Word tijd dat je het ff goed instelt
Want dit is echt geen Frans
https://www.fulli.com/nl
.
Bob Diesel schreef: ↑vr 10 jan 2025 20:51Word tijd dat je het ff goed instelt
Want dit is echt geen Frans
https://www.fulli.com/nl
.
IMG_0812.png
Bij Toul?Henri Berends schreef: ↑za 11 jan 2025 12:58Ben inmiddels de eerste passage van de Peage gepasseerd. Hij doet het nog
Ik reed vorig jaar over zo'n tol weg zonder tol poortjes maar er was wel een portaal boven de weg en mijn tol badge piepte keurig elke keer (en natuurlijk via Fulli betaald)Hobby Linka schreef: ↑za 11 jan 2025 14:30Ook niet onbelangrijk. Vergeet je kenteken van de auto niet in te voeren bij je gegevens. Er zijn tegenwoordig ook stukken tolweg waar geen poortjes staan. Hier wordt alleen het kenteken van de auto gescand. En dan moet je binnen een paar dagen zelf betalen. Die je dat niet volgt automatisch een boete.
En ook het aanpassen van je gegevens kan volledig in het Nederlands.
Gebruik je de Fulli houder of waar leg je hem neer? Ik wil eigenlijk geen vaste houder op mijn raam plakken. Met zuignap is niet ergbertjanwezeman schreef:Ik reed vorig jaar over zo'n tol weg zonder tol poortjes maar er was wel een portaal boven de weg en mijn tol badge piepte keurig elke keer (en natuurlijk via Fulli betaald)Hobby Linka schreef: ↑za 11 jan 2025 14:30Ook niet onbelangrijk. Vergeet je kenteken van de auto niet in te voeren bij je gegevens. Er zijn tegenwoordig ook stukken tolweg waar geen poortjes staan. Hier wordt alleen het kenteken van de auto gescand. En dan moet je binnen een paar dagen zelf betalen. Die je dat niet volgt automatisch een boete.
Klopt, alsjeblieft een tol badge hebt wel ja.bertjanwezeman schreef: ↑za 11 jan 2025 18:52Ik reed vorig jaar over zo'n tol weg zonder tol poortjes maar er was wel een portaal boven de weg en mijn tol badge piepte keurig elke keer (en natuurlijk via Fulli betaald)Hobby Linka schreef: ↑za 11 jan 2025 14:30Ook niet onbelangrijk. Vergeet je kenteken van de auto niet in te voeren bij je gegevens. Er zijn tegenwoordig ook stukken tolweg waar geen poortjes staan. Hier wordt alleen het kenteken van de auto gescand. En dan moet je binnen een paar dagen zelf betalen. Die je dat niet volgt automatisch een boete.