E Trailer
E Trailer
We zijn bezig om het E Trailer systeem in de caravan in te bouwen . zijn er meer mensen bekend met dit ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dat doe ik later wel ! Pas op later kan wel eens te laat zijn ;Dodge Ram 1500 4x4 Crew Cab/Mercedes Sprinter 519 /Dethleffs Exclusieve 760 DR zilver metallic, Alde Snow ,enz,compleet dus.
E Trailer
Ja ik heb het ook, bijna alle modules alleen geen disselweger volgens mij een foto van mij of niet
Verzonden vanaf mijn iPhone 11 met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone 11 met Tapatalk
Tesla model Y long Range AWD 441pk 495Nm (in bestelling) en Saab 9-3 Cabrio 2.0t uit 2004 met de oeroude Kip KG-45 TLB (1989)
Re: E Trailer
Op weg naar camping de oude molen in Groesbeek
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Caravan die getrokken wordt door een auto
Goed bezig Karel V netjes allemaal gelijk op spanning.
Ik zie dat jij een foto maakt met een gsm van een ander gsm scherm, maar je kan ook met je gsm waarop de afbeeldingen staat een screenshot maken. Bij Apple is dat bijvoorbeeld volume en aan/uit toets gecombineerd indrukken. Maar jij hebt een Android toestel en daar zal het wellicht net iets anders werken denk ik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik zie dat jij een foto maakt met een gsm van een ander gsm scherm, maar je kan ook met je gsm waarop de afbeeldingen staat een screenshot maken. Bij Apple is dat bijvoorbeeld volume en aan/uit toets gecombineerd indrukken. Maar jij hebt een Android toestel en daar zal het wellicht net iets anders werken denk ik.
Groetjes Ferdi
Kia Niro EV executive 2023 Kip Shelter plus 2023
-
Bij Android kan dat met een veeg over het scherm. Vervolgens kan je het plaatje bewerken.
Volvo XC60 D4 AWD GT8, Eriba Nova GL 485 (2017) Truma mover, Dometic airco, Alko Trailer Control,Thule Omnistore 6200, PowerXtreme 75Ah.
bij mijn Samsung wordt de screenshot genomen door tegerlijkertijd volume-lager en aan/uit knoppen in te drukken. Na ongeveer een seconde wordt het beeld vastgelegd.
Willy L. (B) - 65+ en adept ROB- & POV-er
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)
Merc.B200(2021)-Autom@_!!DethleffsCamper450DB(2010) met Twinny-load (=bol op dissel & trekhaakfietsenrek)
-
Hier ook in gebruik, disselweger, spanning, banden spanning, dakluik waarschuwing. Werk inmiddels echt heel goed. Met name de disselweger en accu spanning app zijn recent weer serieus verbeterd.
BMW M440xi Cabrio of VW California 4x4 met Eriba Nova S485
- peerke1960
Heb de watermeter, accuspanningsmeter en waterpas. Over twee weken jarig en dan tracteer ik me op een bandemspanningsmeter en temperatuurmeter voor de koelkast. Leuk speelgoed
Met vriendelijke groeten, Peter
Met vriendelijke groeten, Peter
Knaus Sudwind 450 FU Silver Selection 2018 met Tesla Y RWD
Weer op pad, dit keer naar Woudsend in Friesland.
Caravan die getrokken wordt door een auto
Nou gas erop dan, Micky
Groetjes Ferdi
Zoals ik de meeste reacties lees is E-trailer toch het betere systeem...alleen de prijs wringt wat temeer omdat ik ook de ventielen wil vervangen door metalen en zo de prijs nog opdrijft...caravan is nieuw :Fendt met stalen velgen en rubber ventielen
-
Het betere systeem is misschien overdreven, maar het grote voordeel is dat alle sensoren en mogelijkheden in 1 app zitten op 1 scherm dus.
Als je alle andere systemen bij elkaar opteld is E-trailer niet eens zo duur meer.
Ik vindt alleen de 4g verbindingsmogelijkheid in abonnement vorm wel aan de prijzige kant. En carplay wordt tot op heden nog niet ondersteund zover ik weet.
Als je alle andere systemen bij elkaar opteld is E-trailer niet eens zo duur meer.
Ik vindt alleen de 4g verbindingsmogelijkheid in abonnement vorm wel aan de prijzige kant. En carplay wordt tot op heden nog niet ondersteund zover ik weet.
Kuga 2,5l PHEV titanium X
Dethleffs 490 BLF, unico bologna 13,1
geen hobby maar toch een hobby
Dat klopt inderdaad Paul...best wel duur, wat ook niet zo logisch is is dat je bij het Plus pakket een betere bluetooth verbinding hebt die veel stabieler is dan in het basispakket...vandaar mijn twijfels over aankoop en overweeg ik Tiremoni of Reich : het is mij enkel te doen om veiligheid dus daarom banden controle. De "gaslevel"
module is ook best interessant maar je kan met die dingen bezig blijven natuurlijk...
module is ook best interessant maar je kan met die dingen bezig blijven natuurlijk...
-
Keuzes, keuzes ik heb de plus aangeschaft omdat er een inruil actie was (vorig jaar) maar gebruik de ingebouwde verbinding verder niet gewoon via BT of die beter geworden is hij doet het wanneer het moet.
En ja als je eenmaal wat dingen hebt wil je vanzelf ook andere sensoren. Dat is dan wel een voordeel je kan er meerdere jaren over doen
En ja als je eenmaal wat dingen hebt wil je vanzelf ook andere sensoren. Dat is dan wel een voordeel je kan er meerdere jaren over doen
Kuga 2,5l PHEV titanium X
Klopt...dat van die BT verbinding staat op hun eigen website, vandaar...
E Trailer
Alles onder controle hier
De watertank is leeg, nou ja de batterij bedoel ik
De watertank is leeg, nou ja de batterij bedoel ik
Tesla model Y long Range AWD 441pk 495Nm (in bestelling) en Saab 9-3 Cabrio 2.0t uit 2004 met de oeroude Kip KG-45 TLB (1989)