![[1174193.png] [re.gif]](./images/smilies/1174193.png)
Dat laatste in NL overigens ook zo, je kan in Nederland een Tempo100 regelen via de Dekra.
Dus verbaasd me niets dat dat in veel meer landen lukt.
En als je dan ook een certificaat van de caravan hebt dan moet ook de combinatie nog aan de eisen voldoen.
Maar ja, wie zegt dat je dan 100 reed?
Naast de kwestie van mijnentwege... Dan woon jij wel niet in Mechelen (B)! Daar moet je echt geen 10 km te snel zijn om een GAS-boete in je brievenbus te krijgen
Klopt hoor en meer dan 30 te hard is direct een maand inleveren (ook zonder kar en idd zelf te kiezen periode) bij 24 te snel krijg je een punt, oftewel resultaten uit het verleden biede geen garantie voor de toekomstPakkie schreef: ↑za 9 nov 2024 13:39Mooi verhaal Ab maar da's n=1 en zegt dus niks. Ik kwam samen met een vriend van me de afgelppen 20 jaar maandelijks met de X5, autoambulance en daarop de circuitauto in Dld ivm weekenden Nürburgring Ik ben één keer aan de kant gezet ivm een snelheidsovertreding (geen 100-sticker), vriend van me twee keer waarbij hij de tweede keer op zoveel punten kwam dat hij zijn rijbewijs (in een zelf te kiezen periode) een maand in moest leveren.
Kortom: de kans is klein dat ze je aanhouden maar het gebeurt wel degelijk. Bijvoorbeeld 105/110 rijdend kan het dan wel aardig oplopen qua kosten zonder 100-sticker.
Nee, je hebt de sticker en je combi moet op dat moment aan de eisen voldoen. Een aantal van die eisen zijn alleen te controleren bij een staande houding, zoals de leeftijd van de banden.