Sent from my Pixel 6 using Tapatalk
Jij bent daar iets gevoeliger voor dan het gemiddelde forumlid, ik ga ver met je meePD schreef: ↑zo 25 aug 2024 10:24Deze vind ik best bijzonder; de eigenaar heeft zijn Fendt in dezelfde bordeauxrode kleur laten wrappen als zijn auto![]()
Dit is vanzelfsprekend niet bij elke kleur van de auto een succesen bovendien vind ik het ook minder geslaagd wanneer de caravan solo op de camping staat.
Je kunt ook de KIP wrappen
Kleurstaal achtergelaten?Micky schreef:Jij bent daar iets gevoeliger voor dan het gemiddelde forumlid, ik ga ver met je meePD schreef: ↑zo 25 aug 2024 10:24Deze vind ik best bijzonder; de eigenaar heeft zijn Fendt in dezelfde bordeauxrode kleur laten wrappen als zijn auto![]()
Dit is vanzelfsprekend niet bij elke kleur van de auto een succesen bovendien vind ik het ook minder geslaagd wanneer de caravan solo op de camping staat.
ik vind dit wel heel mooi ook single zonder de trekker (ik vind de kleur trekker niet heel mooi, de caravan mooier
)
Ik heb gevraagd of de Tesla in sperma wit geleverd kon worden, het antwoord was wrappen![]()
Blackboxer07 schreef: ↑wo 21 aug 2024 09:17
Sommige houden het bescheiden
En in stijl
Detective Columbo op vakantie?
Groet Klaas