Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door Micky » vr 18 jan 2013 20:03

Wie heeft er ervaring met dit 4 sterren resort? ik heb vanavond na de mensen op de Caravana gesproken te hebben onze zomervakantie 2 weken er geboekt, zeker niet goedkoop maar ziet er gelikt uit wat mij betreft. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die er al eens gestaan hebben in de zomer of winter. de Camping staat direct onder aan de gondel naar de Zugspitze.

hier is de link
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Gebruikersavatar
hendrik38
Berichten: 1299
Lid geworden op: vr 12 nov 2010 17:25

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door hendrik38 » za 19 jan 2013 06:28

Ziet er erg gaaf uit zeg, begint bij mij ook te kriebelen. Met welk skigebied is dit verbonden..?
Skoda Kodiaq sportline 1.5 TSI DSG met een Fendt 515 skm 2014

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door Micky » za 19 jan 2013 08:59

Zugspitz Arena


Ehrwald

hier een overzicht van alle gebieden: Hier een overzicht van alle gebieden

Ik ben er ook wel eens op Wintersport geweest in de jaren 90, er mooi skiën ook.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

susannevdw

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door susannevdw » za 19 jan 2013 11:08

Wij zijn er in september 2 nachten geweest in het hotel en hebben nog even over de camping gelopen. Prachtig uitzicht op de Zugspitze en de gondelbaan ligt er naast.
De omgeving is prachtig, de weg over en je loopt het bos in.
Ik twijfel zelf om er langer te verblijven, een aantal dagen en dan heb ik de camping wel gezien.

Wij gaan er zeker een keer heen, maar dan echt voor de omgeving of of op doorreis naar Italie.

Er staan wel veel caravans die een seizoensplaats of het hele jaar staan, de meeste caravans zijn er helemaal op toegericht om ook de wintermaanden te verblijven.

Het eten in het hotel is fantastisch, maar mag je ook verwachten voor de prijs die er tegenover staat.

Als ik een vergelijk mag maken met de alpencamping in Nenzing, ik denk dat ik die camping mooier vind en ckr om langer te verblijven.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door Micky » za 19 jan 2013 11:16

RE.gif

dankje voor je reactie, het is een relatief rustige camping, daarom hebben wij er ook voor gekozen, verder zullen we ook dagelijks uitstapjes maken en gebruik maken van alle wellness voorzieningen.
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

moekeb
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 sep 2010 21:58

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door moekeb » za 19 jan 2013 12:38

hey Micky,
ziet er prachtig uit,, ik heb het resort ook gezien tijdens een bezoek aan de zugspitzbahn en het ligt daar prachtig,,jullie gaan daar zeker genieten daar twijfel ik niet aan,,
de omgeving is ook heel mooi voor uitstapjes te doen,, vooral niet vergeten om een tripje te doen met de auto over de Hahntenjoch ,, de natuur en uitzichten is subliem,,
ook een tripje naar de gletchers in Solden is de moeite ,,en voor over heerlijke taart een goed adresje, Kafee Simon in Lermoos aan de kerk,,ze hebben een tuinterras met een fantastich uitzicht op de zugspitze ,, en voor echt lekker uit eten gaan aan een schappelijke prijs is Hotel Edelweiss in Lermoos zeker aan te bevelen ,,
veel plezier daar in de zomer,,
groetjes van josiane

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door Micky » za 19 jan 2013 15:01

RE.gif

Kijk dat is mooie informatie, super bedankt!
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

moekeb
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 sep 2010 21:58

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door moekeb » za 19 jan 2013 15:51

hey micky,,
moesten jullie op een dag met de kabelbaan op de Zugspitze willen gaan hou dan vooral het weer goed in de gaten, doe het alleen wanneer het echt open weer is en de top bloot,,anders kom je boven en zie je niets,,en dat zou zonde zijn van het geld dat je ervoor betaalt,,
jullie zitten daar ook goed voor bv een trip naar Garmisch Partenkirchen voor een bezoek aan de schans en de Partnachklamm ,,,
met mooi weer een tochtje met de boot op de Heiterwanger see is ook altijd leuk ,,
er is echt veel moois in de omgeving en jullie 2 weken zullen om vliegen haha,
groetjes van josiane

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Aktiv & Familienresort Tiroler Zugspitze Camping

Bericht door Micky » za 19 jan 2013 16:10

RE.gif thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”