Verlichting showroomstand? Buerstner
Re: Help help help!
Hallo, wij hebben hetzelfde probleem.
Iemand een idee hoe we de showroom functie van een Buerstner eraf halen? We hebben geen vloerverwarming, en en kantelschakelaar voor 4 lichtbronnen (buiten, binnen keuken, binnen zithoek, zithoek indirect zijverlichting)
Iemand een idee hoe we de showroom functie van een Buerstner eraf halen? We hebben geen vloerverwarming, en en kantelschakelaar voor 4 lichtbronnen (buiten, binnen keuken, binnen zithoek, zithoek indirect zijverlichting)
De dealer bellen misschien?
Ik vraag me af of die functie ook aanwezig is.
Ik vraag me af of die functie ook aanwezig is.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Mover: 3,1 TDI op de voorwielen.
De reis is het doel.
Mover: 3,1 TDI op de voorwielen.
De reis is het doel.
- HenkR

Gewone schakelaars voor verlichting en toch automatisch aan?en kantelschakelaar voor 4 lichtbronnen (buiten, binnen keuken, binnen zithoek, zithoek indirect zijverlichting)
Mazda CX5 2.0 en Knaus 500 FVU 2014 en zelf geïnstalleerd: ATC, EVO plus + Optima Yellow 55 + LBC 512, Satenne R3, truma ultraheat, V/A/W meter, waternivo meter, ventilator achter kk en veel extra contactdozen en nog wat gadgets.
-
Re: Verlichting showroomstand? Buerstner
Probeer
We hebben het gevonden; 5 keer rustig de buitenverlichting indrukken en de modus gaat weer uit.
Dankjewel.
Grt.
We hebben het gevonden; 5 keer rustig de buitenverlichting indrukken en de modus gaat weer uit.
Dankjewel.
Grt.
Dacia sandero stepway 0.9 turbo 2018
met een Caravelair corail 1995
Bedankt voor de tip.. werkt helaas niet 
Nee niet een gewone schakelaar, maar zo'n ronde knop met 4 kwarten en 4 lichtbronnen die daarop reageren.

Nee niet een gewone schakelaar, maar zo'n ronde knop met 4 kwarten en 4 lichtbronnen die daarop reageren.
Wij hebben de oplossing inmiddels gevonden. Alle lichten dimmen en dan herhaaldelijk op de knop voor het buitenlicht drukken tot alle lichten uit gaan.
Mooi dat het gevonden is.
Van de dealer gehoord ? of zelf uitgevonden ?
Bedankt voor het delen van de oplossing.
Van de dealer gehoord ? of zelf uitgevonden ?
Bedankt voor het delen van de oplossing.
Suzuki Vitara 1.4 boosterjet hybrid 145 pk 235nm automaat Knaus sport SS 420 QD 2021 Unico Verona dometic dakairco , truma vloerverwarming, extra voorraam
-
Ik heb het op Facebook gevonden door te zoeken op "demo mode Bürstner caravan uitschakelen"
Dacia sandero stepway 0.9 turbo 2018
Engels forum ook zoeken op demo mode of show mode