
Dan zal met de daktent zijn.
Los daarvan waarschijnlijk nog wel een paar keer een weekend weg met de daktent.
Onze zomervakantie zal de maand Juni beslaan en zal in Noorwegen en Zweden zijn.
Richting eind van het jaar, vanaf 1 november zeer waarschijnlijk een winterarrangement op De Paalberg.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We hebben een zwerfabonnement bij de NCC en van april tot november zal de Fendt op de verschillende terreinen te vinden zijn en wij ook in de de weekenden. De BIOD kunnen we dan bij huis houden voor wat eventuele "fun" uitjes zoals bv een weekend met BIOD liefhebbers en/of de Volvo klassieker vrienden.
Half juni vetrekken we voor 3,5 week naar Zweden, boot is geboekt voor de heenweg en ivm Midsummer zijn ook enkele campings geboekt. We zullen dan Midsummer in Dalarna gaan meemaken en daarna ligt alles nog open.
Half juni vetrekken we voor 3,5 week naar Zweden, boot is geboekt voor de heenweg en ivm Midsummer zijn ook enkele campings geboekt. We zullen dan Midsummer in Dalarna gaan meemaken en daarna ligt alles nog open.
Groet
Edwin
Fendt Bianco Activ 515 SGE (2022)
Volvo XC60 T8 Ultra Black Edtion (2025)
BIOD Extase 2L (1974)
Volvo Amazon P131 B20 (1968)
Edwin
BIOD Extase 2L (1974)
Planning!!
Nog niets concreets en planning is er om van af te wijken. We willen de hak van de laars weer eens bezoeken, dat is alweer 14 jaar geleden. Daarna rondje Sicilië, al met al 4-5 weken in mei en juni. Zoals gewoonlijk niets gereserveerd of nog te reserveren.
Augustus komen dochter en zoons incl. aanhang en kleinkids 11 dagen logeren. Thuiswedstrijdje
Oktober-december staat in de planning om Vietnam te bezoeken voor ong 5 weken, afhankelijk van wat we willen doen en/of zien.
Planning waarvan de laatste al goede vormen aanneemt.
Nog niets concreets en planning is er om van af te wijken. We willen de hak van de laars weer eens bezoeken, dat is alweer 14 jaar geleden. Daarna rondje Sicilië, al met al 4-5 weken in mei en juni. Zoals gewoonlijk niets gereserveerd of nog te reserveren.
Augustus komen dochter en zoons incl. aanhang en kleinkids 11 dagen logeren. Thuiswedstrijdje
Oktober-december staat in de planning om Vietnam te bezoeken voor ong 5 weken, afhankelijk van wat we willen doen en/of zien.
Planning waarvan de laatste al goede vormen aanneemt.
Spending a fortune to live like a wanderer
NCC?! wat leuk hè, waren wij (mijn ouders) vroeger al lid van we gingen overal heen, hier een vaantje en de Sticker op onze Lander (foto al vaker geplaatst hier trouwens)E.T. schreef: ↑do 15 jan 2026 18:42We hebben een zwerfabonnement bij de NCC en van april tot november zal de Fendt op de verschillende terreinen te vinden zijn en wij ook in de de weekenden. De BIOD kunnen we dan bij huis houden voor wat eventuele "fun" uitjes zoals bv een weekend met BIOD liefhebbers en/of de Volvo klassieker vrienden.
Tesla model Y Long Range AWD en een Saab 9-3 Cabrio 2.0t met een Kip KG-45 TLB
Leuk!!
Onze caravan heeft ook een sticker, ik heb voor een wat minder opvallender versie gekozen
. .
Groet
Edwin
BIOD Extase 2L (1974)
Edwin
BIOD Extase 2L (1974)