In mei naar Spanje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sytske01
Berichten: 359
Lid geworden op: wo 27 aug 2014 19:51
Locatie: Friesland

In mei naar Spanje

Bericht door Sytske01 » zo 19 nov 2017 12:26

Wij hebben het plan opgevat om de eerste 3 weken van mei naar Spanje te gaan. Mijn echtgenoot gaat op 1 mei 2018 met pensioen en we vinden het wel een mooi plan om dan meteen drie weken er op uit te gaan met de caravan.
Ik heb al een camping op het oog: Cala Gogo in Calonge (Costa Brava).
Heeft iemand ervaring met deze camping in deze periode? Of misschien een andere tip?
Zijn er mensen hier met ervaringen in deze periode in dit gebied (weer, temperatuur, zeewater e.d)?

HanK
Berichten: 793
Lid geworden op: vr 27 jan 2012 19:19
Locatie: Einde A9

Re: In mei naar Spanje

Bericht door HanK » zo 19 nov 2017 14:51

Ik kom regelmatig op Eurocamping in Sant-Antoni de Calonge en als we dan naar Platja d'Aro fietsen moeten we wel over de grote weg een heuvel op en af. Op de heuvel ligt de Camping Cala Gogo.
Ben daar nooit geweest om te kijken, ligt wel mooi denk ik , maar als je regelmatig even fietst naar supermarkt of Platja of Palamos , dan moet je steedsweer dat heuveltje op.
Je kan daar heen gaan en eerst eens kijken of het je zal bevallen ( zonder vooraf te reserveren).
Ik ga meestal ook eind april die kant op en dan is er toch wel plaats genoeg waar ik kom, denk op Cala Gogo waarschijnlijk ook wel. Succes. Omgeving ook leuk om te fietsen, naar Palafruguell en dan langs de kust terug.
Renault Kangoo II 1.2 TCe en Trigano Silver 310 TDL

cadance
Berichten: 604
Lid geworden op: di 5 mei 2015 16:24
Locatie: Vlissingen

Re: In mei naar Spanje

Bericht door cadance » di 21 nov 2017 09:12

In ons werkzaam leven hebben we dikwijls aan de Costa Brava gekampeerd tijdens de Hemelvaart (mei). We hebben nooit gereserveerd want er was overal plaats en mooie campings zijn er volop. We hebben ook een keer Cala Goco aangedaan en vonden het een goede camping. Naast Cala Gogo zit camping International en wij vonden die wat minder door de vele schaduw. Op de Euro camping van Hank hebben we nooit gestaan. De Costa Brava vinden we in het voorjaar wel een heel mooi gebied. Succes.
Ford C Max 1.6 Ecoboost 150 pk./ Burnster Premio 490 TL.

Tineke
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 27 dec 2020 14:24

Re: In mei naar Spanje

Bericht door Tineke » do 31 dec 2020 23:01

CAla Llevado

nonblond
Berichten: 1289
Lid geworden op: di 6 okt 2009 22:03

Re: In mei naar Spanje

Bericht door nonblond » do 31 dec 2020 23:33

Ik denk dat de topicstarter niets meer aan je bericht heeft. Je reageert op een topic uit 2017.

[happynewyear.gif]

Plaats reactie

Terug naar “Spanje”