Chalet of caravan?
Chalet of caravan?
Voor het geval je mocht twijfelen tussen een caravan of een chalet, dan is dit wellicht een mooie oplossing
https://youtu.be/U4QKAq0Sirg
https://youtu.be/U4QKAq0Sirg
Re: Chalet of caravan?
Bijzonder filmpje. Had niet verwacht dat de doelgroep graag wil weten hoe de binnenkant van een laatje eruit zou zien.
Maar wat een apparaat zeg
Maar wat een apparaat zeg
Mercedes A250e AMG Line
Hobby 455uf Excellent
Hobby 455uf Excellent
En blijkbaar was het ook niet duidelijk dat alle lades soft-close zijn .
DIe keuken is overigens, op het fornuis na, identiek aan die van mij. Ideaal qua ruimte door de lengte van 1,70.
DIe keuken is overigens, op het fornuis na, identiek aan die van mij. Ideaal qua ruimte door de lengte van 1,70.
full-time nomad Mercedes V220d 4Matic Marco Polo uit 2018 met Kabe Royal 560 XL KS uit 2022 (model 2021) Freshjet 2200/E&P/Truma XT/Unico Deeltent 500/Fortex Aronde/EcoFlow Delta Max 1600
Interessante oplossing voor wie twijfelt tussen een chalet en een caravan! De afwerking binnenin, met zacht sluitende lades, geeft echt een luxe gevoel. En die keuken is ook goed doordacht, vooral met die lengte van 1,70 m voor extra ruimte.
Ik zie toch wel een heel groot verschil.
Met de Kabe kan je rijden. ( Met een geschikte trekker)
Een chalet komt niet van zijn plaats.
Een wereld van verschil.
Met de Kabe kan je rijden. ( Met een geschikte trekker)
Een chalet komt niet van zijn plaats.
Een wereld van verschil.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
De reis is het doel.
De reis is het doel.
In de Duitse tandemassergroep stelde zich pas ook weer iemand voor met zo'n apparaat. Heb er bij mijn dealer ook wel eens in gestaan en hij is inderdaad best lang. 's Winters in Oostenrijk en voor de zomer laten verplaatsen naar Kroatië doen bezitters van zo'n unit wel eens. Scheelt je twee chalets kopen.
Fendt Diamant 650 SG met daarvoor een Cayenne S
Wij zouden best met zo’n ding rijden, maar ze leveren niet de voor ons juiste indeling en de interieurkleur is ook niet zo onze smaak De Greeff heeft een video die wél informatief is op zijn kanaal staan.
Onze 10m van ons gaat op de meeste campings nog precies omdat de meeste plekken in ieder geval 1 van de zijden die lengte hebben. De 11,6m van de Kabe wordt wel een uitdaging, ook op XL plekken…
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze 10m van ons gaat op de meeste campings nog precies omdat de meeste plekken in ieder geval 1 van de zijden die lengte hebben. De 11,6m van de Kabe wordt wel een uitdaging, ook op XL plekken…
Mercedes-Benz V300d 4Matic + Dethleffs 740 RFK ; geht nicht, gibt's nicht!
Volgens mij is jullie 10 mtr niet langer dan 9,42 mtr
Persoonlijk vind ik 9 mtr de maximale lengte om (vrijwel) overal terecht te kunnen. Haagjes/afscheidingen staan over het algemeen op 10 mtr en minus de haagdikte houd je veelal 9,5 mtr over... die extra 0,5 mtr heb ik nodig om er met een Truma XT4 goed tussen te komen, zeker bij wat langere afscheidingen (onze caravan is 8,93 mtr).
Die enorme Kabe zie je nog wel eens op vaste plaatsen op (winter)campings; verder hebben ze weinig waarde voor toercaravanners.
Fendt Brillant 650 TF (2018)
BMW X5 xDRIVE45e HE M-Sport PHEV 475 pk / 750 Nm (2021) Stage1 Tuned
9,98m van hart koppeling tot achterkant van die verfoeide fietsendrager op de achterkant, om precies te zijn
Dit is tot nu toe de krapste plek waar ie tussen moest.
Dit is tot nu toe de krapste plek waar ie tussen moest.
Ahh, een fietsendrager achterop, beetje valsspelen Heb je links mazzel van die vouwwagen.
Dan is het bij afgebakende plaatsen (haagjes, bomen, hekjes oid) wel een uitdaging, zeker wanneer deze wat hoger zijn...
Haagjes hart-hart 10 mtr, in dit geval lage haagjes:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Fendt Brillant 650 TF (2018)
Ik weet uit ervaring dat het fietsenrek hoog genoeg hangt om over het gemiddelde haagje of hek heen te gaan. Dat geeft regelmatig net dat beetje extra ruimte. De kinderfietsen al meermaals via de plek van de buren er af moeten halen
Dat zal de topic starter vast helpen bij zijn beslissingen.
Dat maakt in dit geval niet veel uit..
Maar hoe snel een onderwerp kan ontsporen..
Dat maakt in dit geval niet veel uit..
Maar hoe snel een onderwerp kan ontsporen..
Adria Coral Supreme S 690 SC.
De reis is het doel.
De reis is het doel.
On-topic dan maar: da’s toch echt een caravan
Het is een onderwerp van 1,5 jaar geleden.
En TS is zelfs geen lid meer.
ik denk dat een op zijn plek is.
En TS is zelfs geen lid meer.
ik denk dat een op zijn plek is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Suzuki Vitara 1.4 boosterjet hybrid 145 pk 235nm automaat Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam