Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Diny
Berichten: 3876
Lid geworden op: di 10 jul 2012 21:14
Locatie: Veenendaal

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Diny » do 15 apr 2021 00:33

Abve,
Zo man, wat een pracht van een camper, alles erop en eraan, compleet met levelsysteem thumbup.gif
Jullie weten wat jullie kopen zeg!

Jammer dat het nog tot januari duurt voordat jullie ermee op vakantie kunnen, maar bevallen doet hij vanaf de eerste dag. Kan niet anders.
Vrij staan lijkt me magnifiek. Zelf nooit gedaan, wel veel naar verschillende campings, soms voor 2 nachten en een keer voor een dag of 10 in Zwitserland. Machtig mooi daar en fantastisch gelegen camping.

Heel veel veilige kilometers gewenst en mooi dat je op dit Forum blijft, kunnen we ook genieten haphop.gif

Gebruikersavatar
Pakkie
Berichten: 1335
Lid geworden op: wo 16 aug 2017 21:27
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Pakkie » do 15 apr 2021 08:15

Wauw, wat een geweldige camper love.gif. Gefeliciteerd met deze geweldige aanschaf.
Je enige fotootje op de eerste pagina van dit topic doet eigenlijk geen goed recht aan de geweldige aankoop die je hebt gedaan. Heb maar eens het type in Google geklopt om wat meer foto's te kunnen zien zoals bijvoorbeeld hier, maar wat een geweldig apparaat is het thumbup.gif. Ppaar opties aanvinken en je bent zo 125k€ kwijt, maar dan heb je ook wat knipoog.gif. Nog overwogen om een nog luxer groter tweedehands exemplaar te kopen voor dat geld of zou hij dan onhanteerbaar groot worden?

Voor ons zou het gebrek aan een vervoermiddel ter plaatse waarschijnlijk (nog nooit ervaren dus blijft bij een vermoeden) nog wel een dingetje zijn aangezien wij graag de bergen intrekken en dan vrijwel dagelijks met de auto naar een liftstation of hogerop de bergen inrijden. Maar ieder heeft uiteraard zijn eigen invulling van zijn vakantie. Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen, maar wat een heerlijk vooruitzicht om je pensioen zo te kunnen beginnen. Het worden wel 9 lange maanden wachten lijkt me.

Wel jammer dat je leuke topic over een zoektocht naar een tandemasser nu ten einde is :wink:
Fendt Diamant 650 SG met daarvoor een Cayenne S

DV_t
Berichten: 730
Lid geworden op: di 23 mei 2017 11:46

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door DV_t » do 15 apr 2021 09:00

Heel mooi zo met die MB neus ervoor. Het interieur/dashboard is in de basis persoonlijk ook stukken mooier dan de Ducato basis die vrijwel altijd wordt gebruikt.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18184
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door deusjevo » do 15 apr 2021 09:05

[re.gif]
Ik zou er een trailertje achter hangen waar mevrouw Abve haar C1 op kan. caravan.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Gebruikersavatar
Aviva
Berichten: 2036
Lid geworden op: do 24 aug 2017 12:00

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Aviva » do 15 apr 2021 09:29

Ik vind een camper met een MB cabine ook fraaier dan een Fiat Ducato basis. Vooral ook omdat de Mercedes recent nog een update heeft gehad en weer bij de tijd is terwijl de Fiat Ducato inmiddels ruim tien jaar (zo niet langer) hetzelfde is op een paar grill aanpassingen na.
Daarnaast koop je met een MB een fijnere auto wat ik van camperaars wel heb begrepen die lekkerder rijd, lijkt me ook zeker wel belangrijk als je veel km er mee gaat maken.
Ook denk ik dat de toekomstige inruilwaarde gunstiger is met een Mercedes.
Adria Aviva 390 PS achter een Hyundai I30 Wagon 1.5 T-GDI 48V Premium 160 pk | Lach, leef en geniet!
Truma SX mover | Unico Genua 280 + dakluifel | Unico Torino

DV_t
Berichten: 730
Lid geworden op: di 23 mei 2017 11:46

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door DV_t » do 15 apr 2021 09:45

Ik heb ook begrepen dat de Ducato's heel erg lawaaierig zijn. Een kennis van mij stond op het punt om er één te gaan bestellen maar toch eerst een weekje gehuurd. Uiteindelijk blij dat hij geen Fiat basis had gekocht.

