Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Theo de Man » di 19 nov 2019 11:36

Deze x gaan we naar de Provence/Dróme en dus de vraag ,wie heeft er ervaring met : Camping Les Rives De L'aygues in Tulette ??
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

Wum
Berichten: 48
Lid geworden op: do 9 mar 2017 11:51

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Wum » di 19 nov 2019 12:34

In juni 2 weken op deze camping gestaan met onze Eriba Troll. Camping heeft die typische Franse sfeer: geen strakke percelen met geschoren heggetjes. Wel veel groen en dus schaduwplekken. Vooral NL-gasten. Leuk, niet al te groot zwembad (geen glijbanen o.i.d.) en apart peuterbadje, volleybal-veldje en jeu de boules baan. De Aygues stroomt langs de camping met hier en daar met wat diepere plekken om te poedelen. Voor wat grotere kinderen wellicht wat weinig vertier. Heel aardige campingeigenaar. Heel goed schoongehouden sanitair gebouwen en enkele aparte luxe toilet/douche units. Leuk terras met wekelijks pizza-avonden. In het hoogseizoen meer animatie. De omgeving heeft veel te bieden: Tulette ligt heel centraal t.o.v. de Mont Ventoux, Nyons, Vaison la Romaine, diverse wijndorpjes de Dentelles de Montmirail, Avignon etc. Intermarché op 2 km.

Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 251
Lid geworden op: zo 19 feb 2006 12:29
Locatie: Heusden

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Bart » di 19 nov 2019 13:12

Ook wij hebben in september 2019 10 dagen op deze camping gestaan en sluit mij aan bij het vorige review en zijn van plan om daar in 2020 weer naar toe te gaan.
Volvo xc 90 T5 inscription
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.

Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Theo de Man » di 19 nov 2019 13:16

RE.gif RE.gif en RE.gif
Dank je voor jullie snelle reactie, WUM zoals jij het beschrijft is het zeker iets voor ons denk ik, rust en volgens de eigenaar hebben we een ruim perceel van 8 x 20 mtr (Nr 22)was vorige week nog de laatste die vrij was in aan de rivier..mooie omgeving en wandel mogelijkheden volgens mijn informatie.
Klinkt allemaal goed ..nogmaals dank knipoog.gif
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 251
Lid geworden op: zo 19 feb 2006 12:29
Locatie: Heusden

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Bart » di 19 nov 2019 16:54

Camping Tulette.jpg
Volvo xc 90 T5 inscription
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.

Wum
Berichten: 48
Lid geworden op: do 9 mar 2017 11:51

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Wum » di 19 nov 2019 20:27

In mijn herinnering zijn de “rivierplekken” 12 t/m 17 behoorlijk schaduwrijk maar plaats 22 juist niet..(Wij stonden op no. 58).
Als schaduw echt een issue is zou ik de beheerder expliciet om een (betere) schaduwplek elders op de camping vragen.
Overigens zijn die rivierplekken zijn minder aantrekkelijk dan het lijkt, omdat een ophoging parallel aan de rivierbedding (aangelegd vanwege overstromingsgevaar) het uitzicht vanaf de meeste plekken op de Aygues veelal ontneemt.

Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Theo de Man » wo 20 nov 2019 09:36

Bart schreef:
di 19 nov 2019 16:54
Camping Tulette.jpg
Bart deze plattegrond heb ik uiteraard ook, de omcirkelde plekken heb jij daar een betekenis mee? of was dat gewoon van de campingeigenaar met de vrije plekken aangegeven?
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 251
Lid geworden op: zo 19 feb 2006 12:29
Locatie: Heusden

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Bart » wo 20 nov 2019 12:07

Dat waren de vrije plekken op dat moment. Maar er is wel verschil in plaatsen met 10 of 6 Amp eind september 2019. maar alles wordt aangepast. of dat deze winter is weet ik niet.
Volvo xc 90 T5 inscription
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.

Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Theo de Man » wo 20 nov 2019 12:33

WUM , beetje schaduw zou wel fijn zijn maar als t niet anders is dan maar zonder, de plaats zou volgens de eigenaar groot genoeg zijn dus kan de caravan dan natuurlijk net zo neer zetten wat we het prettigst denken te vinden,ik vind wat meer ruimte en enigszins wat vrij zitten ook wel erg belangrijk, nr 58 is precies t.o nr 22 en je hebt zeker geen foto genomen waar die plaats toevallig of bewust ook op staat zeker?? mrgreen.gif
We hebben al gereserveerd voor eind juni 2020 en aanbetaald dus we zullen het ter plekke wel mee gaan maken anders word het 3 weken aanpassen,
We hebben wel gevraagd om 10 amp maar hebben daar eigenlijk geen duidelijk ja of nee op gehad dus weet niet of het überhaupt mogelijk is op die plaats, nu is 6 amp wel voldoende want de vvw en kachel gaan dan zeker niet aan dus alleen de koelkast en de boiler in hoofdzaak.
Laatst gewijzigd door Theo de Man op wo 20 nov 2019 13:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

Gebruikersavatar
Theo de Man
Berichten: 421
Lid geworden op: zo 4 jan 2015 12:22
Locatie: Thuvine

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Theo de Man » wo 20 nov 2019 12:40

Bart schreef:
wo 20 nov 2019 12:07
Dat waren de vrije plekken op dat moment. Maar er is wel verschil in plaatsen met 10 of 6 Amp eind september 2019. maar alles wordt aangepast. of dat deze winter is weet ik niet.
BART op welk perceel hebben jullie dan gestaan?? ik heb t idee dat er veel nogal kleine plaatsen tussen zittenof zie ik dat verkeerd op t filmpje,( trouwens die man van campingstreetview moet ook ontslagen worden, die rijdt er als een malloot doorheen, dus echt een indruk krijgen is moeilijk :shock:
Sorento 3.3 & Adria Adora 572ut met Fortex Aronde luifel , E&P 6 steuns levelsysteem.
"" keep your friends close but your enemies closer ""

Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 251
Lid geworden op: zo 19 feb 2006 12:29
Locatie: Heusden

Re: Camping Les Rives De L'aygues in Tulette

Bericht door Bart » wo 20 nov 2019 13:08

Wij hebben op plaats 6 gestaan, ruime plaats voor grote caravan met luifel en auto. Maar er zijn ook nog grotere plaatsen, verspreidt over de hele camping.
Volvo xc 90 T5 inscription
Kabe 540 Gle Smaragd 2018 Thule 6300 en Truma Avanta Comfort airco.

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”