Niet door mij hoor hahahaAlieben1961 schreef:Zeg ik een keer wat ik ervan vindt wordt ik de mond gesnoerd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Niet door mij hoor hahahaAlieben1961 schreef:Zeg ik een keer wat ik ervan vindt wordt ik de mond gesnoerd
Soms mis je Citrorob
Omdat we in de vakantie al hebben ervaren hoe fijn een hybride al rijdt zijn we ook overstag gegaan. De hoeveelheid koppel en souplesse is geweldig. Voor ons zit momenteel een EV als trekker er nog niet in. Wie weet is dat anders zodra de Lynk aan vervanging toe is. We weten wel bijna zeker dat zodra onze tweede auto aan vervanging toe is dat daar een EV voor in de plaats gaat komen.Jan van Vijven schreef: ↑zo 11 feb 2024 22:02
Een beetje “echte” autofiel ontkend eerst alles en later wil hij toch wel eens voorzichtig gaan omdenken naar het laatste nieuwe. Jij hebt immers al een stekker. ;-)
Ik vind persoonlijk dat one pedal drive alleen fijn in de stad. Buiten de stad zet ik het altijd uit. Bij Hyundai kun je de mate van regenereren regelen met flippers achter het stuur van niet regenereren tot iPedal in 5 stappen. Dat is echt heel fijn. Ik weet niet of dit in een Tesla ook kan. Je kunt het bij Hyundai ook op automatisch zetten. Dan bepaalt ie zelf hoe hard hij moet remmen (regenereren) in een bepaalde verkeerssituatie. Dat vind ik zelf het prettigste rijden.Micky schreef: ↑zo 11 feb 2024 18:05
dat one-pedal daar heb ik gisteren van genoten en ik heb het rempedaal nauwelijks gebruikt, het vergt als nieuwkomer wel echt even wat gewenning, ik stond vaak stil met 2 auto ruimtes voor me maar werkt perfect en dat gevoel krijg je zelf heel snel.
met gewennen bedoel ik, dat je dus steeds te snel te langzaam gaat omdat je gewent bent meer door te rollen, en dan heb ik al een mild-hybrid die oplaad tijdens remmen en gas los, dus het gevoel ken ik al.
als je een weekje rijdt, zit het in je systeem en is het fantastisch, je gebruikt eigenlijk alleen je rechter voet