Welke camping heeft uw voorkeur

advanbrunschot
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 24 jul 2015 21:08

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door advanbrunschot » zo 8 dec 2019 20:38

Kroatie:
Rovinj: Val Saline
Frankrijk:
Le Ran du Chabrier (zonder kinderen)
Laatst gewijzigd door advanbrunschot op zo 8 dec 2019 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Fendt Saphir 510 TG (2008)
Renault Talisman Estate 150EDC Intens (2016)

Gebruikersavatar
yarrah
Berichten: 511
Lid geworden op: za 25 feb 2012 21:39

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door yarrah » zo 8 dec 2019 20:49

Ojee,... mijn lijst is belachelijk lang. Maar waar we de laatste jaren altijd naar toe gaan is de Alberthoeve in Wateren (Drenthe).
You only live once! Nope,… you only die once….live every day!!

Cara-Fan
Berichten: 1320
Lid geworden op: wo 13 jan 2016 13:42
Locatie: Nederland

Re:

Bericht door Cara-Fan » zo 8 dec 2019 20:56

Gerhard N schreef:
di 1 feb 2005 15:04
Vroem schreef:
relax man schreef:Hallo,

Wij gaan dit jaar naar Limburg (Valkenburg) Camping de Bron,
Zijn wij vorig jaar ook geweest was toen erg bevallen, een famillie-campnig met veel faciliteiten.
Onze dochter (2jaar oud) had het toen ook erg naar het zin. :D
We willen in het seizoen 2006 wel naar het buitenland welke bestemming nog geen idee! Eerst dit seizoen maar eens beleven!
Je hebt helemaal gelijk fijne man, maar Camping de Bron is dat dezelfde als camping Schoonbron?
Daar ben ik n.l ongeveer 15 jaar geleden geweest in Gulpen!
Camping Schoonbron is in Schin op Geul en niet in Gulpen, daar zit o.a. panorama camping (heel mooi) en camping Osebos.
Schoonbron is failliet gegaan en verkocht.

Jettiny
Berichten: 176
Lid geworden op: zo 15 apr 2018 21:55
Locatie: Uden NB

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door Jettiny » zo 8 dec 2019 21:37

@ Premiumdiscovery, bedankt voor je reactie 👍

Dan weten we dat ook alvast weer.
Het is alweer een tijd geleden dat we daar waren.
In 2008 was dat.

Vriendelijke groeten,
Jettiny
Fendt Saphir 470 TF uit 2005 in combinatie met een Opel Astra 1.4 uit 2012 120 pk.

DV_t
Berichten: 730
Lid geworden op: di 23 mei 2017 11:46

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door DV_t » ma 9 dec 2019 10:06

Jettiny schreef:
zo 8 dec 2019 20:13
De camping waar ik nog eens ooit naar toe zou willen gaan......staat voor 2020 gereserveerd [kersthaphop.gif]

Camping Lac Bleu in Doussard.
Het ligt aan het meer van Annecy.
Een prachtige omgeving, mooi meer, camping prachtig gelegen direct aan het meer.

De eerste eigenaar heeft deze plek gekregen van de staat ivm zijn verdienste als verzetsstrijder ten tijde van de oorlog van 1940-1945, zo is mij ooit verteld.
Wij hebben er drie jaar vertoefd en nooit spijt gehad.

Temperaturen zijn niet buiten proporties hoog, aangename temperaturen, maar af en toe een dagje regen moet je wel op de koop toenemen.
Op onze laatste vakantie aan het Gardameer ook genoeg regen en hagel gezien en dan zit je 250 km verder !

Ook niet zo’n eind rijden, voor ons iets minder dan 1000 km.

We nemen de verkeersdrukte en gejank van de honden van het hondenpension ( als er dat nog is ) als er hulpverleningsvoertuigen langsrijden op de koop toe.
Met een beetje geluk zitten we wat meer naar het strand zodat we er minder last van hebben.
Er is overal wel wat.

Vrgr Jettiny
Opgeslagen in mijn Google Account. Dat ziet er goed uit!

Vadervan3
Berichten: 1050
Lid geworden op: za 3 dec 2016 10:39

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door Vadervan3 » ma 9 dec 2019 12:08

Geprobeerd om weer een plekje te krijgen op le brasilia in zuid Frankrijk. Helaas weer niet gelukt. Volgend jaar gaan we er weer voor zitten.

Rianne85
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 24 jul 2017 11:18

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door Rianne85 » do 6 feb 2020 16:04

RE.gif la brasilia gaan wij dit jaar voor het eerst heen. Ben erg benieuwd.

De enige camping waar wij meerdere keren zijn geweest is camping jezevac op krk. Toen hadden we nog een boot,tent en geen kinderen. Geweldig om daar te varen met de dolfijnen om je boot heen als je geluk hebt

sailor wim
Berichten: 2665
Lid geworden op: di 11 okt 2016 16:41
Locatie: Den Haag

Re: Welke camping heeft uw voorkeur

Bericht door sailor wim » do 6 feb 2020 16:20

Voor 1994 een camping bij Saint Agnan, deze was van twee Franse stellen waarvan ik de mannen kon uit mijn Defensie tijd.
Na 10 in bezit geweest te zijn door Engelsen en nu door een Vlaams stel ben ik er in 2016 even geweest, alles nog hetzelfde maar ook weer niet.
Nee eris er een over waar mijn kids zijn groot geworden, een camping met niks dan een van de 3 Gardons die samen de Gard voeden.
Ondertussen is ereen stuk afgesloten op een meander en dat was bereikbaar met een dijk, die elk jaar opnieuw gebouwd werd.
Er is in 2015 een stuk camping weggeslagen was 48 nu nog 25
plaatsen Collet de Deze dat is mijn favoriete vakantiebestemming, hier kom ik elk jaar wel een weekje staan.
Als iedereen bezig is om gezien te worden, wie kijkt er dan nog?

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”