2e hands caravan, de markt

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Gebruikersavatar
PD
Berichten: 23386
Lid geworden op: wo 16 jul 2014 11:12
Locatie: Wherever I lay my hat...

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door PD » do 14 jan 2021 10:23

Ach en anders heb je gewoon de gebruiksaanwijzingen.......... wanneer ik een pakket via DHL krijg, zit er in de doos ook geen mannetje die me het geleverde gaat uitleggen awhoea.gif

Behalve de instructie hoe aan- en af te koppelen, blijft er van een overdracht bij de enthousiaste nieuwe eigenaar toch niet veel hangen en is het ook geen rocket science.
Fendt Brillant 650 TF (2018), Land Rover Discovery-5 HSE 3.0 TDV6 Black Edition (2018)

Gebruikersavatar
Naish
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 1 jan 2021 11:42
Locatie: Zoetermeer

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door Naish » do 14 jan 2021 10:39

[re.gif]
Ben ik wel mee eens. Behalve het aan en af koppelen kun je zelf veel uitvinden.

Wij hebben een Aart Kok vouwwagen dat wel makkelijk als het opzetten bij de aflevering goed wordt uitgelegd anders gaat de hele boel kapot.

Gebruikersavatar
jessedew
Berichten: 382
Lid geworden op: vr 21 jun 2019 07:00

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door jessedew » do 14 jan 2021 10:42

fijn dat je de caravan toch binnenkort op kan halen! succes met klussen ook!

Gebruikersavatar
FrankvanGelder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 24 dec 2020 19:30
Locatie: Steenwijk

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door FrankvanGelder » zo 17 jan 2021 09:40

Wij hebben eind vorig jaar voor het eerst een caravan gekocht. Wel 1 boven de €10000,- maar het is een Adria Altea voor 2014 met mover en nette voortent. Nu wel meer uitgegeven dan wij eigenlijk wilden maar nog steeds was het een scherpe deal. Kamperen al jaren en gaan nu voor iets meer luxe en gemak.

Kijken al een behoorlijke tijd af en aan naar een caravan naar met mijn lengte van 2 meter maakt het wat lastig in de tweedehands markt. Met deze caravan hebben wij echt mazzel gehad. Hij is schadevrij op 2 butsjes na, erg compleet en groot genoeg

Veel plezier in Zeeland iig, gezien jouw naam en avatar gok ik dat je een medesurfer bent?

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Volvo V70, 2005 - Adria Altea 474 LU, 2014 - newbie - Windsurfer \'''/

Gebruikersavatar
Naish
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 1 jan 2021 11:42
Locatie: Zoetermeer

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door Naish » zo 17 jan 2021 11:09

Inderdaad een “old school” windsurfer. Goed gezien.

We hebben nu een 2001 Chateau op het oog met enkele bedden. Maar deze staat in de winterstalling, uiteraard lekker ingebouwd. Dus vertraging zit in de stalling die de Chateau moet “uitgraven”.
Mooie probeer caravan en als de aparte bedden goed bevallen dan zal de Aart Kok het veld ruimen en zullen we volgend jaar een meer recente caravan aanschaffen is mijn vermoeden.

Is de Chateau niets en lopen we tegen eind maart aan dan kunnen we altijd nog iets aanschaffen van boven de 10.000€. Maar dat plan B.

Gebruikersavatar
El1989
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 27 dec 2020 10:58

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door El1989 » zo 17 jan 2021 12:49

Vrijdag de hobby de luxe easy 400 kb opgehaald .
Caravan was op top staat en op een scheurtje in het plexiglas na in de badkamer lichtwand niks gevonden .
Ook alles getest jij de dealer wat ook fijn is , thuis de koelkast een dag aangehad en die word steenkoud en een water ijsje in de vriezer gelegd en die was mooi bevroren .
Dus gelijk meegenomen en een ritje gehad van 50 km achter de auto. Ook gelijk die combi een beetje kunnen testen ; bij 90 km was het een heerlijke stabiele combinatie en de auto had genoeg kracht over 💪🏻
Staat nu mooi onder de carport en het kleine klussen kan beginnen ; bankairco in bouwen 🤩
Renault Megane Estate 1.3 Tce (2018) en een Caravelair Alba 466 family (2021)

Gebruikersavatar
FrankvanGelder
Berichten: 62
Lid geworden op: do 24 dec 2020 19:30
Locatie: Steenwijk

Re: 2e hands caravan, de markt

Bericht door FrankvanGelder » zo 17 jan 2021 12:57

Haha, hier ook een oldschool windsurfer. Alhoewel ben pas 43. Maar de Alpha's Dufours, Klepper.....ik ken het nog en heb het vaak gevaren.
3 jaar gelden de eer gehad om met Robby op de foto te kunnen. Echt gaaf, zelfde dag Björn Dunckerbeck ontmoet en gesproken. Leuke vent.
Maar dit gaat te off topic.

Hopelijk is de caravan wat. Enkele bedden hebben wij ook. Maar wel met een tussenstuk indien gewenst. En zover ik weet wil mijn vrouw toch wel

Wellicht treffen wij elkaar eens op een camping of het water.
Voor nu Hang Loose

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Volvo V70, 2005 - Adria Altea 474 LU, 2014 - newbie - Windsurfer \'''/

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”