Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Plaats reactie
Knaus440
Berichten: 3710
Lid geworden op: di 29 apr 2008 21:15

Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door Knaus440 » wo 16 mei 2012 16:23

We zijn nog op zoek naar de plek in Oostenrijk voor onze vakantie. Zijn er ervaringen met campings in Zell am See /Kaprun?
Ervaringen ook met het weer, is het rustig in Juni, etc etc.

Of we zakken wat meer zuidelijk:
Kent iemand: Camping Lindlerhoff in Mörtschach.
Deze camping ligt zuidelijk tegen dezelfde bergketen als Zell am See. Zell am See ligt noordelijk tegen deze bergen.
Heeft iemand ervaring met Lindlerhof, de omgeving en het weer in juni?

Op Zoover en andere site's komen we vooral oude informatie tegen. We willen graag weten of het rustige plaatsen zijn, voor ons even geen drukke camping of omgeving met veel kinderen/jongeren dit jaar.
We staan eerst een week in de omgeving van Bad Ischl/Wolfgangsee, daarna dus verder.
Johan
Achter de auto, Honda CRV 2.0 iVTEC, een knaus sudwind 440 uit 1996. Gehaakt met een Stabifix.

Hobby Max

Re: Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door Hobby Max » wo 16 mei 2012 22:14

Geen ervaring met bovengenoemde camping, maar wel met Camping Woferlgut in Brück, vlak bij Zell am See. Hier hebben we enkele jaren geleden gestaan. Mooie camping met luxe sanitair in een schitterende omgeving. Wij waren hier eind mei, begin juni, vrij rustig op de camping, hadden prachtig weer, maar qua weer: het blijft Oostenrijk.
http://www.woferlgut.nl/

wout1984
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 26 apr 2020 08:36

Re: Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door wout1984 » ma 4 mei 2020 08:46

jazeker! RE.gif

Wij gaan al 5 jaar naar camping woferlgut in Bruck am Grossglocknerstrasse.
Erg mooie en Luxe camping voor een redelijke prijs.
Wij gaan dit jaar voor het eerst met onze caravan, hiervoor altijd met de tent geweest.
Een standaard plek is +/- 100m2. Riant en ruim, wij hadden een tent van 8m en 4m40 breed, met een luifel van 2 meter ervoor
dan nog de scheerlijnen, en de auto kon er ook nog bij.
Water/elektra en afvoer vlakbij, de meeste plekken hebben alles, maar aangezien wij met de tent waren, maakte
het ons niet zo erg uit.
er zijn 3 toiletgebouwen, allemaal luxe en zeer schoon. Hierdoor is het niet mega druk, ik hoef nooit te wachten.

Belangrijk voor ons is, geen muntjes voor de douche, dus onbeperkt douchen thumbup.gif

Daarnaast een prive zwem meer, een compleet nieuwe wellnesscenter(hier moet je voor bijbetalen)
speeltuin voor de kids, stormbaan, eigen supermarkt met redelijke prijzen. restaurant.

Camping hanteert strenge regels. stil om 22:00, je krijgt 1x waarschuwing, nogmaals betekend camping verlaten.
Dit is natuurlijk bij serieuze overlast.

Wij gaan normaal in Juli/Augustus. Tot nu altijd prachtig weer gehad, meeste stormen zijn aan de andere kant van de berg.

Met de Salzburgerlandkarte zijn wij altijd 2 weken bezig, deze halen we er ook dik uit.
Daarnaast redelijk centraal, wij vertrekken meestal rond 09000 en komen rond 1700 terug. maar wij zijn erg actief met lopen

mocht je hierheen gaan, ga een keer naar de WEISSEE, een must!

ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Mijn combo Kia Optima 1.7 CRDI Hobby 560 KMFE La vita bionda

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door Micky » ma 4 mei 2020 09:26

RE.gif

Niet om het een of het ander, maar je reageert op een bericht van 8 jaar geleden en de persoon waar je op reageert is geen lid meer van dit forum, dus ga er gemakshalve vanuit dat er geen reactie komt thumbup.gif
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

wout1984
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 26 apr 2020 08:36

Re: Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door wout1984 » ma 4 mei 2020 10:15

ooh, ach net nieuw hier, meteen wat geleerd. thnx
Mijn combo Kia Optima 1.7 CRDI Hobby 560 KMFE La vita bionda

Graafmichael
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 14 aug 2020 10:35

Re: Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door Graafmichael » vr 14 aug 2020 17:09

Toch bedankt voor de reactie want ik heb er wel degelijk iets aan gehad ! thumbup.gif
Thanks!

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door Abve » vr 14 aug 2020 17:55

Toch een mooi en enthousiaste bijdrage, Wout1984! knipoog.gif
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Gebruikersavatar
Gemineye
Berichten: 3924
Lid geworden op: wo 22 mei 2013 09:18

Ervaringen met campings Zell am See, of in Mortschach.

Bericht door Gemineye » vr 14 aug 2020 23:51

Als er dan toch ge-upt wordt; woferlgut is voor mij jeugdsentiment! De enige camping waar we vroeger meerdere jaren achter elkaar geweest zijn ( keer of 8 wel denk ik!!) en waarvan ik de behoefte voelde om het aan mijn vrouw te laten zien toen we net samen gingen kamperen! Echt geweldige camping; ik zie mezelf nog een rondje fietsen vanaf de camping; zó de grossglockner op en weer naar beneden vanaf de camping! En er is sindsdien geen jaar voorbij gegaan dat er niet fors geïnvesteerd is; er verbeterde ieder jaar wel iets. Dat nieuwste gebouw had voor mij niet gehoeven (is ook allemaal meerprijs) maar desalniettemin; helemaal goed, ook voor winterkamperen!

Ik vind het echt een hele mooie camping, mooie omgeving, gewoon een keer heen gaan.

Zo, dat was het wel voor vandaag denk ik.
Skoda Superb IV en Avento Gran Turismo Superbe 500TF

Plaats reactie

Terug naar “Oostenrijk”