Ja, ik heb ook Arval
Ik heb overigens besloten om de Mercedes en de Peugeot te verkopen en er een busje voor terug te kopen. Ik weet nog niet wat. VW Transporter ofzo. Liefst wel een beetje luxe en confortabel

Dat laatste gaat meevallen en tegenvallen tegelijk (meevallen: superfijn met de zijn cameras om de bochtjes de kip te volgen, en qua vermogen, oppassen dat je de romp van de kip niet verliest). Tegenvallen, toch de range (die je nu gewend was met de Volvo), maar ach alles went ....Micky schreef: ↑wo 6 nov 2024 21:07![]()
Je ziet ze heel veel dat weet ik hahaha, goeie deal is het, ze hebben wel lichte wielen en RWD doorgaans, letters en logo's worden nog zwart, andere Hubcaps liggen al klaar en de spiegelkappen worden ook zwart, wellicht nog een spoilertje op de achterklep, we gaan het mee maken, eerst maar rijden en ben echt benieuwd met de caravan, want dat vind ik best heel belangrijk ook![]()
![]()
Ik merk dat ik de derde rij nog maar weinig nodig heb. Maar áls ik ‘m nodig heb is het enige alternatief twee keer rijden. En dat is niet heel praktisch.
Nee en die worden ook niet verwacht volgens EMUK Duitsland