Beste kampeer collega's
Ik ben op zoek naar een geschikte mat/vloer om in een Raclet Safari vouwwagen te leggen. Momenteel heb ik een mat uit twee delen die redelijk stug is. Hierdoor struikel je voortdurend over de vouwen en de spleet tussen de twee stukken.
Welke vloer/mat hebben jullie in jullie tent liggen? Hoe groot is jullie mat? Ik zoek een mat van minstens 500x400.
Dikke merci voor de hulp!
Vloer in Raclet Safari
Re: Vloer in Raclet Safari
Hi Fratske.
Ik denk niet dat er hier op het caravan forum mensen zijn met een Raclet Safari vouwwagen.
En een tapijt van 5x4 mtr.. da's een enorme lap.
Voortenten zijn doorgaans 240-250-300-320 diep oid, 4 meter voortenten ken ik niet.
Denk ook niet dat er iemand hier ervaring mee heeft.
Ik denk niet dat er hier op het caravan forum mensen zijn met een Raclet Safari vouwwagen.
En een tapijt van 5x4 mtr.. da's een enorme lap.
Voortenten zijn doorgaans 240-250-300-320 diep oid, 4 meter voortenten ken ik niet.
Denk ook niet dat er iemand hier ervaring mee heeft.
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.
- Hobby Linka
- Beheerder
![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Ervaring met een Raclet Safari vouwwagen waarschijnlijk niet, maar je weet maar nooit.
En tapijt in deze maat is gewoon te koop hoor bij meerdere aanbieders.
Even Googel gebruiken.
Hobby Linka
Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, GOK Caramatic DriveTwo CS
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI
Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.
Hobby 460 UFe de luxe 2007 met Truma Aventa-dakairco, Truma SE R mover, Optima Yellow Top 4.2 accu, GOK Caramatic DriveTwo CS
Getrokken door een witte Skoda Yeti 2.0 TDI
Het kan niet fout gaan,
hooguit anders dan verwacht.
Zoek eens op "buitenkleed".
Altijd welkom hier, maar er is ook een zeer actief forum voor vouwwagens. www.vouwwagenclub.info
Ik ben daar ook nog lid, gezien we ooit een Holtkamper Kyte XL hadden
Ik ben daar ook nog lid, gezien we ooit een Holtkamper Kyte XL hadden
2 x een 2023 jubileum Touring: BMW 530i Touring M-50 Jahre & Eriba Touring 542 Edition 60