Trap achterop

Voor algemene zaken m.b.t. de caravan waar elders op het forum geen onderwerp voor is.
Wie-niets
Berichten: 3112
Lid geworden op: wo 15 nov 2017 14:15

Re: Trap achterop

Bericht door Wie-niets » do 10 sep 2020 15:40

Op de Knaus Südwind limited edition 500 EU zit een gedeelde vaste/losse trap met op het dak ook dwarsliggers.

Ideaal voor skibox, surfplanken etc. Je kan op het achterste gedeelte gewoon lopen. Inderdaad geen naaldhakken knipoog.gif en zoveel mogelijk puntbelasting vermijden.
Ideaal met wassen, poetsen en het je goed kunnen vasthouden. Nadeel inderdaad dat je geen constructie kan hebben voor een uitdraailuifel gemonteerd op het dak. Wel tegen de wand maar dat zie je steeds minder.
Kan mij nog herinneren in een promotiefolder dat op het dak verschillende personen op het dak zaten. Het dak daar zou ook meer ondersteuning van latten hebben tevens doorgetrokken voor versteviging naar uit de fabriek geplaatste airco.

Peutje
Berichten: 632
Lid geworden op: zo 14 jul 2019 12:34

Re: Trap achterop

Bericht door Peutje » vr 11 sep 2020 20:39

Jan van Vijven schreef:
do 10 sep 2020 13:31
104 kilo gaat best, niet op naaldhakken...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Skies aandoen dan lukt het wel, mooie verdeling van het gewicht awhoea.gif
Ik ben geen "Hobby-ist" ->
hutje is een bescheiden Knaus sudwind 450FU silver selection 2018 nieuw uit doos.
508SW 180pk/250nm

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 35855
Lid geworden op: zo 12 feb 2012 16:48
Locatie: Hillegom

Re: Trap achterop

Bericht door Chris » vr 11 sep 2020 22:10

Jullie vinden het wel goed als ik niet het dak op wil he...
Er zitten er al teveel op de kast... of komen er net uit misschien.. awhoea.gif awhoea.gif
Ik sop het dak wel vanaf de beide zijkanten... lukt... paar weken geleden nog gedaan.

@ Wie-niets... Onze Sudwind 500EU Silver Selection heeft geen trap...nodigt ook niet om het hoger op te zoeken.... wel een fabrieks gemonteerde dakairco..
Met latten.... whistle.gif
Een blauw Zweeds reispaleis met een witte Duitse sleurhut aan de haak.

Wie-niets
Berichten: 3112
Lid geworden op: wo 15 nov 2017 14:15

Re: Trap achterop

Bericht door Wie-niets » za 12 sep 2020 08:23

RE.gif
Prima toch... knipoog.gif
In ieder geval heeft dit type nog steeds ook die fijne bedden van ons. mrgreen.gif
Enne, sneeuwboots voldoende hoor voor op het dak awhoea.gif

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”