Hallo Eriba liefhebbers,
Ik heb een Eriba 535 op het oog, maar ik zie oo dat hij niet meer gemaakt wordt door Eriba.
Zijn er mensen die ervaring kunnen delen over de 535 ? (vs 530) ?
Het klopt dat de (hang)kastruimte kleiner is, maar daarentegen is de keukenla des te groter. Mijn eventuele maatpak pas wel in de kastjes :-)
Er zit ook een Truma Combi 4 in. Is deze goed te gebruiken in de winter ?
Moet er iets speciaals voor gedaan worden om de afvoer vrij van sneeuw te houden ?
Ik hoor graag de reacties !
Alvast bedankt, en wat een mooi forum is dit :-)
Robbie.
Eriba 535 ervaring
- Dirk Jan Troll 535
Re: Eriba 535 ervaring
![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Wij hebben een Eriba 535 gehad.
Voor ons was de koelkast beter dan in de 530.
De Truma verwarming vonden wij aangenamer dan de standaard verwarming in de 530.
Wat opbergruimte betreft met name de hangkast is deze natuurlijke iets kleiner. Dan moet je iets minder meenemen.
Wij hebben de 535 verkocht en daarna een camper aangeschaft. Daar wij nu weer zijn overgestapt op een Eriba Touring, vinden wij het jammer dat deze uitvoering 535 niet meer geproduceerd wordt.
Verder niets op aan te merken.
Bij eventuele aanschaf veel succes.
gr. Dirk Jan
Camper verkocht - Nieuwe Eriba Touring 530
Dag Dirk Jan,
Super te horen. Inderdaad jammer dat de 535 niet mee gemaakt wordt.
Ik vind hem mooi ingedeeld en de koelkast lijkt me super. Als de kachel goed werkt, is dat top. doordat de kachel onder de voorzitting is weggewerkt, geeft het weer meer kastruimte. Ik ga morgen weer kijken, maar de koop komt dichterbij.
Robbie.
Super te horen. Inderdaad jammer dat de 535 niet mee gemaakt wordt.
Ik vind hem mooi ingedeeld en de koelkast lijkt me super. Als de kachel goed werkt, is dat top. doordat de kachel onder de voorzitting is weggewerkt, geeft het weer meer kastruimte. Ik ga morgen weer kijken, maar de koop komt dichterbij.
Robbie.
- Dirk Jan Troll 535
Hallo Robbie,
Misschien is het onze Eriba 535 welke wij verkocht hebben aan een particulier in de buurt van Bunschoten-Spakenburg.
In ieder geval geen slechte aankoop. Zeker met de Truma verwarming.
gr. Dirk Jan
Misschien is het onze Eriba 535 welke wij verkocht hebben aan een particulier in de buurt van Bunschoten-Spakenburg.
In ieder geval geen slechte aankoop. Zeker met de Truma verwarming.
gr. Dirk Jan
Camper verkocht - Nieuwe Eriba Touring 530