Camping Sanguli

Gebruikersavatar
Taan
Berichten: 724
Lid geworden op: do 19 jun 2014 16:36

Re: Camping Sanguli

Bericht door Taan » wo 12 jul 2017 13:42

Hebben ze daar nog steeds het zwembad met barkrukken aan de bar in het water? Geniaal!
22 jaar geleden daar geweest, wat een feest.
Is nu niet meer mijn ding hoor, maar wel een geweldige herinnering.
Volvo V60 D3 '13 + Dethleffs 510tk '03.

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » do 13 jul 2017 17:02

Nja ze hebben intussen 4 verschillende zwembaden met 1 daarvan met een bar in het water.
Echt geweldig aangelegd, ja deze camping is juist helemaal mij ding.
Ma goed ieder het zijne.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Camping Sanguli

Bericht door Conradi » zo 6 aug 2017 19:37

We zijn vandaag - in Aug dus - even gaan kijken. Wowww, wat een drukte en wat staat het op elkaar. Ik zag plekken waar de tandemassers letterlijk kont-aan-dissel stonden. Veel plaatsen halen mi de 90 m2 niet.

De W-plaatsen (master) zijn idd groter en de premium master zijn zelfs erg ruim. Alleen daar zijn er 8 van, en allang vastgelegd voor 20xx.
Verder viel me de schaduw ronduit tegen. Prachtig voor zon-aanbieders, maar ik zit liever wat koeler.
Voor ons gaat dit het niet worden, tenzij we echt wat over het hoofd hebben gezien.

Organisatie, ontvangst en de zwembaden zijn super!
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Camping Sanguli

Bericht door willianv » zo 6 aug 2017 20:14

Ik vind het er vreselijk. Heel de dag smartlappen, ieder heeft zijn eigen friteuse en tap bij en een aantal zelfs een wasmachine. Dat plakplaatjes bijna een toegangseis zijn vind ik niet eens het probleem, maar hoe een grotere bek je er hebt, hoe meer je mag.
Overigens vind ik de sfeer niet leuk met straatjes vol met terugkerende campeerders voorzien van partytenten met feestverlichting/druiventrossen en complete loungesets. Het stikt er van de electrische scooters, maar zelfs ook van scoitmobielen waarop de jeugd wedstrijdjes doet.., aangemoedigd door de doorgaans dronken ouders.

Mijn camping is het niet, ik krijg er echt een ‘fort oranje’ gevoel bij.

Maar ieder zijn ding, gezien de drukte vinden veel mensen dit wel een geweldige camping.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Camping Sanguli

Bericht door Conradi » zo 6 aug 2017 20:27

William,
Je beschrijft het beeld dat bij ons is blijven hangen. Ieder z'n vakantie, maar wij passen....
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

Gebruikersavatar
Roland W.V.A. van Os
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 1 apr 2007 15:14
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Re: Camping Sanguli

Bericht door Roland W.V.A. van Os » zo 6 aug 2017 20:58

Wij staan NU dus op Sanguli.
Ondanks wat problemen met 2x een leeg lopende band toch gearriveerd.

Wel leuk....vanaf de camping zo de boulevard en jet strand.
De camping zelf is idd een beetje "mega".....altijd tegen mijn Kids gezegd dat zoiets niks voor ons is.....gelukkig nog geen Radio Hollandio gehoord.....
Ford MONDEO en HOME-CAR RACER 39 TZF

Gebruikersavatar
HarrieK
Berichten: 532
Lid geworden op: zo 5 jan 2014 23:32
Locatie: Oldambt

Re: Camping Sanguli

Bericht door HarrieK » vr 25 aug 2017 23:03

We zijn pas een paar dagen terug uit Spanje en hebben gelijk maar camping Sanguli geboekt voor zomer 2018. haphop.gif
Graag hoor ik of de wifi goed is op Sanguli? en of je er koelkasten met vriesvak kunt huren? kan dit niet op hun site vinden.
Ideeën zijn natuurlijk altijd welkom van bijvoorbeeld een goed restaurant of een leuk uitstapje of iets dergelijks. knipoog.gif

Gebruikersavatar
Roland W.V.A. van Os
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 1 apr 2007 15:14
Locatie: Zeeuws Vlaanderen

Re: Camping Sanguli

Bericht door Roland W.V.A. van Os » za 26 aug 2017 01:06

Ach... ook ik zou liever op Camping Le Paradis in St Leon sur Vezere staan oid.
Alleen heb ik dan twee tieners die een hele dag lopen te "kxtten en te klxten"...bij wijze van....