Wat ik wel een hele mooie camper op Fiat Basis vind, is de iSmove Integraal van Niesmann Bischoff. Wat een slimme oplossingen zitten daar allemaal in! Nadeel blijkt alleen dat je nadat je getankt hebt en met moeders in de wagen zit, er eigenlijk geen laadgewicht over blijft.

https://www.niesmannbischoff.nl/campers/ismove

Zo kijk je naar achteren:
Afbeelding

Maar als je dan meer dan 1,5 ton uitgeeft dan verwacht je toch iets mooiers dan dit als je aan het sturen bent?

Afbeelding

fendtjeplatin
Berichten: 590
Lid geworden op: do 4 jul 2013 18:23

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door fendtjeplatin » do 15 apr 2021 09:49

Abve schreef:
wo 14 apr 2021 16:39
Beste forumleden,

We waren op zoek naar een nieuwe tandemasser met ruime douchegelegenheid.
Om dit te realiseren zouden we een caravan van ca 9 meter lang moeten kopen.
viewtopic.php?f=129&t=43086


Hieronder een foto:

DFC7A5A8-BE15-4ED7-B277-FF8A91BB8328.jpeg
Eerst was een groot laadvermogen de noodzaak voor keuze caravan.
Dit is plots niet meer belangrijk ?
Nu ja leeggewicht en tel daar dan al, maar zonnepanelen, extra batterij, luifel bij, volle watertank, gas of grotere dieseltank, of wordt het een trekhaak en aanhanger. (zal de oplossing zijn op termijn).
Laadvermogen was belangrijk punt toch.
Het C - rijbewijs zal voor u niet het punt zijn, maar madam is ook in bezit van C ? Onontbeerlijk gezien een dagje ouder.
Hyundai Santa Fe ( vigo) + old timer chateau 380 uit 1991.
Swift Burgundy mobilhome.

Gebruikersavatar
Micky
Berichten: 38407
Lid geworden op: do 25 mar 2010 23:31
Locatie: Overijssel

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Micky » do 15 apr 2021 10:46

[re.gif]

Blijkbaar niet anders hadden ze deze niet gekocht toch scratch.gif
Overigens wat dat rijbewijs betreft, mijn vrouw rijdt nooit met de caravan, mijn moeder reed ook nooit met de caravan, mijn schoonmoeder ook niet, dus om dit nu als "noodzakelijk" te bestempelen...
Volvo V60 B3 R-Design en Saab 9-3 Vector Cabrio 2.0T, Kip KG-45 TLB

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 11:14

Diny schreef:
do 15 apr 2021 00:33
Abve,
Zo man, wat een pracht van een camper, alles erop en eraan, compleet met levelsysteem thumbup.gif
Jullie weten wat jullie kopen zeg!

Jammer dat het nog tot januari duurt voordat jullie ermee op vakantie kunnen, maar bevallen doet hij vanaf de eerste dag. Kan niet anders.
Vrij staan lijkt me magnifiek. Zelf nooit gedaan, wel veel naar verschillende campings, soms voor 2 nachten en een keer voor een dag of 10 in Zwitserland. Machtig mooi daar en fantastisch gelegen camping.

Heel veel veilige kilometers gewenst en mooi dat je op dit Forum blijft, kunnen we ook genieten haphop.gif
Dank voor je leuke, enthousiaste bericht Diny!
Ik heb er eigenlijk iets aan toe te voegen.
Klopt helemaal!
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Gebruikersavatar
VIP
Berichten: 7895
Lid geworden op: wo 25 dec 2013 09:47
Locatie: Hilton on Wheels

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door VIP » do 15 apr 2021 11:39

[re.gif]

Geen zorgen, waar ook gestrand, VIP heb je altijd bij de hand knipoog.gif , bel me en ik haal je camper waar ook in Europa op thumbup.gif
Porsche + Tabbert

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 12:15

Pakkie schreef:
do 15 apr 2021 08:15
Wauw, wat een geweldige camper love.gif. Gefeliciteerd met deze geweldige aanschaf.
Je enige fotootje op de eerste pagina van dit topic doet eigenlijk geen goed recht aan de geweldige aankoop die je hebt gedaan. Heb maar eens het type in Google geklopt om wat meer foto's te kunnen zien zoals bijvoorbeeld hier, maar wat een geweldig apparaat is het thumbup.gif. Ppaar opties aanvinken en je bent zo 125k€ kwijt, maar dan heb je ook wat knipoog.gif. Nog overwogen om een nog luxer groter tweedehands exemplaar te kopen voor dat geld of zou hij dan onhanteerbaar groot worden?

