Aniel schreef: ↑vr 19 sep 2025 16:05
Jammer dat het nu niet meer over mijn vraag gaat, (off-topic) Dit is voor mij en mogelijk voor andere geïnteresseerde lezers niet meer helpend. Ik ga mij elders verder richten op het verkrijgen van antwoord op mijn vraag. Ik bedank de mensen die inhoudelijk meegedacht hebben met mijn vraag. Succes!
Je beantwoord de aan jou gestelde vragen niet
zoals geschreven EMUK kent geen druppelvorige spiegelkappen, dus wellicht hier verkeerde info gegeven?
Aniel schreef: ↑do 18 sep 2025 21:17
Mick, Waarom was het terugbrengen niet nodig volgens jou?
Je begon zelf in je draadje over spiegels over terugkeuren

en stelt mij de vraag over waarom niet terug te keuren... jammer dat je dan nu zo reageert nu blijkt dat de antwoorden jou niet bevallen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat er ook niet echt veel meer info zal komen, we zwemmen allemaal wat rond met onze EV's op spiegelgebied.
Als je Chris zijn vraag beantwoord en we weten dat je Milenco's hebt ipv EMUK, dan zou je dus de EMUK's kunnen proberen, maar ook daar las ik verschillende berichten, voldoende iig voor mij om toch voor de ouderwetse Repusels te gaan.
Als je wilt mag je ze zelfs van me lenen om ze even te proberen

Tesla model Y Long Range AWD en een Saab 9-3 Cabrio 2.0t uit 2004 met de oeroude Kip KG-45 TLB (1989)