inspiratie (camping dus) gezocht...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bartv
Berichten: 159
Lid geworden op: vr 25 mei 2018 10:01

inspiratie (camping dus) gezocht...

Bericht door bartv » ma 29 apr 2019 21:08

We willen rond half augustus richting Kroatië gaan. De voorbije 2 jaren zijn we naar camping Vestar bij Rovinj geweest, en da's altijd super meegevallen.
Zo goed eigenlijk, dat we een beetje hetzelfde zoeken in een camping, maar we zouden graag een andere regio willen doen. (Kvarner, noord-Dalmatie, of een andere kant van Istrië)
We zoeken in een camping vooral veel animatie voor kinderen, een zwembad, (water)sport (duikcentrum is een grote plus) en uiteraard proper sanitair... en we zijn er ook nog ns goed op tijd bij... :oops:
Ben nu al een week aan het zoeken... maar heb net voorgesteld om opnieuw naar de camping van vorig jaar te gaan... :(

Maar toen dacht ik... laat ik het hier ns vragen... zwaaien.gif
2022 Knaus Südwind 540 ue 60yrs

Ab
Moderator
Berichten: 26559
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: inspiratie (camping dus) gezocht...

Bericht door Ab » ma 29 apr 2019 23:12

Probeer Zaton maar even.
Mogelijk is er nog wel een plekje.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

blefke
Berichten: 4592
Lid geworden op: zo 14 aug 2011 13:15

Re: inspiratie (camping dus) gezocht...

Bericht door blefke » ma 29 apr 2019 23:30

Solaris in sibenik.
En mocht je toch kiezen voor Rovinj, camping Polari

Blefke

Gebruikersavatar
Niels83
Berichten: 3605
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 16:57

Re: inspiratie (camping dus) gezocht...

Bericht door Niels83 » di 30 apr 2019 03:05

in rovinj hebben wij Ulika ontdekt. vlak voor Polari. 20 plekken, prima zwembad en het beste restaurant in Rovinj.

verder heb ik een paar keer in vrsar gestaan. op portesole. Laatste keer was 10 jaar terug. mij nu te groot maar nog wel een mooie camping. in een mooie baai. 12 duiken in gemaakt. iets verderop een eiland 10 duiken en daar tussen een wrakje 1,5 duik. 4 duiken met de duikschool Starfish. toen duitsers met Engelse safety, en instructor divers. verder alleen lucht gevuld dat was toen goed. de gekozen locaties waren goed. 1 dag hadden ze 16 meter duik en 1 grotduik op 26meter. ik heb alleen OW en verschillende specialty's. instructeur ging gratis mee voor de veiligheid. In Egypte gaat dat toch anders zeg maar.

overigens zou ik als je een duikschool op de camping zoekt de vraag op een duikforum stellen. niet duikers letten echt op andere dingen.

overigens zit/zat in Selce een camping met Nederlandse duikschool.

Ab
Moderator
Berichten: 26559
Lid geworden op: do 30 aug 2007 23:17
Locatie: Midden Nederland

Re: inspiratie (camping dus) gezocht...

Bericht door Ab » di 30 apr 2019 09:03

Op camp Indie in Banjole ( Pula) zat ook altijd een duikschool. Zal er nog wel zijn.
Mijn beide dochters hebben daar een brevet gehaald.
Adria Coral Supreme S 690 SC.
Air top Suspension. Alde ( vloer) verwarming,
De reis is het doel.

Gebruikersavatar
bartv
Berichten: 159
Lid geworden op: vr 25 mei 2018 10:01

Re: inspiratie (camping dus) gezocht...

Bericht door bartv » di 30 apr 2019 21:27

Bedankt voor de reacties! Allemaal bekeken, helaas al velen volgeboekt. Nog getwijfelt aan porte sole, maar uiteindelijk beland bij Lanterna in Porec.
2022 Knaus Südwind 540 ue 60yrs

Plaats reactie

Terug naar “Kroatië”