Voor ons zou het gebrek aan een vervoermiddel ter plaatse waarschijnlijk (nog nooit ervaren dus blijft bij een vermoeden) nog wel een dingetje zijn aangezien wij graag de bergen intrekken en dan vrijwel dagelijks met de auto naar een liftstation of hogerop de bergen inrijden. Maar ieder heeft uiteraard zijn eigen invulling van zijn vakantie. Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen, maar wat een heerlijk vooruitzicht om je pensioen zo te kunnen beginnen. Het worden wel 9 lange maanden wachten lijkt me.

Wel jammer dat je leuke topic over een zoektocht naar een tandemasser nu ten einde is :wink:

Dank je Pakkie!
Ja, ik ken deze foto's van Bruggink uit Borculo.
Dit is een grote dealer waarmee je ook goed zaken kunt doen.
Ik vond één foto wel voldoende.... maar leuk dat je de link geplaatst hebt!

We hebben niet overwogen om naar een 2e hands te kijken.
Een caravan of camper moet je in allerlei opzichten 'passen'.
Voor ons geldt bijv. dat de camper of caravan praktisch moet zijn en voldoet aan de wensen zoals je hem wilt gebruiken.
Mijn vrouw inspecteert daarvoor de binnenzijde en weet altijd precies de vinger op de zere plek te leggen.
Ik kijk naar het exterieur, de opslagruimte(n), verwarming en in dit geval naar de motor en aandrijving
Kwaliteit speelt natuurlijk ook een grote rol.
We willen bijv. geen camper waarvan tijdens het rijden de kastje klepperen of allerlei andere resonanties te horen zijn.
Ik stoor mij daar flink aan.
Daarbij geldt ook het motorlawaai.
In dat opzicht ben ik ook verwend met onze Landrover.
Als je nu met de caravan de bergen overtrekt of op de snelweg rijdt, je hoort de motor bijna niet.

Het kan altijd groter en luxer, maar dat is niet ons uitgangspunt.

En ja, geen vervoermiddel. Daar is genoeg over gezegd.
Zoals door Ab ook aangegeven wordt, gebruik je een camper op een andere manier.
Dat moet je ervaren, dus doen.

De zoektocht is ten einde.
Dat is het nadeel als je al snel datgene vindt waar je 'warm' van wordt.
Dat was vroeger ook zo met vriendinnetjes mrgreen.gif
Er komen wel weer nieuwe zoektochten op dit forum!
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19708
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Daphne » do 15 apr 2021 12:26

Wat een verrassend einde van de zoektocht. Gefeliciteerd met de aanschaf van de camper en veel mooie reizen toegewenst aflower.gif
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

workel

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door workel » do 15 apr 2021 12:38

Wel weer leuk staat in de KcK die ik vandaag heb ontvangen een test van jullie camper.

Afbeelding

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door ArnoM » do 15 apr 2021 12:49

Gefeliciteerd!
Inderdaad een verrassing.
Mooie camper, zeker op het Mercedes onderstel, maar wat ga je een ruimte inleveren!
Alleen deze foto van het zitgedeelte schrikt mij al af.
Tegenwoordig verschijnen er steeds meer camperindelingen met een rondzit achterin, dat lijkt me dan nog wel wat.



Afbeelding
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 13:04

deusjevo schreef:
do 15 apr 2021 09:05
[re.gif]
Ik zou er een trailertje achter hangen waar mevrouw Abve haar C1 op kan. caravan.gif
Dat spreekt jou wel aan zo'n C1 haha!
Lekker no nonsens auto, dat altijd rijdt!
Maar ik ga geen auto achter een camper slepen...
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 13:06

Aviva schreef:
do 15 apr 2021 09:29
Ik vind een camper met een MB cabine ook fraaier dan een Fiat Ducato basis. Vooral ook omdat de Mercedes recent nog een update heeft gehad en weer bij de tijd is terwijl de Fiat Ducato inmiddels ruim tien jaar (zo niet langer) hetzelfde is op een paar grill aanpassingen na.
Daarnaast koop je met een MB een fijnere auto wat ik van camperaars wel heb begrepen die lekkerder rijd, lijkt me ook zeker wel belangrijk als je veel km er mee gaat maken.
Ook denk ik dat de toekomstige inruilwaarde gunstiger is met een Mercedes.
Eens!
Groninger wijsheid...
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 13:25

DV_t schreef:
do 15 apr 2021 09:45
Ik heb ook begrepen dat de Ducato's heel erg lawaaierig zijn. Een kennis van mij stond op het punt om er één te gaan bestellen maar toch eerst een weekje gehuurd. Uiteindelijk blij dat hij geen Fiat basis had gekocht.

