camping Le Courounba

Plaats reactie
Ageeth
Berichten: 157
Lid geworden op: za 18 jun 2011 10:54

camping Le Courounba

Bericht door Ageeth » wo 29 jan 2020 20:34

Is er iemand hier op het forum die op camping Le Courounba in Les Vigneaux heeft gestaan?
En wat is jullie ervaring wbt hygiëne, en grootte van de plekken, omgeving ed?

Nu zou ik graag op een rustig deel van de camping staan en zonnig en half schaduw. Is er iemand die mij kan vertellen welke plekken waar op de camping aan deze wensen voldoen?

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18183
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: camping Le Courounba

Bericht door deusjevo » wo 29 jan 2020 20:58

Wij zijn er lang geleden geweest, aan bepaalde plaatsnummers kan ik je dus niet meer helpen.
Wat ik kan herinneren is dat het een wat afgelegen camping was, wel een goed uitgangspunt voor het Parc des Ecrins en het Lac de Serre Ponçon.
Veel buitensport om de camping heen, krijg gelijk weer zin om erheen te gaan... knipoog.gif

Laatste keer dat wij in die omgeving waren stonden we aan het Lac de Serre-Ponçon, heerlijk meer om te watersporten.
Laatst gewijzigd door deusjevo op wo 29 jan 2020 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Ageeth
Berichten: 157
Lid geworden op: za 18 jun 2011 10:54

camping Le Courounba

Bericht door Ageeth » wo 29 jan 2020 21:12

RE.gif
(Aangepast wegens onnodig quoten, lees even de spelregels)


Ik had al het idee dat het afgelegen zou liggen. We houden van de bergen en voor de kinderen willen we graag een zwembad met glijbaan. Vandaar dat we op deze camping uit kwamen.

Gebruikersavatar
deusjevo
Berichten: 18183
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 18:55
Locatie: Omgeving Rotjeknor

Re: camping Le Courounba

Bericht door deusjevo » wo 29 jan 2020 21:20

Gezien de omgeving waar je zoekt ligt hij niet echt afgelegen hoor, het is geen Cote d’Azur knipoog.gif
Fiat Ducato Buscamper (Grey) of als combi een Range Rover (Epsom Green love.gif ) of MINI Cooper Clubman (Midnight Black) met voorlopig ff niets na verkoop van onze Knaus 450TU Südwind…

Hermanus
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 21 jan 2018 20:49

Re: camping Le Courounba

Bericht door Hermanus » wo 29 jan 2020 21:22

Hier wat info en meningen over deze camping. De meningen met een groen envelopje mag je benaderen voor meer info. Wellicht vind je hier een antwoord.
https://www.camping-frankrijk.nl/campin ... courounba/

Ageeth
Berichten: 157
Lid geworden op: za 18 jun 2011 10:54

Re: camping Le Courounba

Bericht door Ageeth » wo 29 jan 2020 22:35

Hermanus schreef:
wo 29 jan 2020 21:22
Hier wat info en meningen over deze camping. De meningen met een groen envelopje mag je benaderen voor meer info. Wellicht vind je hier een antwoord.
https://www.camping-frankrijk.nl/campin ... courounba/
Dankjewel, ik ga deze site eens bekijken.

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”