En idd....dat "fort Oranje-gevoel" heb ik ook... Om 09.00uur staan er horden "volwassenen" (want dat zijn ze eigenlijk niet) met hun handdoekje bij de ingang van de zwembaden om een bedje te bemachtigen zodat ze om 13.00uur daar kunnen gaan liggen.....terwijl er bij de ingang een bordje hangt dat dat NIET MAG!!!
Een badmeester met iets meer GEZAG EN BALLEN zou daar dus gewoon een eind aan kunnen en mogen maken.
En wij maar zingen: "handdoekje leggen, niemand zeggen..." haphop.gif haphop.gif

Zit je op de wc staat er een "volwassen kerel" met een gsm en BT-speaker de sanitair-gebouw dood-leuk van Andre Hazes te voorzien....... Dan denk ik: "die vent heeft net 1 hersen-cel meer dan een koe......hij schijt wss nog net niet in het gras....".

De camping-leiding zou wat dat betreft wel eens wat beter mogen optreden!!!

Kom je op de terugweg langs de Dordogne....Le Paradis (St Leon sur Vezere, waren we in 2009 voor het laatst!!) ... wat een rust dan ..... 's avonds lekker live muziek (en nee..geen HAZES-imitator!!!).
Rust in de toilet-gebouwen. Kortom mijn type camping.

Als we samen (mijn vrouw en ik) zouden gaan.... absoluut GEEN Sanguli in Salou.
Voordeel is wel weer... je bent zo in Salou. En dat is 's avonds toch WEL weer leuk hoor...... thumbup.gif thumbup.gif

De Wifi is slecht... niet beter dan op andere campings.
Koelkasten zijn er wel te huur....wordt wss door een extern bedrijf gedaan....heb daar een busje van zien rijden.

Wij zijn toen we daar waren al eens naar MontBlanc , Barcelona , Reus , Tarragona , Cambrils , Salou zelf .....
Maar ook varen vanuit Cambrils met een boot, voor anker gaan en lekker vanaf de boot in de zee duiken, banaanvaren , jetski , etc....
Kortom, omgeving is top....niks mis mee!!!!
Ford MONDEO en HOME-CAR RACER 39 TZF

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: Camping Sanguli

Bericht door Gumm » za 26 aug 2017 01:56

Tsja....

Eigenlijk zijn we verwende kampeerders...Het liefst zouden we soms alle positieve punten van vorige campings verenigen
Voor wat Sanguli betreft, ze komen een heel eind, een ruime parkeergarage, en een wat meer cachet/ luxe beleving zou wel gepast zijn.
Ten tijde van het sluiten van Cambrils Parc als camping zijn we al eens rondgeleid op het dochterbedrijf Sanguli.
Nadien daar nog een keer op familiebezoek geweest maar onze camping zal het waarschijnlijk toch niet zijn.
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

arnovariante

Re: Camping Sanguli

Bericht door arnovariante » za 26 aug 2017 07:23

Een parkeergarage op/bij een camping?
Ik weet genoeg geloof ik.
[aschrik.gif]

Gebruikersavatar
HarrieK
Berichten: 532
Lid geworden op: zo 5 jan 2014 23:32
Locatie: Oldambt

Re: Camping Sanguli

Bericht door HarrieK » za 26 aug 2017 09:46

Wij weten hoe het op een camping als Sanguli gaat en hebben dan ook een bewuste keuze gemaakt. We zijn na twee keer El Delfin Verde wel gewend aan af en toe wat herrie op de camping. Maar wat versta je onder herrie op een camping een kind die om 7 uur s`morgens begint te krijsen of mensen die na twaalf uur nog gezellig een drankje drinken en gewoon normaal met elkaar praten. Wij houden van gezelligheid en daar hoort een drankje bij. Verder vinden wij het leuk dat je zo op de boulevard van Salou zit en verzekerd bent van zon en warmte. Wat de rust betreft hier in het noorden komt de rust je elke dag tegemoet en daar geniet ik dan ook 51 weken per jaar van knipoog.gif. Voor ons hoeft dan ook geen camping in de zomer vakantie waar het om tien uur s`avonds stil moet zijn mrgreen.gif

Gebruikersavatar
Jeroent83
Berichten: 688
Lid geworden op: di 6 jan 2015 08:14
Locatie: Venray

