Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Plaats reactie
TOCODI
Berichten: 167
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 15:17
Locatie: B 3530 Houthalen-Helchteren

Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door TOCODI » zo 1 mar 2015 20:50

Na enkele verblijven op Istrie gedeelte van Kroatie zoeken we het nu wat verderop richting omgeving "Split" en "zadar".
Ons oog is nu gevallen op camping "Belvedere" en zoeken daar wat meer info over.
Dus degene die er al geweest zijn of de camping kennen, graag jullie reactie.
Suggesties daar in de buurt zijn natuurlijk ook welkom, liefst met plaatsen direct aan zee gelegen en die dan ook nog op voorhand boekbaar zijn zouden ideaal zijn.
Camping hoeft niet met "toeters en bellen" te zijn ,plaatsen en sanitair zijn voor ons belangrijker dan begeleide ochtendgymnastiek of animatieteam toestanden.
Alvast bedankt voor de reacties.
"Ver" moet niet, als het maar "weg" is !!!!!!!!!!!!

Rockfire
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 18 aug 2008 17:15
Locatie: Harelbeke (Belgie)

Re: Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door Rockfire » ma 2 mar 2015 18:37

Hallo,


Wij hebben vorig jaar een weekje op http://www.camp-rozac.hr/en/ gestaan bij Trogir. Dit is een prima camping, wij kwamen er zonder boeking, en hadden een plaatsje aan het water. Er zijn 2 kanten aan het water (eentje met strand, een zonder strand, iets moeilijker met caravan, maar met mover ging het goed). De middenplaatsen, vind ik wat minder.

De door jouw voorgestelde camping ken ik niet.


Groeten
Burstner 435 TS (BJ 2000) met Volkswagen Passat 1.6 Bluemotion

Gebruikersavatar
witjesm
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma 2 sep 2013 14:50
Locatie: Zwitserland

Re: Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door witjesm » ma 2 mar 2015 21:54

We hebben deze camping net gisteren geboekt maar nog geen ervaring. We gaan een week in July.
BMW M440xi Cabrio of VW California 4x4 met Eriba Nova S485

TOCODI
Berichten: 167
Lid geworden op: wo 30 sep 2009 15:17
Locatie: B 3530 Houthalen-Helchteren

Re: Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door TOCODI » wo 4 mar 2015 13:05

witjesm schreef:We hebben deze camping net gisteren geboekt maar nog geen ervaring. We gaan een week in July.
Hopelijk pikten jullie dan niet onze plaatsjes want wij boekten nog niet, hihi mrgreen.gif
Waarschijnlijk vertrekken we deze keer "op de bonnefooi", wordt mischien wel moeilijk want we zijn met twee caravans en dan een plaatsje vinden naast elkaar en dan nog liefst direct aan zee ?
Er zijn daar natuurlijk wel veel campings maar ja .......
Ondertussen nog maar genieten van enkele weekendjes dichtbij als het zonnetje schijnt ...........kriebelt al erg.
mvg
"Ver" moet niet, als het maar "weg" is !!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Scout15
Berichten: 988
Lid geworden op: ma 16 jan 2017 21:19

Re: Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door Scout15 » vr 11 mei 2018 23:51

@witjesm, ik had een pb gestuurd maar deze blijft bij mij in postvak uit vastzitten... scratch.gif

Zelf zit ik te denken om naar deze camping te gaan van de zomer. Zijn er al iets meer ervaringen over de plekken, ligging en het “strand”. Is dit ook een beetje geschikt voor kinderen van 7 en 10. Ik hoor graag ervaringen! thumbup.gif
Volvo V90 cross country D5 / ADRIA Alpina 663 PT

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38406
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door Micky » za 12 mei 2018 00:06

RE.gif

hij blijft in postvak uit, totdat hij gelezen is
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
moyzo
Berichten: 1950
Lid geworden op: zo 17 okt 2010 11:40

Re: Camping "Belvedere" vranjica-trogir

Bericht door moyzo » za 12 mei 2018 11:40

Scout15 schreef:
vr 11 mei 2018 23:51
@witjesm, ik had een pb gestuurd maar deze blijft bij mij in postvak uit vastzitten... scratch.gif

Zelf zit ik te denken om naar deze camping te gaan van de zomer. Zijn er al iets meer ervaringen over de plekken, ligging en het “strand”. Is dit ook een beetje geschikt voor kinderen van 7 en 10. Ik hoor graag ervaringen! thumbup.gif
Prachtige camping, veel plaatsen waar je zeezicht hebt. maar dat is mijn conclusie in het voorseizoen, in de zomer denk ik minder. Heb je geen plaats met zeezicht dan kun je heerlijk ( desgewenst) onder de bomen aan het water zitten met je stoel. Maar ook daar zal het hutje mutje zijn denk ik in hoogseizoen. ( nu zijn wij natuurlijk best wel verwend in de rustige periode ) Ik vind dat je erg moeilijk het water in komt, weinig stukken waar het aflopend is, zwembadje leek me vrij klein. toiletgebouwen keurig. Tja en voor kids geschikt, ligt er ook aan waar ze zich mee vermaken, die van ons hadden vroeger niet veel nodig. Ga je naar Trogir, pak dan de boot want parkeren is daar moeilijk lijkt me in hoogseizoen. Algemene indruk : wij gaan er vast nog eens naar terug, dus dat zegt genoeg.
Tabbert Puccini 550E & BMW X3 xDrive20i High Executive M-Sport

Plaats reactie

Terug naar “Kroatië”