Wat ik wel een hele mooie camper op Fiat Basis vind, is de iSmove Integraal van Niesmann Bischoff. Wat een slimme oplossingen zitten daar allemaal in! Nadeel blijkt alleen dat je nadat je getankt hebt en met moeders in de wagen zit, er eigenlijk geen laadgewicht over blijft.

https://www.niesmannbischoff.nl/campers/ismove

Afbeelding
Het merk Niesmann Bischoff maakt erg luxe campers maar slaat bij ons niet aan.
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 13:43

fendtjeplatin schreef:
do 15 apr 2021 09:49
Abve schreef:
wo 14 apr 2021 16:39
Beste forumleden,

We waren op zoek naar een nieuwe tandemasser met ruime douchegelegenheid.
Om dit te realiseren zouden we een caravan van ca 9 meter lang moeten kopen.
viewtopic.php?f=129&t=43086


Hieronder een foto:

DFC7A5A8-BE15-4ED7-B277-FF8A91BB8328.jpeg
Eerst was een groot laadvermogen de noodzaak voor keuze caravan.
Dit is plots niet meer belangrijk ?
Nu ja leeggewicht en tel daar dan al, maar zonnepanelen, extra batterij, luifel bij, volle watertank, gas of grotere dieseltank, of wordt het een trekhaak en aanhanger. (zal de oplossing zijn op termijn).
Laadvermogen was belangrijk punt toch.
Het C - rijbewijs zal voor u niet het punt zijn, maar madam is ook in bezit van C ? Onontbeerlijk gezien een dagje ouder.
De camper krijg een verzwaarde as: 4500 kg en daarmee een laadvermogen van 1500 kg.
Ik schat in dat wij aan 900 kg voldoende hebben maar een 'beetje meer' is nooit weg.
Mijn vrouw heeft geen C1- rijbewijs.
Zij heeft ook nooit met de caravan gereden omdat ze daar gewoon geen zin in heeft.
Een aanhanger is uitgesloten.

Als mij iets overkomt, bel ik of zij de verzekering (Aveco).
Campers tot een totaalgewicht van 7500 kg worden door deze verzekering gerepatrieerd, evenals de passagiers.
Thuiskomen doen we altijd, lijkt mij.
VIP heeft in dit draadje ook al aangegeven dat als de nood aan de man is, je hem mag bellen! thumbup.gif
Er is ook altijd nog familie waarvoor ik klaar sta en andersom.

Maar dank voor het meedenken Fendtjeplatin!
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 13:45

workel schreef:
do 15 apr 2021 12:38
Wel weer leuk staat in de KcK die ik vandaag heb ontvangen een test van jullie camper.

Afbeelding
Wat leuk!
Ik ben op dit moment niet op de KcK geabonneerd.
Maar ik ga het blad kopen. Thnx!
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

Kasper

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Kasper » do 15 apr 2021 13:47

Gefeliciteerd! Dat is een mooie camper! thumbup.gif Veel plezier ermee! thumbup.gif

Bospaadje
Berichten: 479
Lid geworden op: do 3 jan 2019 13:38

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Bospaadje » do 15 apr 2021 14:55

Wauw, zoveel mensen, zoveel wensen, maar nogmaals, ik vind hem werkelijk schitterend.
Ik kan me niet voorstellen dat ik er ooit eentje zal bezitten (of kan betalen, wie weet ;-)), maar als je me 10 jaar geleden had gevraagd of ik ooit een caravan zou hebben met 4 vaste slaapplekken had ik je ook voor gek verklaard. Er is niets zo veranderlijk als een mens.

Heel veel plezier ermee, las ik nu goed dat je nog "even" erop moet wachten?
Home is where you park it caravan.gif

petronella
Berichten: 1681
Lid geworden op: wo 7 mar 2012 21:13

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door petronella » do 15 apr 2021 15:11

Gefeliciteerd met jullie nieuwe camper, hopelijk blijf je ons wel op de hoogte houden , hoe de camper bevalt.
Veel fijne vakanties gewenst in iedergeval.

Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 1341
Lid geworden op: ma 22 mar 2021 10:26
Locatie: Maasgouw
Contacteer:

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Bob Diesel » do 15 apr 2021 15:24

stom.gif
Abve schreef:
do 15 apr 2021 13:45
workel schreef:
do 15 apr 2021 12:38
Wel weer leuk staat in de KcK die ik vandaag heb ontvangen een test van jullie camper.

Afbeelding
Wat leuk!
Ik ben op dit moment niet op de KcK geabonneerd.
Maar ik ga het blad kopen. Thnx!
Mooie camper hoor
Alleen het prijs verschil scratch.gif scratch.gif
En dan nog een paar xtra optie,s
Mooi als je het kan thumbup.gif


Hier met interieur foto,s
https://www.brugginkcaravans.nl/campers ... culo.html/
Today ,is Yesterday’s Tomorrow

Hyundai-IX35 , Avento-GT430-TCB

Abve
Berichten: 580
Lid geworden op: do 6 aug 2020 13:35

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door Abve » do 15 apr 2021 15:26

ArnoM schreef:
do 15 apr 2021 12:49
Gefeliciteerd!
Inderdaad een verrassing.
Mooie camper, zeker op het Mercedes onderstel, maar wat ga je een ruimte inleveren!
Alleen deze foto van het zitgedeelte schrikt mij al af.
Tegenwoordig verschijnen er steeds meer camperindelingen met een rondzit achterin, dat lijkt me dan nog wel wat.

Ik begrijp je opmerking, Arno.
Dat heb ik ook jaren gedacht.
Maar zoals zo vaak is ook dit een proces van geleidelijke verandering.

3 jaar geleden wilden we een grote zithoek en een grote keuken.
In het begin van de zoektocht naar een tandemasser, zaten we nog steeds op dit idee maar liepen we (of beter gezegd: mijn vrouw) vast op de lengte van een grotere combinatie.
Dan ga je scenario's bedenken die, in het licht van onze nieuwe levensfase, kunnen leiden tot een oplossing waarbij we ons allebei prettig voelen en energie van krijgen.
De Duitsers vatten dit wel mooi samen in één woord nl: Wohlfühlen

We kwamen tot de conclusie dat we prima met een kleinere zithoek kunnen leven.
Een kleinere caravan komt dan om de hoek maar in het andere draadje (zoeken naar een tandemasser) heb ik al aangegeven dat een enkelas caravan meestal te weinig laadvermogen voor ons heeft, dus zou je ook daar concessies in moeten doen.

Omdat we graag op hele rustige natuurcampings staan met zeer ruime plaatsen kwamen we vervolgens bij een de camper uit.
Een gedachte doorspekt met allerlei vooroordelen die we als caravanners allemaal kennen.

Wat zei Einstein ook alweer?
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg mrgreen.gif

We zijn de dealers gaan bezoeken en kwamen tot de conclusie dat een camper voor ons een nieuwe uitdaging is.
De zitplek in de camper lijkt klein maar is voor ons 2-en voldoende.
In de Mercedes zitten zeer comfortabele stoelen van het merk Aguti die in alle standen geplaatst kunnen worden.
Hier kunnen we 's-avonds prima vertoeven en ook nog de benen op een andere bank leggen.
Dan druk je op een knopje en komt vanuit de rugleuning de tv omhoog knipoog.gif

De keuken is ook kleiner.
Ook daar hebben we over nagedacht.
Mocht met name mijn vrouw in het verleden uitgebreid kokkerellen, nu komen we in een fase ( mede door een gewijzigde eetgewoonte), dat dit mindere relevant wordt.
Nu krijgt het flexibel verplaatsen naar een camping of in de natuur voorrang.

We gaan vanaf 2022 vooral vertoeven in een hotel met 1 ster; de ster van Mercedes! knipoog.gif
Camper:
Carthago C-Tourer (Mercedes),
L.: 7.60 m, 4500 kg.

[i]Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid (Loesje)[/i]

.

ArnoM
Berichten: 2011
Lid geworden op: zo 24 mei 2020 08:13

Re: Geen tandemasser maar een nieuwe camper besteld!

Bericht door ArnoM » do 15 apr 2021 15:39

[re.gif]
In alles is duidelijk dat jullie er goed over nagedacht hebben en meerdere varianten de revue hebben laten passeren.

Nu hopen dat het in de praktijk zo goed gaat bevallen als jullie hopen!
................... achter een Volvo XC60 B5 Inscription.

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”