Sunseeker Jamaica hoeklat achter metalen buiten kant dient vervangen, is dus rot
-
Sunseeker Jamaica hoeklat achter metalen buiten kant dient vervangen, is dus rot
Op zoek naar goede stacaravan bedrijf of iemand prive met verstand van deze stacaravan .wij weten niet waar de routing vandaan komt bovenkant hoeklat prima ondergedeelte rot
Re: Sunseeker Jamaica hoeklat achter metalen buiten kant dient vervangen, is dus rot
het kan soms lang duren voor er hier een reactie komt, maar ik denk dat een foto wel zou kunnen helpen. Het is mij niet helemaal duidelijk welke lat je bedoelt, en ik ben vast niet de enige.......
-
Re: Sunseeker Jamaica hoeklat achter metalen buiten kant dient vervangen, is dus rot
[
- Bijlagen
-
- De buitenwand heeft binnen in een hoeklat en die is rot,maar niet tot bovenaan dus dak zou goed moeten zijn een aantal zijkanten dienen ook vernieuwd te worden,dit ontdekte wij nadat we de kit onder de hoeklat wilde vernieuwen,toen zagen wij aan de binnen kant rot hout...,bedankt Erwin voor de tip snap nog niet goed hoe de site werkt....
-
Re: Sunseeker Jamaica hoeklat achter metalen buite n kant dient vervangen, is dus rot
Sunseeker hoeklat binnen tussen buiten wand rit help!