Doorreiscamping na Lyon

Jeffr
Berichten: 852
Lid geworden op: do 18 feb 2016 15:42

Re: Doorreiscamping na Lyon

Bericht door Jeffr » wo 27 jun 2018 08:14

Daphne schreef:
wo 6 jun 2018 18:18
willianv schreef:
Camping La Simioune in Bollene is voor ons vaak een tussenstop, is wel weer 300 km verder als Lyon. Camping ligt iets van de snelweg af, op een heuvel in het bos. Leuk kleinschalig zwembadje en een restaurantje waar je pizza's kunt bestellen.
.
Vorig jaar hier een tussenstop van 2 nachten gemaakt. Prima camping, met achter het zwembad uitzicht op de Mont Ventoux. Wel een lange hobbelige route er naar toe Afbeelding



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Wat is lang en wat is hobbelig? Wij willen deze namelijk gaan proberen scratch.gif
thumbup.gif
Geen Caravan.

willianv
Berichten: 1092
Lid geworden op: zo 15 feb 2009 14:55
Locatie: Omg. Eindhoven...

Re: Doorreiscamping na Lyon

Bericht door willianv » wo 27 jun 2018 08:32

RE.gif

Ik schat een km of 7 vanaf de snelweg. Je moet in ieder geval niet je navigatie volgen, die stuurt je inderdaad over smalle, hobbelige wegen naar de camping toe. Volg je de borden van de camping zelf dan is de aanrijd route een stuk makkelijker. Nog niet heel breed en 2x een u-bocht omhoog (als ik me goed herinner) maar dan rij je de camping aan via de andere kant van de heuvel en deze is een stuk beter te doen. Je komt dan langs het klimpark.
Wel hopen dat je geen tegemoetkomend verkeer krijgt met een caravan achter de auto.. knipoog.gif
Momenteel weer caravan- en camperloos….

Gebruikersavatar
Daphne
Erelid
Berichten: 19708
Lid geworden op: wo 13 apr 2005 09:40
Locatie: 013

Doorreiscamping na Lyon

Bericht door Daphne » wo 27 jun 2018 09:04

RE.gif

Wij zijn langs het klimpark gereden over de smalle weg (de enige weg die we kennen en telkens hebben gereden) Wij vonden ‘m hobbelig. En inderdaad hopen dat je geen tegenligger krijgt Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
"NORMAAL IS OOK MAAR HET GEMIDDELDE VAN UITERSTEN"

Eriba Nova L 465 -2021
SEAT Ateca FR Business Intense 1.5 TSI DSG7 -2021

Jeffr
Berichten: 852
Lid geworden op: do 18 feb 2016 15:42

Re: Doorreiscamping na Lyon

Bericht door Jeffr » wo 27 jun 2018 09:07

Klinkt erg fijn scratch.gif helemaal na een lange rit scratch.gif gelukkig heb ik geen groote caravan. En hopelijk valt het me :lol:
thumbup.gif
Geen Caravan.

Jeffr
Berichten: 852
Lid geworden op: do 18 feb 2016 15:42

Re: Doorreiscamping na Lyon

Bericht door Jeffr » ma 11 mar 2019 20:01

Camping La Simioune

Zie nu pas dat ik niet meer heb gereageerd stom.gif
Onze ervaring het er naar toe rijden via de weg zoals de camping aangeeft is goed te doen. Wel het idee beetje offroad rijden. Natuurlijk kwamen wij op het helingje een tegenligger tegen. Gelukkig pasten het allemaal net naast elkaar.

De camping zelf is prima kinderen 4&6 hebben zich goed vermaakt. Wij stonden bijna vooraan tegen de speeltuin. Sanitair is nieuw en goed. 1 nadeel de camping houd zich niet aan zijn eigen regels betreffende geluid overlast savonds . Leuk zon rockband op standje 10tot 23:30.
Jammer als je dan vroeg op moet staan om door te reizen naar eindbestemming.

Toch zal ik deze camping aanraden. Wij zullen hier zeker nog eens gebruik van maken. Alleen kijken we wel eerst even naar het animatie programma om onze plek op de camping te bepalen.
thumbup.gif
Geen Caravan.

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Doorreiscamping na Lyon

Bericht door janoniem » wo 4 sep 2019 11:55

Update mbt Soleil Fruité
Wij, en met ons nog een stuk of vijf caravans, kwamen er maandag 2 sep aan rond 17 uur.
Op de deur stond toen “Complet” met een verwijzing naar een camping 20km verder, Ulèzes
Ook ruime en vlakke plekken, behoorlijk sanitair en vooral een heel enthousiast beheerders echtpaar.
In een ACSI gids kan ik deze niet vinden.
Reserveren voor Soleil Fruité is dus heel verstandig.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

janoniem
Berichten: 3062
Lid geworden op: di 5 mei 2015 21:47

Re: Doorreiscamping na Lyon

Bericht door janoniem » wo 4 sep 2019 13:09

RE.gif
Inmiddels in Acsi gids gevonden en link in voorgaande bericht toegevoegd.
Vergeten daarop volgende opmerking te verwijderen; update tijd verstreken.
Kan nog toevoegen dat Ulèzes Acsi korting kaart accepteerde en WiFi gratis, stabiel en snel was.
TEC Travelking 510 TE 2002 | Unico Torino | Truma SR version 2 | YT 55Ah | CTEK MXS 5.0 | Mazda CX-5 benzine handgeschakeld 2019

Plaats reactie

Terug naar “Frankrijk”