@ vraagje Micky

Plaats reactie
susannevdw

@ vraagje Micky

Bericht door susannevdw » za 13 jul 2013 23:41

Micky waren jullie niet degene die richting Erwald gingen? Of ben ik in de war? scratch.gif
Vroeg mij af of jullie er al geweest waren en de bevindingen, wij zijn in september in het hotel geweest.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: @ vraagje Micky

Bericht door Micky » za 13 jul 2013 23:58

wij gaan volgende week vrijdag mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

susannevdw

Re: @ vraagje Micky

Bericht door susannevdw » zo 14 jul 2013 11:03

Oh Top!!! Erg leuk ben benieuwd, gaan jullie wandelen?

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: @ vraagje Micky

Bericht door Micky » zo 14 jul 2013 11:09

RE.gif

we gaan ook wel wandelen, maar geen hele tochten ofzo aangezien onze kleine 3,5 jaar is en mijn vrouw hoog zwanger mrgreen.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
fs1986
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 4 feb 2011 15:29

Re: @ vraagje Micky

Bericht door fs1986 » zo 14 jul 2013 15:06

Gewoon een grote buggy aanschaffen, ze er beiden in zetten en duwen maar Micky... mrgreen.gif

susannevdw

Re: @ vraagje Micky

Bericht door susannevdw » zo 14 jul 2013 21:53

Veel plezier en goede reis!!! En ben benieuwd hoe jullie ehrwald vonden!
Wij vonden het al prachtig al was het helaas veel te kort 1 dag!! :oops:

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: @ vraagje Micky

Bericht door Micky » zo 14 jul 2013 22:03

RE.gif

Ik ken Ehrwald al wel hoor, ben er een aantal keer op wintersport geweest, de omgeving is sowieso prachtig
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

susannevdw

Re: @ vraagje Micky

Bericht door susannevdw » zo 4 aug 2013 09:43

En hoe hebben jullie de camping ervaren? Afgezien van het prachtige sanitair :wink:
Toen wij er waren vond ik het enige nadeel dat het afgelegen lag, maarja wij waren er maar 1 nachtje.
Misschien willen wij volgend jaar heen, maar dan een aantal dagen en dan door naar de dolomieten.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: @ vraagje Micky

Bericht door Micky » zo 4 aug 2013 10:12

RE.gif

wij zijn super tevreden denken er zelfs over om over een jaar of 5 als de tweede dus ook zo'n 5 jaar oud is, er permanent iets te plaatsen/ kopen, zomervakantie in Oostenrijk is ons heel goed bevallen, we weten natuurlijk dat we ook prachtig weer hebben gehad, maar goed als er permanent iets staat hoef je natuurlijk er ook niet altijd heen.
ideaal ook voor de wintersport, skigebieden zijn mooi, er komt een piste langs de camping zo het dorp in.
wat afgelegen betreft, het is 3 km ofzo buiten de dorpskern, persoonlijk vind ik dat niet afgelegen, lopend het dorp in is te veel van het goede, maar er rijden steeds bussen, we hebben een auto, 1 keer hebben we een scooter gehuurd en 1 keer E-bikes. met de gewone fiets kom je niet omhoog als je niet heel erg getraind bent.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

susannevdw

Re: @ vraagje Micky

Bericht door susannevdw » zo 4 aug 2013 11:54

Leuk Mickey,
De omgeving is ook prachtig, en de camping voldoet aan alles, ook niet super groot, heel overzichtelijk, ja wat wil je nog meer?
Alpencamping Nenzing is ook zeer goed bevallen, maar wij zijn in het voorseizoen geweest, in de zomer is het erg druk. Maar ook top in een prachtige omgeving, prachtig sanitair. Oostenrijk is voor ons ook super.
Heb nu weer in de Dolomieten geweldig gave campings gezien, ook weer met prachtig sanitair de omgeving wauwwwww.
Dus volgend jaar, Ehrwald en naar de Dolomieten.
Oja en aangezien wij ook graag wandelen met de honden, kijk ik ook graag naar het programma tracks en trails.
Heb een abonnement genomen op het blad, Bergen, heel leuk!!

StevenPierre
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 9 mar 2008 19:03
Locatie: Merksem bij Antwerpen

Re: @ vraagje Micky's

Bericht door StevenPierre » di 6 aug 2013 23:03

Hallo Micky,

Wij vertrekken pas 16.08 naar de Plansee op Camping Seespitz.
Hebben jullie zo een Z-kaart gekocht? Is wel interessant op eerste zicht.
Wij zijn hier al vaak in de winter geweest, op camping Marienberg in Biberwier.
Kijken er erg naar uit hoe het daar is in de zomer...
Hoe zijn jullie gereden? Ook dezelfde weg terug? Hoeveel uur hebben jullie gedaan over het rijden?
Wat was voor jullie de leukste uitstap?
Grtz!
Ford Mondeo
Sprite Cruzer 495 SR.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: @ vraagje Micky

Bericht door Micky » wo 7 aug 2013 11:08

RE.gif

Z ticket hoorden wij pas van toen ik al €150,- aan tickets uit had gegeven, dit hadden ze moeten informeren vind, ik maar goed.
wij zijn via Würzburg-Ulm gereden (en zeker niet via Stuttgart) hoelang we er over gereden hebben maakt niet zo veel uit voor jouw aangezien wij in de drukste weekenden van het jaar hebben gereden, dus is niet te vergelijken met drukte wanneer jullie gaan (verder rij ik stevig door en stop alleen om te tanken, dus is qua vergelijk niet erg representatief).

leukste uitstap kan ik moeilijk zeggen, het was zo warm dat we niet veel meer hebben gedaan dan een dorpje in de buurt bezoeken, beetje rondlopen, lunchen en weer terug naar de camping om te relaxen.
we zijn naar het Tierpark in Bichlbach, maar dat vonden we enorm tegen vallen, verder bij Lermoos de berg op voor de Sommerrodelbahn, deze hebben we een paar keer gedaan, Ehrwalder Almbahnen omhoog voor een lunch en een wandeling en we zijn op de zugspitze geweest.

Een heleboel zaken die we wilden doen bij minder weer blijven op het programma voor de volgende keer zoals, grotten, Swarovski en de nodige kastelen.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

StevenPierre
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 9 mar 2008 19:03
Locatie: Merksem bij Antwerpen

Re: @ vraagje Micky

Bericht door StevenPierre » wo 7 aug 2013 23:04

Top!
Dierenpark skippen we dan maar :-)
Ford Mondeo
Sprite Cruzer 495 SR.

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”