Deurvanger
Deurvanger
Beste vrienden. Ik dacht even een nieuwe deurvanger op de caravan plaatsen een gemakkelijke klus. Even de schroeven eruit draaien en dan de nieuwe plaatsen. Echter, de oude is blijkbaar zo vast gezet met kit dat ik die niet loskrijg zonder de caravan te beschadigen. Iemand een idee hoe ik de oude zonder beschadigingen er af kan halen?
Re: Deurvanger
Kit doorsnijden? 
Gebruik daarvoor een mini afbreekmesje.
Tip:
De oude deurvangers met een forse waterpomp tang dichtknijpen, dus als het ware nauwer maken zodat ie weer goed klemt om het andere deel, werkt bij mij al een paar jaar ook uitstekend. De nieuwe liggen nog steeds ergens.
Het gaat niet bij alle deurvangers goed, maar maakt niet uit, de nieuwe heb je toch al.

Gebruik daarvoor een mini afbreekmesje.
Tip:
De oude deurvangers met een forse waterpomp tang dichtknijpen, dus als het ware nauwer maken zodat ie weer goed klemt om het andere deel, werkt bij mij al een paar jaar ook uitstekend. De nieuwe liggen nog steeds ergens.
Het gaat niet bij alle deurvangers goed, maar maakt niet uit, de nieuwe heb je toch al.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Mover: 3,1 TDI op de voorwielen.
De reis is het doel.
De reis is het doel.
Doorsnijden met een stuk visdraad gaat zonder schade
Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey) met een laagvliegende scharrel Kip Kompakt 37 EKV Special
Bedankt voor de tips. Ga morgen eens die visdraad proberen. Hopelijk bijt de vis dan. ![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Smakelijk!
Ford Focus 1.5 ST 182pk (Magnetic Grey) met een laagvliegende scharrel Kip Kompakt 37 EKV Special
Knijp eerst eens flink in die vanger.
Als je wat geluk hebt, ben je in 5 seconden klaar, en doet ie het gewoon weer een jaar.
Als je wat geluk hebt, ben je in 5 seconden klaar, en doet ie het gewoon weer een jaar.
De reis is het doel.
De reis is het doel.
![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Kan, maar hoeft niet. Ik heb dat inderdaad de eerste keer eens gedaan. Daarna nooit meer.
Mij camper heeft 3 van die deurvangers..
Mij camper heeft 3 van die deurvangers..
De reis is het doel.
De reis is het doel.