Re: Camping Sanguli

Bericht door Jeroent83 » za 26 aug 2017 10:45

HarrieK schreef:Wij weten hoe het op een camping als Sanguli gaat en hebben dan ook een bewuste keuze gemaakt. We zijn na twee keer El Delfin Verde wel gewend aan af en toe wat herrie op de camping. Maar wat versta je onder herrie op een camping een kind die om 7 uur s`morgens begint te krijsen of mensen die na twaalf uur nog gezellig een drankje drinken en gewoon normaal met elkaar praten. Wij houden van gezelligheid en daar hoort een drankje bij. Verder vinden wij het leuk dat je zo op de boulevard van Salou zit en verzekerd bent van zon en warmte. Wat de rust betreft hier in het noorden komt de rust je elke dag tegemoet en daar geniet ik dan ook 51 weken per jaar van knipoog.gif. Voor ons hoeft dan ook geen camping in de zomer vakantie waar het om tien uur s`avonds stil moet zijn mrgreen.gif
Ja herkenbaar, hier in het zuiden is het ook lekker rustig de rest van het jaar, Dus die 3 weken is die drukte ook wel gezellig en zeker omdat je zo even over de Boulevard naar salou loopt. Mensen die echt rust zoeken op vakantie die moet hier niet heen gaan.
BMW 340i Touring + Adria Adora 613 UT

Gebruikersavatar
Gumm
Berichten: 489
Lid geworden op: zo 17 aug 2008 22:31

Re: Camping Sanguli

Bericht door Gumm » za 26 aug 2017 13:04

arnovariante schreef:Een parkeergarage op/bij een camping?
Ik weet genoeg geloof ik.
[aschrik.gif]
Serieus Arno,
Voor krap 100,- per nacht (Sanguli) vindt ik dat je wel wat extra's verlangen...
IMG_1963 parkeergarage.JPG
Wij hadden op camping "Playa Bara" een stuk of 5. koste niks extra, Autootje mooi fris gewassen lekker koel opgeborgen, vrij van stof, boomhars, wij vonden dat daar helemaal prima...(wij vakantie, auto ook..)
Die camping was aangelegd als een mooie tropische tuin, en daar waren ze erg zuinig op. Zeezicht vanaf onze plek tussen exotische bomen en planten, de beschikking over enkele restaurants (wo een hele goede), een amfitheater, een knap zwembad, sportzone, discokelder, wellnesscentrum en een boulevard langs het strand met een paar gezellige strandtenten...
We hadden daar alleen niet een levendige stad als Salou met haar winkeltjes, bars en restaurants om de hoek (jeugd pakte taxi) en je kon daar niet reserveren...
Knaus Sudwind 450QU(1050-1500) ...Skoda Superb 1.6TDI/ 120Pk /250Nm

Gebruikersavatar
Conradi
Berichten: 5090
Lid geworden op: zo 15 feb 2015 11:22

Re: Camping Sanguli

Bericht door Conradi » za 26 aug 2017 13:25

HarrieK schreef:Voor ons hoeft dan ook geen camping in de zomer vakantie waar het om tien uur s`avonds stil moet zijn
Ik denk dat je die in Spanje ook niet gaan vinden :wink:
Het was prachtig om Sanguli een keer te zien, en wens je er een hele vakantie!
Adria Adora 613 achter Volvo XC90 T8 Twin Engine

lode
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 7 jul 2017 15:10

Re: Camping Sanguli

Bericht door lode » za 26 aug 2017 14:40

Heb ook ooit eens het idee gehad om naar die camping te trekken, maar als ik dat hier allemaal lees . Blij dat ik er nooit geraakt ben en zal er ook nooit naar toe gaan .Laat me maar waar ik ben dan , lekker geen enkele muziek te horen overdag , 's avonds animatie tot 12 uur en dan compleet stil , goeie bewaking en super schoon sanintair dat van 6 uur in de ochtend tot 11 uur 's avonds constant wordt onderhouden.

Gebruikersavatar
Willem_uit_Goes
Berichten: 336
Lid geworden op: di 21 aug 2012 21:58
Locatie: Goes, Zeeland

Re: Camping Sanguli

Bericht door Willem_uit_Goes » zo 27 aug 2017 13:29

Tsja, gezien de ligging van Sanguli trekt zo'n camping vooral liefhebbers van het "uitgaansleven" van Salou.
Dan heb je direct al een bepaald soort publiek te pakken, dus een beetje naïef als je dan op enig tijdstip rust op de camping verwacht... ;)
Eriba Nova 540FB, bouwjaar 1995
[album]http://tinyurl.com/8snqv4y[/album]

Plaats reactie

Terug naar “Spanje”