Alpencamping Nenzing Oostenrijk

Plaats reactie
susannevdw

Alpencamping Nenzing Oostenrijk

Bericht door susannevdw » wo 2 jan 2013 18:29

Wij overwegen om naar Alpencamping Nenzing te gaan met de kinderen in het hoogseizoen, de hondjes gaan mee.

Zijn er mensen op het forum die hier geweest zijn?? :lol:

Chatootje
Berichten: 323
Lid geworden op: vr 14 aug 2009 20:03
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Alpencamping Nenzing Oostenrijk

Bericht door Chatootje » vr 11 jan 2013 22:24

Dag Susanne,

Wij zijn er 3 jaar op een rij geweest. Het is een leuke kindvriendelijke camping waar je voor weinig geld ook goed kunt eten. Het is een zogenaamde terrassencamping waar de caravan met een tractor naar boven wordt getrokken. De plaatsen zijn voor hedendaagse begrippen aan de kleine kant en op de terrassen is het niet mogelijk om aan de voortent nog een luifel te zetten. Met grote regelmaat komen en gaan caravans en die moeten dan voor jouw caravan langs. De plaatsen op het vlakke deel zijn wel erg klein. Het sanitair is subliem en wordt perfect onderhouden. Een aanrader, maar wel reserveren want 's-zomers staat hij echt vol. Wil je meer weten stuur me dan een PB dan kan ik je eventueel wat foto's toesturen. De omgeving is schitterend en wij waren na 3 jaar bij lange na nog niet uitgekeken.

Groet

Chatootje
Ford C-Max 1.5 Ecoboost 2017 Automaat, 150PS 240Nm en Chateau Calista 450 Chalet (2008) + Powrmover 1XL (Wifi: AlfaR36 router + Awus036H adapter)

titusdejong

Re: Alpencamping Nenzing Oostenrijk

Bericht door titusdejong » do 17 jan 2013 12:17

In 2004 op deze camping geweest. Een fantastisch uitzicht!
Wij zaten wat hoogte betreft ongeveer op 3/4. Het is wat onhandig om je caravan op de plek te krijgen maar als hij eenmaal staat het dat het wel waard. Er waren vrij veel Nederlanders op de camping. Voor de een een voordeel, voor de ander een nadeel.

Zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan. Alleen al het uitzicht!
Afbeelding

susannevdw

Re: Alpencamping Nenzing Oostenrijk

Bericht door susannevdw » do 17 jan 2013 16:34

Het ziet er idd fantastisch uit!! De website is ook zo mooi!
Wij willen in het voorjaar naar nenzing gaan, de zomervakantie weten wij nog niet!
Ik ben erg benieuwd, spaniëls mee en genieten van de Alpen! Nu al zin in!!!

Bedankt voor de tips!!! En de mooie foto!!!! thumbup.gif

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”