camping Fornella

Plaats reactie
Gebruikersavatar
perryeninge
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 30 apr 2018 22:08

camping Fornella

Bericht door perryeninge » di 8 jan 2019 22:52

camping Fornella iemand ervaring met deze Camping? we zijn met 2 kids van 6 en 5 jaar met de caravan
Fendt 470 B Joker en een Kia Cee'd Sportswagon

Ferdi

Re: camping Fornella

Bericht door Ferdi » wo 9 jan 2019 05:12

Zijn we 2x geweest en is een prima camping.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Michel-Knaus
Berichten: 6
Lid geworden op: di 12 sep 2017 08:21

Re: camping Fornella

Bericht door Michel-Knaus » wo 9 jan 2019 10:42

In 2017 een week in een stacaravan gezeten, in 2018 drie weken met eigen caravan dit is erg goed bevallen.

We gaan dit jaar weer (met kindjes van 3,5 en 8 jaar oud), leuke zwembaden, minimale maar enthousiaste animatie voor kinderen, een voetbalkooi waar voetbal toernooitjes worden gehouden, een uitstekend restaurant, nieuwe campingwinkel mooi sanitair dat 6x per dag wordt schoongemaakt en niet te groot dus overzichtelijk (ik dacht rond de 400 plaatsen).

Normaal gaan wij elk jaar naar een andere camping en regio maar dit is zo relaxt voor alle gezinsleden dat wij dit jaar weer gaan (Super pitch van 140 m2 met eigen water aan- en afvoer en 10 A stroom).

Omgeving is (wat mij betreft) mooier dan de Zuid-oost kant van het Gardameer en iets minder druk, Camping Fornella is de enige 5 sterren camping aan de Westkant van het meer.

Succes met jullie keuze en mochten jullie gaan; veel plezier en wellicht zien we elkaar daar!

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: camping Fornella

Bericht door willianv » wo 9 jan 2019 11:12

Wij zijn in totaal een keer of 5 bij Fornella geweest.

1x in het hoogseizoen, overige keren in de meivakantie. Wij vinden het een hele relaxte camping.
Camping heeft sinds kort de 5e ster, helaas zie je dat ook in de prijs terug komen.

Voor een 4 sterren camping vonden wij het super, voor een 5e ster komen ze m.i. toch te kort. Zeker gezien als je de camping vergelijkt met bijvoorbeeld een Piani di Clodia welke ook 5 sterren heeft.

Restaurant heeft een schitterende ligging.

Westkant van het Gardameer is de meest rustige kant en vinden wij ook de mooiste kant.

Denk wel dat als je nu nog moet reserveren voor het hoogseizoen je heel snel zal moeten zijn...

Succes!
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Ferdi

Re: camping Fornella

Bericht door Ferdi » wo 9 jan 2019 16:06

Het aantal sterren dekt veelal de lading niet.
Er zijn 2 sterren campings die beter en mooier zijn dan veel 3 of soms wel 4 sterren campings.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Italië”